== CLUB FIAT ROMANIA==: sonda lambda - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

sonda lambda

#1 User is offline   crucerux 

  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 21-June 07
  • Locatie: lupeni
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2000

Posted 17 July 2007 - 10:42 AM

:osanale: Stie cineva la cat ma ajunge o sonda lambda si unde se afla la fiat punto 1,2 16v benz.Multumesc
0

#2 User is offline   tibi_matea 

  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 06-July 07
  • Gender:Male
  • Locatie: tg-jiu
  • Marca: fiat
  • Model: Grande Punto1.3 multijet, 75 cp
  • An: 2007

Posted 17 July 2007 - 01:21 PM

Eu am punto 1,2 8v euro4. Al meu are 2 sonde lambda. Una inainte de catalizator si una dupa. Esti sigur ca e defecta sonda? De obicei sonda se "contamineaza" , mai rar se defecteaza. Daca este doar contaminata se poate "decontamina". Cum spuneam, al meu are doua sonde lambda. Cele doua sunde sunt identice. Pentru a fi sigur ca e sonda, am pus masina pe scaner, mi-a indicat sonda "after cat" (dupa catalizator), am resetat eroarea, am schimbat sondele intre ele, am asteptat sa reapara eroarea, am citit-o, acum o indica pe cea dinainte de catalizator, deci clar sonda era defecta. Spun asta pentru ca sonda poate fi indicata ca fiind defecta si din alte cauze. O sonda de punto, modelul meu costa aprox 460 ron. Multi bani. Dar se poate rezolva relativ ieftin, cu o sonda second dar buna. Am luat una din dezmembrari, este bosch ca si originala, si era pe un WW. Se taie conectorul de la cea second si se pune conectorul de la a ta. daca vrei contacteaza-ma sa-ti mai dau cateva date, ce ar trebui masurat la sonda pe care o iei second. Merge garantat. Sunt "doctor"in sonde lambda. Am avut aceasta problema si am citit o gramada despre tot ce inseamna sonda lambda. 0722475392 bafta
1

#3 User is offline   mihaiti 

  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 29-October 07
  • Locatie: Suceava
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2001

Posted 01 October 2008 - 01:24 AM

Am avut aceeasi problema, dupa ce am mers vreo 5000 de km cu ea stricata, am hotarat sa-mi iau una noua de pe net..exact 11 lire am dat pe ea si era nou, nouta!!!
0

#4 User is offline   PFY 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 54
  • Joined: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 1998

Posted 07 November 2008 - 10:27 PM

Am intrebat eu....acum 2 zile...
500 RON
,,Numai o pasiune puternica, unica, nezdruncinata da pretul adevarat vietii"
0

#5 User is offline   cristian_punto 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 135
  • Joined: 06-January 08
  • Locatie: tg-jiu
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2001

Posted 08 November 2008 - 11:24 AM

View PostPFY, on Nov 7 2008, 10:27 PM, said:

Am intrebat eu....acum 2 zile...
500 RON

incearca la italoparts.. am luat eu acum vreo 2 luni cu vreo 420 cu tva cu tot.
0

#6 User is offline   gabybuik 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 19-May 08
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 17 February 2009 - 04:11 PM

pot schimba singura sonda lambda? Ca si eu am aceiasi problema am achizitionat-o si vreau sa o schimb, e cea dinainte de catalizator. Sa ma duc la un service? Apropo mecanicii nu s-au uitat sa o verifice daca e defecta sau nush poate nu-i contactul bun. A vazut eroarea pe computer si mi-au spus ca trebuie sa o schimb.
Ideea este ca dupa ce au umblat la baia de ulei ca o lovisem si au tras cu un levier de esapament atunci au inceput problemele cu ea....

