== CLUB FIAT ROMANIA==: Motorul Se Opreste Brusc Si Nu Mai Porneste - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Motorul Se Opreste Brusc Si Nu Mai Porneste

#1 User is offline   leoncristians 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 15-July 11
  • Locatie: ploiesti
  • Marca: FIAT
  • Model: PUNTO

Posted 31 December 2011 - 10:42 AM

Salut !
am si eu nu Punto din 2003 pe benzina 1,2 8v .mi se opreste brusc motorul , fara nici un semn in prealabil dupa care nu mai porneste nici tras nici impins nici la cheie. daca-l las 15- 20 min. sa se raceasca porneste la sfert de cheie, uneori ramane un martor la bord aprins cum ca as avea probleme la motor, alteori nu.dupa ce-l repornesc merge absolut normal nu trepideaza , nu balbaie, absolut normal. pana cand se intampla din nou.si se intampla din ce in ce mai des . A mai patit cineva ? ma poate ajuta cineva cu un sfat? vreo idee !?
0

#2 User is offline   robylup 

  • Scuteristu'
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Moderators
  • Posts: 3,656
  • Joined: 08-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Orasul celor 7 coline
  • Locatie: acasa
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto Sx , Pegasso Gtr50 6 caluti chinezesti:)
  • An: 2002

Posted 31 December 2011 - 12:51 PM

Un sfat foarte pertinent zic eu este sa mergi la un tester. Bafta!
"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." Jeremy Clarkson - Top gear
Posted Image
Link-uri Utile Pt Cei Ce Zic Ca " Nu Gasesc " Dar Ei Nu Se Obosesc Sa Caute
Link-uri Catre Topicele Cu Problemele Cele Mai Des Intalnite La Punto
0

#3 User is offline   clau_wey 

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2005

Posted 13 January 2012 - 08:57 AM

Salut! Am si eu aceeasi problema si nu ii dau de cap, dar la mine este la un 1.3multijet.
Urmaresc poate indirect gasesc ceva care sa ma rezolve!
Toate bune!
0

#4 User is offline   masinuta2usi 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 913
  • Joined: 07-November 09
  • Gender:Male
  • Interests:motociclete, carti, SF
  • Locatie: gaiesti
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2
  • An: 2001

Posted 13 January 2012 - 09:48 AM

ECU sau un senzor de temperatura. e partea electronica.
Abia astept sa se lege careva de mine...
0

#5 User is offline   Cosmina 

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 17-January 12
  • Locatie: Oradea
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 18 January 2012 - 07:13 PM

Am si eu aceeasi problema, am fost la cel putin 5 testere si nu ii dau de capat, am fost chiar si la reprezentanta si doar PRESUPUN nu sunt siguri ca ar fi ECU, dak are careva alte idei.... si Leon dak ai rezolvat problema, imi spui si mie ce ai facut, poate ii dau si eu de capat intr-un final. Merci

Incearca sa nu folosesti scriere tip Irc gen tz, k samd!

This post has been edited by robylup: 18 January 2012 - 07:15 PM

0

#6 User is offline   leoncristians 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 15-July 11
  • Locatie: ploiesti
  • Marca: FIAT
  • Model: PUNTO

Posted 05 February 2012 - 06:08 PM

Salut din nou!
am fost cu masina la autogenova la tester! imi da o eroare "linea can" astia de la autogenova habar nu au pe ce lume traiesc! au inceput sa-si dea cu presupusul , ca o fi un fir de masa , un cablu intrerupt.....mi-au sters eroarea si mi-au spus sa mai revin odata dupa ce se mai opreste, sa mai pesupuna odata , in fine au concluzionat ca BANUIESC ca ar fi calculatorul de injectie stricat ECu. ar costa vreo 3300 lei.dar cand i-am intrebat daca imi garanteaza ca e de -acolo problema si ca nu se mai intampla dupa aia au inceput sa vorbeasca despre timpul probabil. nu mai mai intorc la ei pt. ca simt ca le dau banii degeaba. oricum din popor am mai aflat cate ceva. eroarea pe linea can apare abia dupa ce se opreste motorul (linea can se ocupa cu recunoasterea senzorilor) si nu-mi mai recunoaste cheia si nici pompa de benzina din rezervor(nu se aude cand pun contactul), dar are si o rezolvare :dupa ce se opreste motorul nu mai astept cele 10 min. sa se raceasca si ii scot imediat borna minus de la baterie o pun la loc dupa 2 sec. si ...surpriza porneste la sfert de cheie...si se stinge si martorul din bord care indica o defectiune la motor . tot din popor ..daca ar fi ecu de vina cica ar trepida motorul nu s- ar mentine relantiul chestii de-astea pe care masina mea nu le face.eu banuiesc ca e totusi o problema electrica. poate un releu care se incinge. poate un senzor de temperatura ... ceva . o sa descopar eu ,incet , batraneste (fara sa dau 3300 lei pe un ecu nou la sfatul unor tamplari care se cred mecanici si electricieni titrati, scoliti la Torino!!!!! care-si eteleaza dipomele si atestatele pe peretii service-ului si care nu se pricep decat sa inlocuiasca piese vechi cu piese noi .) pentru ca eu banuiesc ca e o problema minora.

