== CLUB FIAT ROMANIA==: Bujii - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bujii Iridium

#1 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 19 September 2013 - 07:24 AM

Are cineva idee daca s-ar simti vreo diferenta cu niste Bujii NGK Iridium fata de cele stock cu 2 electrozi ? masina e un fiat brava 1.4 12V, a mai montat cineva ?

http://www.ngkpartfi...tra.php?id=5570



M-am gandit sa le schimb si eu pentru ca sunt cele originale de peste 120.000 !

Sunt semne vizibile pe ele ca bratele au fost mancate si porneste si cam greu, ma gandeam sa merg tot pe original, prima intrebare era optionala.

Acestea sunt cele originale ?

http://www.ngk.com/p....aspx?zpid=9333

Pe cele din masina scrie FIAT LANCIA NGK, sunt 100% cele originale din ce am vazut pe net.

This post has been edited by Bebyko: 19 September 2013 - 08:08 AM

0

#2 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,036
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 19 September 2013 - 08:18 AM

Vrei sa zici ca ai aceleasi buhii de 120.000 km???

Eu unul nu cred asta, pentru ca in timp electrozii se consuma.. si in timp masina nu cred ca va mai porni sau mege pentru ca nu va mai face scanteie.
Probabil au fost schimbate dar nu ai dovada.

Bujii noi se vor simti. Dar eu iti recomand bujiile originale schimabate atat de des cat trebuie. Degeaba le iei pe alea de 2-3 ori mai scumpe dar nu intentionezi sa le mai schimbi vreodata.
0

#3 User is offline   skan 

  • micut cu 600
  • Pip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 107
  • Joined: 25-December 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Brasov
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.2 16v
  • An: 2001

Posted 19 September 2013 - 09:03 AM

Iti recomand sa mergi pe cele originale. Eu am pus NGK Iridium acum aprox. 2000 de km si acum o luna a inceput sa-mi de-a rateuri peste 3000 de ture. Dupa ce am curatat clapeta, senzori si tot ce era la indemana am incercat sa scot cate o sonda lambda pe rand, dar fara nici un rezultat. In ultima instanta am pus bujiile vechi inapoi si surpriza...masina merge fara nici o problema pe toata plaja de turatii.
Plus ca dupa ce am pus bujiile noi (NGK Iridium) nu am simtit nici o diferenta la mers.
Nu am nici o explicatie de ce a mers ok si de-odata a inceput sa de-a rateuri.
In concluzie iesi si mai ieftin si fara batai de cap daca mergi pe original.
In final decizia iti apartine.
Spor la mesterit.
0

#4 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 19 September 2013 - 11:51 AM

Da aurik, chiar cred ca n-au mai fost schimbate, scrie FIAT LANCIA MADE BY NGK, fisele erau cele originale, am rupt 2 cand am incercat sa le scot erau corodate maxim, masina porneste greu, electromotorul invarte zdravan, dupa aspectul si ce scrie pe ele se gasesc doar pe original, asa am vazut, si prin original ma refer ceea ce se gasea cand masina parasea fabrica, am facut niste poze, la 4 se inchide magazinul, sa ma duc sa'mi comand altele, o sa simt o imbunatatire daca le schimb ? la cum arata astea eu asa sper, oricum sunt si negre, au o crusta mica, le-am mai curatat de 2 ori, si miros sanatos a benzina, am pornit masina ieri seara 2 minute, atat, ma gandesc ca miros a benzina de atunci ca nu a apucat sa se incalzeasca.


Skan, tot NGK originale vreau sa pun si eu, am inteles ca iridiumul e o aiureala totala, dar eu am impresia ca masina ar merge mai bine daca as schimba bujile actuale si cu un bat, pentru ca porneste greu, benzina primeste, scanteie ia, electromotorul invarte de il ia mama dracu, voi ce ziceti, se poate sa fie cele originale ? eu chiar cred asta dupa cum arata.

