Intra Mai Greu In Viteza A Doua
Posted 03 January 2012 - 10:11 AM
Problema apare doar in mers si se simte mai ales cand schimb din a treia in a doua, de ex cand vreau sa iau o curba cu viteza mai mica. Se simte putin si cand schimb din a-ntaia in a doua, dar cel mai clar e din a treia in a doua.
In vitezele 1 si 2 se simte cum intra mai greu decat de la 3 in sus.
Cand motorul e oprit, schimbatorul se misca la fel in toate vitezele.
Fac eu ceva gresit?
Posted 03 January 2012 - 06:46 PM
Succes!
Posted 03 January 2012 - 08:14 PM
E posibil sa incerc eu sa dau din a treia in a doua la o viteza prea mare? De ex, la 20-30 la ora (cam un 3000 de rotatii pt a doua) nu este prea mult, nu?
Daca tot am deschis subiectul cu cutia de viteze... La ce turatii e mai bine pt motor de schimb viteza? E benzina, motor de 1.2. Deja peste 2500 se aude cum incepe sa tureze motorul, iar eu cam pe acolo schimb.
Da, sunt incepator
O sa incerc sa-i intreb de uleiul din cutie, cu toate ca i-am facut o revizie generala cand am luat-o si nu mi-au zis ca s-ar putea sa fie ceva, au schimbat doar filtrele normale si niste scuturi pe sub ea.
Posted 05 January 2012 - 11:54 PM
Am avut si eu aceeasi problema la schmimbatorul de viteze, este un dispozitiv care aduce schimbatorul in punctul mort.
In cazul meu, daca te uitai de prin luneta sau de pe scaunele din spate la schimbator cand acesta era pe liber, se vedea ca este inclinat cateva grade spre stanga.
Problema se simte cel mai mult in treapta a 2-a si cateodata si intr-a 1-a.
In cazul meu s-a rezolvat prin inlocuirea sau reglajul acelui dispazotiv pe garantie.
This post has been edited by mikepete: 05 January 2012 - 11:55 PM
Posted 06 January 2012 - 11:09 AM
Posted 26 January 2012 - 08:57 PM
Posted 26 January 2012 - 10:12 PM
Posted 27 January 2012 - 01:17 PM
Posted 27 January 2012 - 02:16 PM
Posted 01 February 2012 - 01:32 AM
Am inteles de prin prieteni ca e posibil sa am impresia ca intra mai greu din 3-2 sau din 2-1 din doua motive: