== CLUB FIAT ROMANIA==: Probleme Releu De Incarcare Alternator - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme Releu De Incarcare Alternator al treilea ars in mai putin de 30 zile

#1 User is offline   XataR 

  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 06-January 10
  • Locatie: iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1997

Posted 12 January 2011 - 09:19 PM

Salutare!

Detin un fiat bravo 1.6 16v din 97 si in urma cu o luna mi s-a dus ceva la alternator... s-a aprins martorul din bord de la baterie iar dupa ce am masurat curentul de la baterie am constatat ca alternatorul nu mai incarca.
Am cumparat alt alternator si l-am schimbat, am masurat si incarca 14V fara consumatori iar cu consumatori cam 13.6
Dupa 2 -3 zile am masurat din nou sa vad cat imi incarca si am observat ca imi incarca 13.6 fara consumatori si 13,2 cu consumatori
Dupa alte cateva zile mi se aprinde din nou martorul rosu de la baterie din bord, masor si observ ca nu mai incarca...
Merg cu alternatorul vechi la electrician, il verifica si ii schimba releul de incarcare
Pun alternatorul vechi pe masina, masor... si observ ca este ok... incarca 14V fara consumatori... Merg la electrician dupa 2 ore sa verifice si el si observam ca incarca mai putin... 13,8 fara consumatori si 13, 4 cu consumatori.
Electricianul spune ca este o coincidenta ca s-au ars ambele in asa scurt timp si ca releele sunt de proasta calitate.
Mai merg cateva zile si mi se aprinde din nou martorul de la baterie... masor curentul si imi arata 11,7 - 11,8...

Are cineva idee ce ar putea sa imi arda releul de incarcare?... deja am schimbat 3
Electricianul spune ca nu poate fi din cauza unui scurt deoarece un scurt ar descarca bateria... nu are treaba cu alternatorul si releul de incarcare.
Pe tester nu are ce sa ii vada...

HELP... ceva idei?
0

#2 User is offline   mandax 

  • User sters definitiv
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 279
  • Joined: 11-December 07
  • Gender:Male
  • Location:DISABLE
  • Locatie: DISABLE
  • Marca: DISABLE
  • Model: DISABLE

Posted 12 January 2011 - 11:02 PM

verifica te rog curentul in gol si vezi ce valoare este,,,daca aveai un scurt sa arda alternatorul,luai foc de 10x.Posibil sa fi atat de ghinionist incat sa iei 2 panarame de alternatoare.Daca erai din zona te imprumutam eu cu unul care stiu ca este bun
0

#3 User is offline   lmurgu 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 12-October 10
  • Gender:Male
  • Locatie: sb
  • Marca: fiat
  • Model: brava
  • An: 1996

Posted 12 January 2011 - 11:52 PM

Salut !

Mai exista posibilitatea sa ai scurt in stator ,rotor doar cateva spire si sa incarce foarte mult, incat sa nu faca fata electronica si....poc :blink:
Deci verifici rezistenta infasurari...

Bafta
0

#4 User is offline   XataR 

  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 06-January 10
  • Locatie: iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1997

Posted 13 January 2011 - 06:51 AM

ambele alternatoare au cedat(sa aiba scurt amandoua in stator sau rotor?) si in plus am schimbat si releele la ele si tot nu mai incarca
dupa ce schimb releul imi incarca 14 dar nu pentru mult timp
in cateva zile nu mai incarca deloc

This post has been edited by XataR: 13 January 2011 - 07:03 AM

0

#5 User is offline   bebeluka 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,340
  • Joined: 08-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Stilo Coupe 1,6 16 v
  • An: 2002

Posted 13 January 2011 - 07:25 AM

Doar o sugestie..Cu bateria cum stai?Un alternator se poate praji daca incarca o baterie slaba/proasta(calitativ) sau daca ai cumva un element in scurt...sau..putin lichid...depuneri pe elementi...etc..
Incearca si cu o alta baterie..
Succes!
0

#6 User is offline   XataR 

  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 06-January 10
  • Locatie: iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1997

Posted 13 January 2011 - 11:43 AM

View Postbebeluka, on 13 January 2011 - 07:25 AM, said:

Doar o sugestie..Cu bateria cum stai?Un alternator se poate praji daca incarca o baterie slaba/proasta(calitativ) sau daca ai cumva un element in scurt...sau..putin lichid...depuneri pe elementi...etc..
Incearca si cu o alta baterie..
Succes!

bateria e OK a masurat-o si electricianul... nu am circulat din momentele in care a inceput sa nu mai incarce alternatorul
0

#7 User is offline   nick v 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 174
  • Joined: 16-November 09
  • Gender:Male
  • Locatie: braila
  • Marca: fiat
  • Model: doblo 1,3 multijet
  • An: 2007

Posted 13 January 2011 - 12:41 PM

in afara de releu ai verificat si puntea de diode? de obicei din cauza uneia sau mai multe diode arse sau strapunse se arde releul de incarcare ,e recomandat ca odata cu releul sa schimbi si puntea de diode cu altele noi ,nu recomand sh ,si o alta problema ar fi un scurt intre placi in baterie care nu se depisteaza cu voltmetrul
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Piese auto second-hand FIAT, Alfa Romeo