Electrodul central sa ovalizat la toate 4...

http://img194.images.../5271/ooam.jpg/
http://imageshack.us...s/546/0fil.jpg/
http://imageshack.us...s/713/wsse.jpg/
http://imageshack.us...s/209/3e62.jpg/
http://imageshack.us...s/196/9rus.jpg/
http://imageshack.us...s/716/7zzc.jpg/
http://imageshack.us...es/90/qh8k.jpg/
http://imageshack.us...s/443/o9g8.jpg/
http://imageshack.us...s/547/k77p.jpg/
http://imageshack.us...s/163/ldpn.jpg/
http://imageshack.us...s/443/dvzz.jpg/
http://imageshack.us...es/31/3jmc.jpg/

This post has been edited by Bebyko: 19 September 2013 - 11:53 AM

0

#5 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,036
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 19 September 2013 - 01:31 PM

Un mic detaliu, la Bravo1 1.4 12v, bujiile originale de la NGK erau cu 2 electrozi...deci poate alea ale tale nu sunt totusi originale.
Verifica in cartea masinii codul exact de bujii, si pe ala sa incerci sa il cumperi.

Eu cand am schimbat la Bravo1 bujiile, a fost o diferenta enorma in modul cum pornea si mergea masina , chiar daca bujiile vechi nu pareau foarte uzate/mancate. Deci presupun ca si tu vei simti o imbunatatire.

Sa ne tii la curent!
0

#6 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 19 September 2013 - 02:03 PM

Si astea sunt tot cu 2 electrozi, nu se vede in poze ? :D

Sunt originale pentru ca au vopseaua in cap, pe bucatica aia de metal in cap e vopsea alba, producatori pun asa ceva pe masina, am vazut asta in 2 surse pe forumuri si una intr-un review...
0

#7 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 19 September 2013 - 05:58 PM

Pe maine imi vin NGK-urile originale, e o diferenta intre cele ce vin dupa codul celor vechi si cele ce le listeaza programul/siteurile dar sunt acceleasi buji in esenta, dupa ce am umblat prin oras sa vad une le gasesc mai ieftin le-am gasit la 21 de lei bucata si o sa le montez maine, eu chiar sper la imbunatatie, motorul vibreaza la relantii sanatos, nu sunt duse suporturile, si are ezitari asa subtirele, le are mereu, pur si simplu simt eu ca masina poate mai mult, astea sunt destul de uzate, se vede dupa varf, e ovalizat sanatos, alea noi n-ar trebuii sa fie asa, si sunt imbracate intr-o crusta neagra, nu stiu sincer de la ce sa fie, de la ulei nu cred pentru ca nu imi mananca deloc, in 3000 nu a mancat deloc si compresia e buna dupa cum trage si cum face frana de motor, totusi cred ca e de la amestecul de benzina ne ars, adevarul e ca am pornit masina inainte sa le scot pentru fix 2 minute, stiu ca atunci ii da mai multa benzina sa se incalzeasca, banuiesc ca s-au inegrit atunci, habar n-am sincer, o sa vad cum se comporta cele noi, sper sa nu fie bani aruncati degeaba ca si asa nu ii am :))/>/> !

Deci ce zici aurik, dupa poze sunt cele originale sau nu ? mentionez iara ca au varful vopsit cu vopsea alba, marcaj ce se face la fabrica.

A si mai mentionez ca nu imi da rateuri niciodata, numai daca scot o fisa, abia atunci se simte cum e sa mearga in 3 cilindri, simt doar ca parca n-ar arde toata benzina aia acolo doar la 1000 RPM in sus, si merge cam ametit al relantii, tremura, daca il duc la 1000 nu tremura deloc, merge zdravan.

Tin sa mai mentionez ca merg mult prin oras cu ea de obicei nu prea are timp sa se incaleaza...am gasit si asta intre timp "Din cauza deselor porniri si a drumurilor relativ scurte masina neintrand in regim termic decat pt scurt timp supapele se incarca ,scaunele de asemenea ,bujiile nu ajung la temperatura de autocuratare.."

This post has been edited by Bebyko: 19 September 2013 - 06:27 PM

0

#8 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,036
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 20 September 2013 - 01:25 AM

Sunt originale.. dar nu cred ca sunt cele cu care a iesit din fabrica masina.. probabil au mai fost schimbate la reviziile in garantie.. pe la 60k

In alta ordine de idei:
Nu ma uitasem la poze pana acum :rolleyes: , prezina uzura normala si nu arata foarte rau, doar usoara dovada ca amestecul e prea bogat;
Oricum se vede ca unele sunt ovalizate tare, de unde nici distanta intre electrozi nu mai e ok.
-cum stai cu termostatul?
-cand ai schimbat ultima data filtrul de aer?