This post has been edited by leoncristians: 05 February 2012 - 06:20 PM

0

#7 User is offline   leoncristians 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 15-July 11
  • Locatie: ploiesti
  • Marca: FIAT
  • Model: PUNTO

Posted 05 February 2012 - 06:25 PM

View Postmasinuta2usi, on 13 January 2012 - 09:48 AM, said:

ECU sau un senzor de temperatura. e

salut ! stii cumva mai multe de spre senzorii de temperetura pe unde se afla? ... de-astea... mi-ar fi de folos . multumesc Salut !
0

#8 User is offline   manuel_crisan 

  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:ARAD
  • Locatie: Arad
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 1995

Posted 10 February 2012 - 09:07 AM

Salut,

Legat de un senzor de temperatura am patit-o o data. Dupa ce masina a fost la "n" electricieni, mecanici, etc. "n" testere si spemii de lei, intr-un final masina a ajuns pe masa mea de operatie. Am actionat dupa dictornul:

Benzineste? - Benzineste!
Scanteieste? - Scanteieste!
Da' nu porneste. Ia cartea si citeste! Baga-mi-as p*** e-n ruseste....

Am luat manualul (manualele, cartile, etc) cu alte cuvinte documentatie SF, si am constatat ca la respectiva masina, Fiat Stilo, 1.9, (nu mai retin din ce an) avea un senzor de temperatura apa - care era OK din pct. de vedere electric, si mai avea un senzor de temperatura la motorina care inclus in acest senzor mai avea si un contact ND (NO). Contact care sesiza daca temperatura motorinei ajunge la peste 130'C cupla la masa ECU-ul.

In consecinta se oprea motorul brusc si dintr-o data fara semne de oboseala.

Rezolvare: schimbat senzorul... super simplu... aprox. 40LEI
Fie drumu' cat de lat... lung sa nu fie...
0

#9 User is offline   brilli 

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 09-February 12
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: bravo
  • An: 1996

Posted 10 February 2012 - 08:02 PM

View Postleoncristians, on 31 December 2011 - 10:42 AM, said:

Salut !
am si eu nu Punto din 2003 pe benzina 1,2 8v .mi se opreste brusc motorul , fara nici un semn in prealabil dupa care nu mai porneste nici tras nici impins nici la cheie. daca-l las 15- 20 min. sa se raceasca porneste la sfert de cheie, uneori ramane un martor la bord aprins cum ca as avea probleme la motor, alteori nu.dupa ce-l repornesc merge absolut normal nu trepideaza , nu balbaie, absolut normal. pana cand se intampla din nou.si se intampla din ce in ce mai des . A mai patit cineva ? ma poate ajuta cineva cu un sfat? vreo idee !?




exact asta patesc si eu la fiat bravo, nu mai pot,am schimbat distributia, termostatu, garnitura de chiuloasa, pompa de apa, injectorul (monopunct) nu mai stiu ce sa fac, am ajuns la disperare.... :((
0

#10 User is offline   robertdaniel 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 17-January 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 11 February 2012 - 03:22 PM

View Postleoncristians, on 31 December 2011 - 10:42 AM, said:

Salut !
am si eu nu Punto din 2003 pe benzina 1,2 8v .mi se opreste brusc motorul , fara nici un semn in prealabil dupa care nu mai porneste nici tras nici impins nici la cheie. daca-l las 15- 20 min. sa se raceasca porneste la sfert de cheie, uneori ramane un martor la bord aprins cum ca as avea probleme la motor, alteori nu.dupa ce-l repornesc merge absolut normal nu trepideaza , nu balbaie, absolut normal. pana cand se intampla din nou.si se intampla din ce in ce mai des . A mai patit cineva ? ma poate ajuta cineva cu un sfat? vreo idee !?