This post has been edited by gabybuik: 17 February 2009 - 04:12 PM

0

#7 User is offline   gabrielstan 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 662
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Locatie: brasov
  • Marca: fiat
  • Model: punto sporting 1.2 16v
  • An: 2001

Posted 17 February 2009 - 04:36 PM

din pacate si eu trebuie sa schimb sonda, am un punto sporting 2001, 1.2 16 , de unde pot gasi mai ieftin una noua? in afara de italoparts?
Posted Image
0

#8 User is offline   qatalinu 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 117
  • Joined: 12-April 08
  • Gender:Male
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: punto sporting
  • An: 2004

Posted 17 February 2009 - 04:42 PM

View Postgabrielstan, on Feb 17 2009, 04:36 PM, said:

din pacate si eu trebuie sa schimb sonda


cum ai ajuns gabrielstan la concluzia ca trebuie sa o schimbi ,spune si tu mai multe detalii,din ce am auzit si citit pe alte forumuri nu se strica somda lambda chiar asa,de multe ori e contact imperfect sau este acoperita cu calamina ,datorita faptului ca in oras in trafic mergem cu masinile subturat ,remediu..cel putin de 2 ori pe saptaman dati forja pana in 4 -5000 de ture pt cateva minute ...sa se mai curete .
Numai bine
Fiat Punto Sporting mk2B ...reprezentant zonal al modelului.

Proiectare in constructii .
0

#9 User is offline   maryus_fiat 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 532
  • Joined: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:targoviste
  • Locatie: Targoviste
  • Marca: Fiat Punto 1.2 8v
  • Model: Punto
  • An: 2001

Posted 17 February 2009 - 05:28 PM

Si a mea are tot 2 sonde lambda una pana in catalizator si una dupa si e euro3 :scarpin: Timp de 2 ani de zile am avut martorul motor aprins tot timpul si banuiesc ca era de la sonda lambda mai ales ca am toba finala facuta praf.Acum 2 saptamani mi s-a stins martorul cu motor...aveti idee de ce face asa?
0

#10 User is offline   toolmaker 

  • Group: Members
  • Posts: 26
  • Joined: 05-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto mk2
  • An: 2002

Posted 20 February 2009 - 12:01 PM

Ciao!

Referitor la sonda Lambda, as vrea sa adaug si eu, pentru cei care au diverse nelamuriri, ca functionarea necorespunzatoare a acestui senzor poate duce la cresterea consumului de carburant cu pana la 15%. Si eu am avut o problema cu sonda Lambda dupa ce am facut niste reparatii la galeria de evacuare. Am resetat computerul de bord de 2 ori si tot se aprindea martorul. Pana la urma m-am decis sa iau o sonda noua si pana sa imi vina comanda s-a stins martorul si nu s-a mai aprins nici pana in ziua de azi. Acum am o sonda noua, originala Bosch cu tot cu mufa (nu e universala), asa ca daca cineva este interesat de ea, se vinde la bursa. Eu am Punto 1.2 8v (nu stiu la ce modele se mai potriveste).
Referitor la schimbarea acestui senzor, am vazut ca vrea cineva sa-l schimbe singur. De schimbat se poate schimba, doar ca trebuie resetat computerul de bord pentru stingerea martorului din bord.
0

#11 User is offline   gabybuik 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 19-May 08
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 14 May 2009 - 09:46 AM

Salutari,

Revin iara cu detalii legate de sonda, am schimbat-o pe cea defecta cu una noua si originala. Problema este ca in momentul in care franez si reduc viteaza dar nu schimb treapta de viteza imi apare martorul pe bord. Dupa cateva opriri de motor si reporniri dispare. Mai rau este ca din cand in cand mi se oprete si motorul in mers. Am schimbat chiar si un fel de siguranta care regla consumul si avea legatura cu sonda.
Ce imi puteti spune de ce se intampla asa ceva?

Merci,
Gabi
0

#12 User is offline   fiatUNOd 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 646
  • Joined: 03-May 08
  • Gender:Male
  • Location:tg mures
  • Locatie: Tg Mures
  • Marca: FIAT
  • Model: UNO D & PUNTO 1.2 8V& 1.2 16V
  • An: 1985

Posted 14 May 2009 - 09:51 AM

View Postgabybuik, on May 14 2009, 10:46 AM, said:

..

detaliaza putin urmatoarele:
frinezi, cu ambreiaj calcat, atunci cind se aprinde becul?
motorul se opreste in mers, la fel cu ambreiajul calcat, sau cind calci frina mai violent sau pur si simplu?
" Ori sa sa revizuiasca, primesc! dar sa nu se schimbe nimica; ori sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele esentiale ! ILC "
0