In mod normal bujiile noi vin cu distanta reglata, dar nu strica macar sa le compari intre ele, sa te asiguri ca au aceeasi distanta.
0

#9 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 20 September 2013 - 08:33 AM

Filtru de aer schimbat acu 3000 de km, termostatul iarna e ca muci, la drum lung apa se ridica doar la un sfert, vara merge aproape normal, tot asa, e putin putin deschis cred.

Inteleg unde bati, cum motorul nu ajunge la temperatura optima de lucru nu apuca sa se autocurete, cateodata merge bine termostatul, la modul ca masina se incalzeste 1 sfert in 1-2 km...dar nu prea trece iarna de un sfert, adica intre jumatate si 0, cam pe acolo se invarte....


Chiar sper ca daca o sa le schimb, sa simt o imbunatatire...in jumate de ora o sa vina piesele.

This post has been edited by Bebyko: 20 September 2013 - 08:51 AM

0

#10 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,036
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 20 September 2013 - 09:44 AM

Fa un efort si schimba termostatul!
Sa stii ca daca masina consuma mul mai mult cand daca nu se incalzeste, deci ajungi sa platesti termostatul de mai multe ori.
Merge si mai prost; iti incarca bujiile; incarca catalizatorul..si sa nu mai zicem ca motorul se uzeaza excesiv.

Ce am facut, si am mai recomandat: cumperi un termostat de Cielo 86-87 grade (exact cat Bravo) costa pe la 30 de lei, il polizezi pana intra pe frtunul care iese de pe carcasa termostatului original ( practic il montezi cum se monta termostatul la Dacia 1300 :rolleyes: )
E mai ieftin, si mie mi se pare ca e si mai bun ..eu am schimbat 2 termostate originale fiat, se stricau foarte repede..asta de cielo a tinut mult si bine.. ~2 ani.. pana am vandut masina.

Mai trebuie sa muncesti putin sa dai afara vechiul termostat si sa rupi/elimini partea functionala a termostatului original, ramane doar carcasa termostatului si apa cirlula liber prin ea.
Trebuie sa te mai gandesti cum faci sa pui niste coliere sau soricei pe furtun a.i. sa nu lase termostatul sa se miste in furtun dupa montare.
0

#11 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 20 September 2013 - 10:36 AM

Acum le-am schimbat, pornirea la fel de aiurea, ezita totusi sa porneasca, tremuratu la inceput nu mai era asa de mare, asta ma bucurat dar acum tremura putin mai mult cand se incalzeste, am zis sa mai descarc supapele si toate cele, l-am plimbat putin dupaia m-am pus in parcare si l-am turat la 2500, sa incalzit la jumate, a pornit ventilatoru de vreo 2 ori, a scos putin fum alb, sigur e de la condens ca a stat in parcare cam 1 saptamana jumate, am ramas fara asigurare la ea, nu stiu, merge mai bine putin, trage mai sanatos pot sa zic, da acu se aude un tacanit ca de diesel de pe undeva, din motor, paremise ca's tacheti...

Dracu stie, nu stiu de ce am cine stie ce asteptari de la masina asta, pe viitor o sa mai curat clapeta de acceleratie si ce mai are pe acolo, poate ca de acolo sa fie, nu stiu ce sa zic, mereu am simtit ca poate mai mult...oricum, se simte o diferenta la modul cum trage....nu foarte mare, dar se simte putin, dar ma deranjeaza pornitul, vreau sa o fac sa porneasca cumva la sfert de cheie....ezita mereu sa porneasca, sunt 100% sigur ca nu e de la electromotor, sa fie boboina cam obosita si sa primeasca semnal tarziu ?

Posted Image

This post has been edited by Bebyko: 20 September 2013 - 10:37 AM

0

#12 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,036
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 20 September 2013 - 12:03 PM

Bravo-ul meu vechi nu pornea niciodata "la sfert".
De altfel nici Bravoul nou 2008 nu porneste la sfert, tot cam atat dureaza.
Dar ambele porneau 99% din prima cheie.

