== CLUB FIAT ROMANIA==: Moare motorul - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Moare motorul

#1 User is offline   iernutan 

• Group: Members
  • Marca: fiat stilo 1.8
  • Model: fiat stilo 1.8
  • An: 2003

Posted 07 April 2008 - 10:20 AM

am un fiat stilo de 1.8 si am o problema,imi moare motorul la relanti ,bujii schimbate,bobinele sunt ok,am inteles k trebuie curatata clapeta de reglare,imi puteti pune o poza cu ea,sa nu demontez ce nu trebuie ptr k in deva de unde sunt eu mecanicii sunt k pixu. unul nu e de treaba. e pe furtunul de la filtrul de aer,nu?
astept un sfat cv . mersi

nu mai folosi scriere IRC!

This post has been edited by icet: 07 April 2008 - 04:27 PM

1

#2 User is offline   radub 

• membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Marca: Fiat Punto 16V
  • Model: Emotion

Posted 07 April 2008 - 10:25 AM

Bun venit pe forum!
Sunt multe topicuri deschise pentru problema asta
Un exemplu este: http://www.clubfiat.ro/forum/index.php?sho...&hl=clapeta
Pentru mai multe detalii foloseste functia Search din dreapta sus a paginii
Bafta!

This post has been edited by radub: 07 April 2008 - 10:26 AM

0

#3 User is offline   69BIZ 

• membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1,8

Posted 08 April 2008 - 04:41 PM

Salutare, mai poti incerca si aici, unde ai putea sa gasesti o rezolvare la oprirea motorului la relanti. Bafta
Fiat Stilo Coupe 1,8 16V 2003 Feel Free, Feel FIAT!
Fiat Punto 2001 1.2 8V
Fiat Punto 2004 1.2 16V
0

#4 User is offline   iulistilo 

• Marca: fiat
  • Model: stilo 192
  • An: 2002

Posted 10 April 2008 - 08:38 AM