#13 User is offline   olimpic18 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 66
  • Joined: 10-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Buftea
  • Locatie: Buftea
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 14 May 2009 - 10:07 AM

Salut, regret ca nu pot ajuta pe nimeni cu raspunsuri, am si eu o intrebare la voi toti cei care aveti sau ati avut probleme cu aceasta sonda: cand puneti contactul se aprind majoritatea beculetelor in bord, dupa aprox. 3 secunde se sting cateva si mai raman cateva aprinse(inainte de a porni motorul), vreau sa stiu la cati dintre voi martorul de sonda lambda(din cate am inteles este ala cu motorul, sau poate gresesc, oricum, astept un raspuns la intrebare) ramane aprins aprins pana la pornirea motorului?La mine se stinge cand pornesc motorul abia, pana atunci ramane aprins, mi-a spus sergheiq ca la el se stinge cu prima parte de lumini care se sting la 3 sec. dupa ce se pune contactul.
Multumesc anticipat!
Posted Image
0

#14 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,221
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 14 May 2009 - 01:00 PM

salut
uite ce scrie in manual:
In conditii normale,rotirea cheii la MAR va produce aprinderea semnalului, insa acesta se stinge imediat ce este pornit motorul. Aprinderea initiala indict faptul
ca semnalul functioneaza corect.
0

#15 User is offline   radub 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,294
  • Joined: 02-July 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat Punto 16V
  • Model: Emotion
  • An: 2003

Posted 14 May 2009 - 01:33 PM

Cum a spus marius e normal si asa se intampla si la mine. Se stinge imediat dupa pornirea motorului odata cu cel de ulei si baterie.
0

#16 User is offline   olimpic18 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 66
  • Joined: 10-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Buftea
  • Locatie: Buftea
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 14 May 2009 - 03:27 PM

View Postradub, on May 14 2009, 03:33 PM, said:

Cum a spus marius e normal si asa se intampla si la mine.

Deci sa inteleg ca totul e in regula?Pai si la sergheiq de ce nu o fi asa? :unsure:
Multumesc frumos domnilor!!!

This post has been edited by olimpic18: 14 May 2009 - 03:31 PM

Posted Image
0

#17 User is offline   gabybuik 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 19-May 08
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 20 May 2009 - 01:00 PM

View PostfiatUNOd, on May 14 2009, 10:51 AM, said:

detaliaza putin urmatoarele:
frinezi, cu ambreiaj calcat, atunci cind se aprinde becul?
motorul se opreste in mers, la fel cu ambreiajul calcat, sau cind calci frina mai violent sau pur si simplu?



Da in momentul cand franez cu ambreajul calcat se aprinde martorul. Iar cand franez normal sa zicem la un stop si masina este scoasa din viteze atunci se opreste dar nu-mi da in nas sau asa ceva ..
0

#18 User is offline   fiatUNOd 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 646
  • Joined: 03-May 08
  • Gender:Male
  • Location:tg mures
  • Locatie: Tg Mures
  • Marca: FIAT
  • Model: UNO D & PUNTO 1.2 8V& 1.2 16V
  • An: 1985

Posted 20 May 2009 - 01:34 PM

View Postgabybuik, on May 20 2009, 02:00 PM, said:

....

90% probleme circuit vacum/admisie aer..
de test..si doar pe loc fara a umbla asa cu masina, scoate furtunul de vacum ce intra in servo frina vezi daca mai moare cu frina apasata, sau daca se mai aprinde becul cu ambreiajul calcat

NU UMBLA FARA SERVO!! pls pls pls
" Ori sa sa revizuiasca, primesc! dar sa nu se schimbe nimica; ori sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele esentiale ! ILC "
0

#19 User is offline   gabybuik 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 19-May 08
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 25 May 2009 - 04:59 PM

View PostfiatUNOd, on May 20 2009, 02:34 PM, said:

90% probleme circuit vacum/admisie aer..
de test..si doar pe loc fara a umbla asa cu masina, scoate furtunul de vacum ce intra in servo frina vezi daca mai moare cu frina apasata, sau daca se mai aprinde becul cu ambreiajul calcat