Ca sa descarci supapele si toate cele rezolva cu termostatul, astfel motorul nu va mai ardea prea multa benzina a.i. nu se va mai depune negreala/cenusa pe toate componentele.
0

#13 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 20 September 2013 - 01:32 PM

Acum am venit de jos, am desfacut tot corpu de acceleratie, l-am curatat bine bine de tot, si l-am montat la loc, la fel si fiecare conexiune electrica si 2 fise de la bujii ce le-am luat aftermarket le-am fixat mai bine pe bobina ca nu stateau de nici un fel...sa imbunatati, dar cum zici si tu, tremura, si tremuratu mi-a zis cineva e pentru ca s-au incarcat supapele si toate cele, ma gandeam sa repar cumva termostatul actual, in orice caz, nu stiu, nu imi prea arde de improvizatii cu alt fel de termostat, o sa comand unu nou daca e, da eu zic ca asta nu merge asa rau, raceste bine, masina nu mi sa supra incalzit niciodata, doar ca il tine putin mai deschis, o sa vad cat mai reusesc sa'l tin pe asta si daca o sa am bani o sa cumpar unu nou, am mai auzit de la cineva ca s-ar duce cu ceva aditivi ce se baga in rezervor, sau la un drum mai lung saí dau bataie...multumesc de raspunsurile prompte, chiar daca nu am facut masina sa porneasca mai rapid, asta e, macar am facut-o mai sigura si am minimalizat sansele sa ma lase la drum ca tot vine iarna, o sa incerc sa schimb termostatul cand am bani, orice alta sugestie e bine venita...:D/>

Sunt curios, cum ar trebuii sa functioneze termostatul ? trebuie sa pastreze temperatura de 88 de grade indiferent de conditii si daca esti la drum lung si in oras si toate cele ? sau e normal ca la drum lung sa'ti mai scada ?

This post has been edited by Bebyko: 20 September 2013 - 02:19 PM

0

#14 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 20 September 2013 - 05:00 PM

Apropo, aurick, ti-am gasit la un moment dat un tutorial despre aerisirea instalatiei, acu l-am pierdut, daca esti bun, da-mil si mie iara ca sa nu mai pierd 1 zi sa il caut ! multumesc anticipat !:D
0

#15 User is offline   tenebre 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 489
  • Joined: 23-May 09
  • Gender:Male
  • Locatie: suceava
  • Marca: fiat
  • Model: brava 1.6 16v 103cp
  • An: 1999

Posted 20 September 2013 - 06:31 PM

Termostatul trebuie sa tina apa aproape tot timpul la 90 de grade (linia din mijloc), dar si cu ajutorul termocuplei,in cazul in care se incalzeste prea tare. Al tau e blocat pe deschis si din cauza asta iarna nu se incalzeste. Eu l-am schimbat pe al meu anul trecut si nu mai am probleme.
0

#16 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 20 September 2013 - 07:28 PM

Hmm, o sa incerc sa'l schimb sa fac rost de bani intai....daca nu trec pe vechea metoda, carton in fata la radiator :))
0

#17 User is offline   tenebre 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 489
  • Joined: 23-May 09
  • Gender:Male
  • Locatie: suceava
  • Marca: fiat
  • Model: brava 1.6 16v 103cp
  • An: 1999

Posted 20 September 2013 - 07:51 PM

Ar trebui sa iei in calcul si varianta lui aurick (cu termostatul de cielo) mai ales ca am vazut ca iti place sa mesteresti pe la masina. LA 1.6 nu se poate face asa ceva pentru ca are 4 furtune care intra in termostat deci era mai complicat. La tine daca se poate de ce sa nu incerci. E diferenta de la 150 de lei la 30. Atat timp cat masina atinge temperatura optima de functionare o sa ai multe avantaje incepand de la consum si pana la uzura motorului cum zicea si aurick.
0

#18 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 21 September 2013 - 04:12 AM