dai jos filtru de aer si vezi ca aproape de injectoare ai un fir negru prins cu surub pe motor vezi ca sa slabit
0

#11 User is offline   sezzyone 

  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 18-December 11
  • Locatie: craiova
  • Marca: FIAT
  • Model: PUNTO ELX
  • An: 1995

Posted 29 February 2012 - 03:20 PM

View Postleoncristians, on 05 February 2012 - 06:08 PM, said:

Salut din nou!
am fost cu masina la autogenova la tester! imi da o eroare "linea can" astia de la autogenova habar nu au pe ce lume traiesc! au inceput sa-si dea cu presupusul , ca o fi un fir de masa , un cablu intrerupt.....mi-au sters eroarea si mi-au spus sa mai revin odata dupa ce se mai opreste, sa mai pesupuna odata , in fine au concluzionat ca BANUIESC ca ar fi calculatorul de injectie stricat ECu. ar costa vreo 3300 lei.dar cand i-am intrebat daca imi garanteaza ca e de -acolo problema si ca nu se mai intampla dupa aia au inceput sa vorbeasca despre timpul probabil. nu mai mai intorc la ei pt. ca simt ca le dau banii degeaba. oricum din popor am mai aflat cate ceva. eroarea pe linea can apare abia dupa ce se opreste motorul (linea can se ocupa cu recunoasterea senzorilor) si nu-mi mai recunoaste cheia si nici pompa de benzina din rezervor(nu se aude cand pun contactul), dar are si o rezolvare :dupa ce se opreste motorul nu mai astept cele 10 min. sa se raceasca si ii scot imediat borna minus de la baterie o pun la loc dupa 2 sec. si ...surpriza porneste la sfert de cheie...si se stinge si martorul din bord care indica o defectiune la motor . tot din popor ..daca ar fi ecu de vina cica ar trepida motorul nu s- ar mentine relantiul chestii de-astea pe care masina mea nu le face.eu banuiesc ca e totusi o problema electrica. poate un releu care se incinge. poate un senzor de temperatura ... ceva . o sa descopar eu ,incet , batraneste (fara sa dau 3300 lei pe un ecu nou la sfatul unor tamplari care se cred mecanici si electricieni titrati, scoliti la Torino!!!!! care-si eteleaza dipomele si atestatele pe peretii service-ului si care nu se pricep decat sa inlocuiasca piese vechi cu piese noi .) pentru ca eu banuiesc ca e o problema minora.




Salut si la mine sa intamplat sa nu recunoasca calculatorul pompa de benzina si sa numi porneasca.Ca sa resetezi calculatorul nu mai lua borna minus de la baterie ,ia plusul pentru cateva secunde si punel la loc.iar daca iti mai face figuri sa nuti recunoasca pompa de benzina inseamna ca ai bornele slabe si iti mai sare borna incearca sa le fixezi bn (aja am facut eu aveam bornele slabe) si nu o sati mai faca:)

Nu mai cita mesajul in totalitate!

This post has been edited by robylup: 29 February 2012 - 05:14 PM

0

#12 User is offline   robertdaniel 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 17-January 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 01 March 2012 - 04:55 PM

colegu decat sa te mai duci la service pune mana si umbla la masa comuna injectoare ;scoti o fisa din bujie ii pui in cap o surubelnita lunga si o ti la 2 mm de motor(fier)si ai sa vezi ca porneste in 3 asa ca umbla la firu de masa ;dai filtru de aer jos si inspre injectorul 3 o sa vezi un fir negru care trebuie sa fie strans pe motor miscal putin porneste garantat daca crezi ca sfatu nu e bun si nu vrei sa te murdaresti pe maini dute iar la service
0

#13 User is offline   leoncristians 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 15-July 11
  • Locatie: ploiesti
  • Marca: FIAT
  • Model: PUNTO

Posted 05 March 2012 - 06:19 PM

View Postrobertdaniel, on 11 February 2012 - 03:22 PM, said:

dai jos filtru de aer si vezi ca aproape de injectoare ai un fir negru prins cu surub pe motor

VERIFICAT! e super strans, multumesc!
0

#14 User is offline   robertdaniel 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 17-January 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 06 March 2012 - 12:04 PM

bujiile cum sant?
0

#15 User is offline   leoncristians 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 15-July 11
  • Locatie: ploiesti
  • Marca: FIAT
  • Model: PUNTO