NU UMBLA FARA SERVO!! pls pls pls

Mi-ai dat de lucru acum trebuie sa gasesc si furtulul ala :D. Sincer nu prea ma pricep la mecanica dar daca trebuie invat.
Daca nu gasesc ce mi-ai spus probabil o sa apelez la mecanicul la care ma duc eu de obicei.
O sa revin cu detalii daca a mers sau nu

Merci

nu mai cita mesajul anterior in totalitate!
0

#20 User is offline   gabybuik 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 19-May 08
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 09 July 2009 - 12:31 PM

Salutari,

Dupa cum am spus o ca revin cu detalii, iata:

Problemele care le-am avut dupa ce am schimbat sonda lambda se datorau clapetei de aceleratie. Dupa ce mecanicul a curatat-o eroarea a disparut si nu a fost nevoie nici macar sa imi mai puna calculatorul pe ea ca sa imi scoata eroarea.
Deci sa luati in calcul si clapeta de aceleratie in cazul in care dupa ce schimbati sonda se mai aprinde martorul.
Masina merge super ok acum (consum de sub 5% la o viteza de 100-110 km/h).

Sper sa va ajute,
Gabi
0

#21 User is offline   macrici 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 185
  • Joined: 27-January 09
  • Locatie: Arad
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2001

Posted 16 September 2009 - 12:57 PM

Am probleme cu masinuta asta, punto 1,2 8V. Consum ridicat de combustibil 15% , lipsa putere, fum negru si urat mirositor, fara niciun martor pe bord. Am fost la un service am pus-o pe test si mi-a dat Senzorul de detonatie. Mecanicul a zis sa bag benzina mai buna Petrom 98 si sa fac un drum mai lung cu motorul mai turat peste 3000 rpm. Zis si facut, primii 30 de km mers infundat nu putea sa urce mai mult de 4500 rpm am intrat pe o straduta sa pot intoarce si la plecare am plecat puternic si dintr-o data parca si-a revenit dar nu pt mult timp sa zicem vreo 10 km dupa care iar n-a vrut sa treaca de 4500. Revin la service punem testerul si imi da eroare Sonda Lambda nr 1 (inainte de catalizator) s-a uitat si la valori si mecanicul a zis ca "uite doarme ! nu face nimic" eu din pacate nu am vazut valoarea respectiva daca era 0 sau o anumita valoare. Intrebare de ce nu imi apare martor la bord daca e stricata? Mecanicul a zis trebuie alta sonda dar dupa ce am citit ca ar putea fi contact imperfect sau eu stiu ce depuneri de calamina nu stiu ce sa zic. Mecanicul a mai zis sa merg sa verific si catalizatorul sa nu fie cumva si ala defect. Voi ce ma sfatuiti?

This post has been edited by macrici: 16 September 2009 - 01:00 PM

0

#22 User is offline   pinball27 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 250
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:vs
  • Locatie: vaslui
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 16 September 2009 - 03:43 PM

Prima data verifica senzorul de detonatie , daca la asta se referea eroarea . Daca scoate fum negru , e si normal sa afume sondele si sa ai eroare . Si cel mai important lucru , cauta un mecanic care stie ce face.
0

#23 User is offline   macrici 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 185
  • Joined: 27-January 09
  • Locatie: Arad
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2001

Posted 16 September 2009 - 04:01 PM

Crede-ma ca deja e al 4-lea mecanic la care am fost si tot felul de solutii gasesc. Senzorul de detonatie nu mai apare. Pe la amiaz am mai fost la alt service si mi-a dat tot sonda lambda. Mecanicul a zis ca ar trebui schimbate bujiile ca sonda lambda nu afecteaza bunul mers al motorului ci doar creste consumul de combustibil. Ce-i drept motorul nu merge rotund ci are anumite variatii de turatie la relanti. Bujiile poate ca trebuiesc schimbate ca nu stiu de cand sunt astea. Eu de cand o am am facut in jur de 5000 km. Maine merg la reprezentanta Fiat sa vad ce zic si baietii de acolo.