Iubesc masina asta, tenebre, e o masina grozava, nu am ce sa ii cer mai mult, toata ziua ii mai adaug/modific cate ceva, are toate consumabilele schimbate, merge bine, tot ce ma deranjeaza e ca nu porneste la sfert, cand am luat-o, pornea la sfer, prima saptamana, oricum, pornea repede.....a fost adusa din austira cu 100.000 aprox KM reali, avea absolut toate plasticele pe la motor, nu a fost umblat in el, scoate un zogomot cand o pornesti zici ca e mustang, e foarte zgomotoasa, asta nu-mi place, dupa ce se incalzeste e foarte silentioasa, dar tremura putin de tot, ce o sa fac eu in continuare e sa incerc un drum mai lung sa vad daca pot sa dau carbonu jos de pe supape si ce mai are prin ea, sper sa se curete bine asa, nu stiu, chiar as incerca chestia cu termostatul de la cielo, dar imi plac lucurile bine facute, stii, tin mult sa le fac ca pe original, o sa schimb termostatul abia pe la primvara, ca acu am ramas fara cascava si trebuie sa ii schimb si antigelul acum oricum, in cel mai rau caz le las pe primvara amandoua, ca iarna trecuta a tinut bine antigelul, da ma gandeam ca n-are rost sa'l schimb acum si dupaia sa pun un termostat nou, ca nu am facut nimic....totusi nu sunt sigur de termostat, la modul ca inca pare cat de cat bun, se incalzeste destul de rapid si baga caldura sanatoasa in masina....deci nu stiu ce sa zic, eu stiu ca e normal putin sa nu se ridice apa chiar la jumatate la drum lung, dar mai mult ca sigur ma insel, cu un termostat nou o sa o tina la jumatate orice ar fi ? (imi cer scuze pentru orice gresala de ortografie, acum am ajuns acasa, e 5 dimineata)

Apropo...termostatul deschide incet pana la temperatura de la 88 de grade sau cand ajunge la temperatura aia incepe sa deschida ?

This post has been edited by Bebyko: 21 September 2013 - 04:17 AM

0

#19 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 21 September 2013 - 05:01 PM

Apropo, scuze pentru dublu post dar nu ma lasa sa editez, furtunul de jos trebuie sa fie rece pana ajunge apa la jumatate, nu ? daca se incalzeste si el putin intre timp are ceva ?
0

#20 User is offline   tenebre 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 489
  • Joined: 23-May 09
  • Gender:Male
  • Locatie: suceava
  • Marca: fiat
  • Model: brava 1.6 16v 103cp
  • An: 1999

Posted 21 September 2013 - 06:37 PM

PAi cand pornesti motorul rece te duci la radiator si pui mana pe furtune. Daca se incalzeste cel care vine de la termostat (intra in radiator) inainte sa ajunga apa la 90 de grade e dus sigur.
0

#21 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 24 September 2013 - 07:01 AM

E dus atunci, ca se incalzeste...deschide mai repede...
0

#22 User is offline   Bebyko 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 353
  • Joined: 08-October 12
  • Data nasterii:13-05-1994
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia
  • Interests:Drumuri bune !
  • Locatie: Alba
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996
  • Serie sasiu: zfa

Posted 22 October 2013 - 03:55 AM

Cu termostatul pe deschis am facut un calcul la consum la 100/km undeva la 7,5 eu zic ca e acceptabil avand in vedere ca aveam 5 oameni in masina, sunt curios cum o sa se schimbe consumu dupa ce schimb termostatul, precizez ca nu mai am toba finala, desi asta nu ar trebuii sa influenteze consumul...
0

#23 User is offline   Marian_SMP 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • View gallery
  • Group: Members
  • Posts: 195
  • Joined: 26-October 10
  • Gender:Male
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: stilo
  • An: 2002

Posted 22 October 2013 - 08:55 AM

si eu am avut aceeasi problema cu termostatul...se incalzea mai greu iar la drum lung nu ajungea apa la jumatate niciodata.
L-am schimbat saptamana trecuta si vreau sa iti zic ca se inclazeste mult mai repede motorul,iar dupa ce se inclzeste apa sta numai la jumatate idiferent de temperatura de afara si la drum lung e caldura non stop iar acul de la apa nu se misca de la jumatate.
Consumul a mai scazut cam cu 1 litru la 100 de km.
Furtunul care pleaca din termostat este rece pana cand apa trece de 82-83 de grade,iar ventilatorul pleaca cand temperatura ajunge la 90 de grade.
Pret termostat 150 lei + Antigel 56 lei + apa distilata 12 lei.
Cel mai indicat este sa il schimbi mai ales ca se apropie temperaturi negative.
:happywave:
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Anunturi Gratuite Online