== CLUB FIAT ROMANIA==: Toba Galagioasa Cand Merge Intrerupt Sau Nerotund Motorul - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Toba Galagioasa Cand Merge Intrerupt Sau Nerotund Motorul Fiat Brava 1.4 12V

#1 User is offline   manager 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 14-September 10
  • Gender:Male
  • Locatie: Craiova
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1997

Posted 28 June 2011 - 09:49 AM

De ce? Adica nu imi porneste din prima sau merge in suturi ori cu toba galagioasa cand e cald afara, sau dupa drum.

Treba e ca cateodata zici ca imi rupe toba sau ca mi se taraste pe jos,asa e de galagioasa. Cand merge motorul rotund masina e silentioasa.
0

#2 User is offline   masinuta2usi 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 937
  • Joined: 07-November 09
  • Gender:Male
  • Interests:motociclete, carti, SF
  • Locatie: gaiesti
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2
  • An: 2001

Posted 28 June 2011 - 11:03 AM

e invers. adica ai incurcat cauza cu efectul. motorul merge aiurea pt ca e toba sparta, nu face toba zgomot ca merge motorul aiurea. deci toba e cauza problemei, nu e efectul motorului defect.
Abia astept sa se lege careva de mine...
0

#3 User is offline   manager 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 14-September 10
  • Gender:Male
  • Locatie: Craiova
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1997

Posted 28 June 2011 - 08:26 PM

eu nu prea cred sa merga motorul aiurea ca ai toba sparta. dimpotriva poate.
0

#4 User is offline   livicu 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 718
  • Joined: 02-December 09
  • Gender:Male
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: BRAVO 1.2 16V 80HP
  • An: 2001

Posted 28 June 2011 - 09:08 PM

teoretic, un traseu de evacuare care nu mai e intreg, asa cum a fost calculat de fabrica , iti va da informatii gresite pe senzori (sonda lamda)si de acolo motorul merge altfel decat in parametrii. deci motorul poate merge prost din cauza ca ai toba sparta, mai ales daca sufla inainte de sonda.
I drive way too fast to worry about cholesterol

Posted Image
Posted Image
0

#5 User is offline   manager 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 14-September 10
  • Gender:Male
  • Locatie: Craiova
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1997

Posted 28 June 2011 - 11:06 PM

la mine merge prost si cu sonda decuplata, deci nu e ea de vina
0

#6 User is offline   livicu 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 718
  • Joined: 02-December 09
  • Gender:Male
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: BRAVO 1.2 16V 80HP
  • An: 2001

Posted 29 June 2011 - 07:09 AM

pai daca si cu si fara merge prost inseamna ca sonda nu lucreza.asta e si ideea ei, sa citeasca niste informatii si sa corecteze mersul motorului.
I drive way too fast to worry about cholesterol

Posted Image
Posted Image
0

#7 User is offline   dannnyx77 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 23-October 06
  • Gender:Male
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo HGT
  • An: 1997

Posted 03 July 2011 - 03:14 PM

Ii dau dreptate colegului care a zis ca a incurcat cauza cu efectul. Eu aveam probleme cu mersul cu intreruperi al motorului. Si dupa mult timp de testat diverse chestii, intamplator a trebuit sa dau toba jos. Am constatat ca avea mai multe gauri, sparturi, inclusiv garnitura de la flansa galeriei era dusa. Am inlcouit ce s-a putut inlocui sau am reparat. Oricum, dupa ce am pus tot inapoi, functionarea motorului s-a ameliorat. Totusi, am deconectat sonda lambda si nu s-a vazut nicio diferenta. Am cumparat o sonda lambda de logan(e mult mai ieftin si face acelasi lucru) si am pus-o si merge perfect,. Ideea e ca : daca decuplezi sonda lambda si motorul merge la fel, SIGUR sonda e dusa!
Bafta!
0

#8 User is offline   manager 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 203
  • Joined: 14-September 10
  • Gender:Male
  • Locatie: Craiova
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1997

Posted 13 July 2011 - 08:37 PM

voi bateti campii. pai Dacia 1300 nu are sonda lambda si merge brici. Fara sonda lambda ar trebui sa consume mai mult sau sa nu mearga dupa NASA, dar la mine sunt probleme grave, merge in suturi, nu porneste, etc
0

#9 User is offline   masinuta2usi 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 937
  • Joined: 07-November 09
  • Gender:Male
  • Interests:motociclete, carti, SF
  • Locatie: gaiesti
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2
  • An: 2001

Posted 13 July 2011 - 08:42 PM

pai 1300 nu are nevoie de sonda lambda ca nu are catalizator. nu intretine sau compara o masina cu injectie si catalizator cu dacia 1300. sunt alte tolerante in functionare, mult mai precise, orice eroare imediat apare-n bord...off...dacia 1300...
Abia astept sa se lege careva de mine...
0

#10 User is offline   livicu 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 718
  • Joined: 02-December 09
  • Gender:Male
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: BRAVO 1.2 16V 80HP
  • An: 2001

Posted 13 July 2011 - 09:23 PM

mda... daca o comparai cu 1410 injectie era ok, dar sa aduci in discutie o masina pe carburator si sa spui ca nu are sonda si ca merge brici... ne scuzi ca batem campii ,dar ar trebui sa te intorci la dacia 1300. recomandarea mea e sa treci pe la un tester ca poate gasesti acolo solutia, nu mai merge dupa ureche si pe mana lui nea vasile care schimba segmentii in parcare la dacie.
I drive way too fast to worry about cholesterol

Posted Image
Posted Image
1

#11 User is offline   RAjahu 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 50
  • Joined: 18-November 09
  • Locatie: iasi
  • Marca: fiat
  • Model: brava
  • An: 1996

Posted 07 November 2011 - 01:43 PM

Salut. Deci la masina mea cu motor 1.6 16V s-ar potrivi o sonda Lambda de Logan aceeasi motorizare?
0

#12 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,089
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 07 November 2011 - 02:43 PM

View PostRAjahu, on 07 November 2011 - 01:43 PM, said:

Salut. Deci la masina mea cu motor 1.6 16V s-ar potrivi o sonda Lambda de Logan aceeasi motorizare?


Salutare,
Multi de aici de pe forum (printre care si eu) am montat pe masina sonda lambda de logan,
trebuie inlocuita doar mufa.

deci decat sa dai 400 ron pe una de fiat, mai bine incerci cu una de 50-100 de logan.
0

#13 User is offline   RAjahu 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 50
  • Joined: 18-November 09
  • Locatie: iasi
  • Marca: fiat
  • Model: brava
  • An: 1996

Posted 07 November 2011 - 02:59 PM

@ aurick86 Mersi de raspuns.. Daca la voi a mers inseamna ca trebuie sa mearga si la mine..
0

#14 User is offline   Janetu 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 275
  • Joined: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Locatie: In Tara lui Papura Voda
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto Sporting
  • An: 2000

Posted 09 November 2011 - 01:52 AM

Si eu m-am gandit sa o schimb cu una de logan...
0

#15 User is offline   RAjahu 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 50
  • Joined: 18-November 09
  • Locatie: iasi
  • Marca: fiat
  • Model: brava
  • An: 1996

Posted 17 November 2011 - 10:42 AM

Salut,

As mai avea o intrebare. Am inteles ca trebuie sa schimb mufele daca iau o sonda de Logan.. Dar firele sunt pe culori? Sau nu are importanta cum le pun?
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Anunturi Gratuite Online