This post has been edited by macrici: 16 September 2009 - 04:01 PM

0

#24 User is offline   aschiuta 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,257
  • Joined: 30-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat Stilo 1.6 , 181000 Km
  • Model: Dynamic 5 usi
  • An: 2002

Posted 16 September 2009 - 04:09 PM

View Postmacrici, on Sep 16 2009, 01:57 PM, said:

Am probleme cu masinuta asta, punto 1,2 8V. Consum ridicat de combustibil 15% ,


Deconecteaza sonda lambda. Verifica traseul de aer sa nu fie infundat. Cred ca nu ai un filtru de aer ' antic si dedemult '. Verifica fisele de la bujii- sa fie in stare buna si curate. Verifica bujiile- distanta intre electrozi 0,9 mm. Fa citeva ture cu sonda decuplata si vezi cum se comporta. Apoi poti decupla debitmetrul si sa vezi daca dispare fumul negru.
Cam asta ar fi pt inceput.
DA
0

#25 User is offline   pinball27 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 250
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:vs
  • Locatie: vaslui
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 16 September 2009 - 05:22 PM

Schimba bujiile prima data si cum spune si aschiuta deconecteaza mufa la sonda . Debitmetru nu are ,asa ca nu ai ce deconecta. Multe probleme apar de la bujii , chiar daca par bune .
0

#26 User is offline   macrici 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 185
  • Joined: 27-January 09
  • Locatie: Arad
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2001

Posted 17 September 2009 - 11:22 AM

Revin din nou cu situatia. Azi am fost la reprezentanta Fiat si am vorbit acolo cu niste baieti care au pus si tester si s-a ajuns la concluzia clara ca da intr-adevar este sonda lambda. Curiozitatea este ca motorul meu este prevazut doar cu o singura sonda lambda desi pe evacuare se afla doua sonde insa cea de dupa catalizator nu este conectata la nimic si nici nu vad sa vina ceva fire de la ECU. Pe test nu a dat niciun fel de eroare legat de sonda 2 si nici macar lipsa acesteia. In concluzie am comandat o sonda noua iar dupamasa urmeaza sa o puna baietii sus si sa-i vedem comportamentul. Ei au spus ca in mod normal ar trebui ca problema sa fie rezolvata, in ceea ce priveste fisele si bujiile voi cere sa le faca si acestora o verificare pentru linistea mea. Cu rezultatul am sa revin deseara

This post has been edited by macrici: 17 September 2009 - 11:23 AM

0

#27 User is offline   aschiuta 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,257
  • Joined: 30-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat Stilo 1.6 , 181000 Km
  • Model: Dynamic 5 usi
  • An: 2002

Posted 17 September 2009 - 01:27 PM

View Postpinball27, on Sep 16 2009, 06:22 PM, said:

Debitmetru nu are ,asa ca nu ai ce deconecta..


Si cum stie ECU cantitatea de aer din cilindrii ?
DA
0

#28 User is offline   pinball27 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 250
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:vs
  • Locatie: vaslui
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 17 September 2009 - 02:42 PM

Are senzor MAP , care masoara presiunea si temperatura .
0

#29 User is offline   pinball27 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 250
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:vs
  • Locatie: vaslui
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 17 September 2009 - 03:52 PM

Am zis ca nu are debitmetru in sensul cunoscut de majoritatea, ca senzor MAF . Pana la urma fac acelasi lucru .
0

#30 User is offline   aschiuta 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,257
  • Joined: 30-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat Stilo 1.6 , 181000 Km
  • Model: Dynamic 5 usi
  • An: 2002

Posted 17 September 2009 - 06:56 PM

View Postpinball27, on Sep 17 2009, 04:52 PM, said:

Am zis ca nu are debitmetru in sensul cunoscut de majoritatea, ca senzor MAF


Deci are ce cupla sa scoata.
Am sugerat acest lucru deoarece spune ca are un consum mare si scoate fum negru.
O functionare defectuoasa a debitmetrului ( termen folosit de mecanicii auto pentru senzorul MAP sau MAF ) duce la o proportie incorecta a amestecului aer carburant care face sa apara simptomele prezentate.
DA
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Anunturi Gratuite Online