Posted 12 March 2012 - 06:23 PM

Salut!
Bujiile sunt noi.Cred ca am rezolvat-o. am schimbat bobinele de inductie (150 lei) si de vreo 1000 km nu se mai opreste. sunt in extaz!!!
O sa merg si la Autogenova sa-l informez si pe " meseriasu' lu' peste" care ma sfatuia sa-i cumpar calculatorul de injectie( 3300 lei)
Bafta tuturor !
0

#16 User is offline   robylup 

  • Scuteristu'
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Moderators
  • Posts: 3,656
  • Joined: 08-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Orasul celor 7 coline
  • Locatie: acasa
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto Sx , Pegasso Gtr50 6 caluti chinezesti:)
  • An: 2002

Posted 13 March 2012 - 12:16 AM

Pai sa sti ca omul stia el ceva. Cand se duce ecu-ul (calculatorul de injectie) eroare de pe tester indica probleme bobinele.
"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." Jeremy Clarkson - Top gear
Posted Image
Link-uri Utile Pt Cei Ce Zic Ca " Nu Gasesc " Dar Ei Nu Se Obosesc Sa Caute
Link-uri Catre Topicele Cu Problemele Cele Mai Des Intalnite La Punto
0

#17 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,220
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 13 March 2012 - 11:34 AM

prietenii stiu de ce :)
sper sa fie problema asta la tine si sa fi scapat de necazuri
0

#18 User is offline   leoncristians 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 15-July 11
  • Locatie: ploiesti
  • Marca: FIAT
  • Model: PUNTO

Posted 17 March 2012 - 05:46 PM

View Postrobylup, on 13 March 2012 - 12:16 AM, said:

Pai sa sti ca omul stia el ceva. Cand se duce ecu-ul (calculatorul de injectie) eroare de pe tester indica probleme bobinele.

pai, mie nu mi-a zis nimeni de nici o bobina! eroarea de pe testerul astuia era "linea can"!!!!!!
0

#19 User is offline   robylup 

  • Scuteristu'
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Moderators
  • Posts: 3,656
  • Joined: 08-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Orasul celor 7 coline
  • Locatie: acasa
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto Sx , Pegasso Gtr50 6 caluti chinezesti:)
  • An: 2002

Posted 17 March 2012 - 06:15 PM

Pai siu cum ai ajuns la concluzia ca trebuie sa schimbi bobinele?
"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." Jeremy Clarkson - Top gear
Posted Image
Link-uri Utile Pt Cei Ce Zic Ca " Nu Gasesc " Dar Ei Nu Se Obosesc Sa Caute
Link-uri Catre Topicele Cu Problemele Cele Mai Des Intalnite La Punto
0

#20 User is offline   robertdaniel 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 17-January 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 20 March 2012 - 12:57 PM

banuiesc ca nu ii dadea scanteie la masa ;la invatat un mecanic ;sintoma e putin diferita la ecu
0

#21 User is offline   rocko_87_17 

  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 24-December 10
  • Locatie: craiova
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2001

Posted 22 March 2012 - 01:53 PM

salut, eu am un diesel de 1.9 si la fel o pateam si eu. cand imi ajungea apa la jumate, mi se oprea brusc, si tot vreo juma' de ora trebuia sa stau pana se mai racea un pic. asta-vara, cand era foarte cald afara, reuseam sa merg si 3 km pana sa se opreasca. am fost si eu la testere, la reprezentanta nu am incercat, dar am gasit niste baieti care se pricep si cum s-a suit la volan si a vazut ce face, a bagat mana pe la motor si a scos un senzor de temperatura. de fapt, se numeste senzor turatie/management motor. asa ca eu zic sa il incerci pe ala.bafta.

Attached File(s)


0

#22 User is offline   gabytzu24 

  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-February 12
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Locatie: iasi
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2001

Posted 10 June 2012 - 04:05 PM

Salut. Am o problema cu pornirea la un fiat punto 1.2 8v 60 cp. sunt momente cand imi porneste la sfert de cheie, sunt monente cand ma chinui sa o pornesc(dau vreo 5-7 chei),(asta se intampla o data la 4-5 zile) si cand porneste functioneaza normal.Nu am nici o eroare aprinsa in bord.
0

#23 User is offline   robertdaniel 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 398
  • Joined: 17-January 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 04 July 2012 - 11:43 PM

citeste maio sus verifica masa de la ecu ;vezi pompa de benzina
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Piese auto second-hand FIAT, Alfa Romeo