== CLUB FIAT ROMANIA==: Servo-directie - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

  • 40 Pages +
  • « First
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Servo-directie martor aprins si nu mai merge

#781 User is offline   luck33ro 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 288
  • Joined: 01-September 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto Classico 1,2 8v
  • An: 2004

Posted 15 October 2011 - 10:04 PM

Inseamna ca pe aici e viata lui. In jur de 130k km. Cat a costat masina, chiar sunt curios?
0

#782 User is offline   pcrlx 

  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 11-March 09
  • Gender:Male
  • Locatie: ORADEA
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto1,2 16V 2001

Posted 18 October 2011 - 06:35 PM

vine frigul si incepe servoul sa imi faca probleme... la viraj brusc.
bateria am schimbato, deci nu poate fi aceasta cauza.
faza e ca doar cand este frig imi face figuri. toata vara nu am avut niciun fel de problema.
si din cate am observat este cand virez stanga.

ceva ajutor?
0

#783 User is offline   DeViAnS 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 499
  • Joined: 06-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Locatie: Craiova
  • Marca: Audi
  • Model: A4 131 HP
  • An: 2005

Posted 21 October 2011 - 08:59 PM

View Postpcrlx, on 18 October 2011 - 06:35 PM, said:


ceva ajutor?


aceeasi problema comuna.. lipiturile slabe, da-l jos si refa-le cu un ciocan de lipit puternic.


la mine cand s-au dus releele neavand rabdare sa le comand... si fiindca mi se par scumpe 80 de lei 2 mizerii de relee, am improvizat... astfel am folosit 4 relee comutatoare care fac treaba celor 2 originale. M-au costat 20 de lei, si merg asa de 2 luni. Daca si astea or sa faca figuri in viitor, ii pun de 30 Ah.
Audi A4 AVF 131 + X= ~150 HP
Posted Image
Ex: Fiat Punto 1.9 JTD + X = 102 HP
0

#784 User is offline   pcrlx 

  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 11-March 09
  • Gender:Male
  • Locatie: ORADEA
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto1,2 16V 2001

Posted 21 October 2011 - 09:36 PM

in oradea stiti pe careva care repara?
0

#785 User is offline   xlucyano 

  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 12-September 11
  • Gender:Male
  • Locatie: anywhere
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto

Posted 28 October 2011 - 09:54 AM

Salutare la toata lumea,

Eu am un Punto din 2000, 1.9D, l-am luat cu servo nefunctional.
Am verificat pe placa si un releu era dus, nu reactiona nici la impulsurile electrice direct pe el; l-am schimbat.
A mers vreo 3 saptamani pana intr-o zi cand am pornit si nimic, servo nu functiona.
Can pun contactul, pana isi face el system check-ul, mi se stinge becul martor de la servo, dupa ce pornesc mototorul, se aprinde instant.
Am verificat releele, raspund la impulsurile date direct pe ele cat si daca pun tensiune pe circuitele care duc la ele.
Am verificat tensiunea care iese din computer, este de 4V, daca stiti sau nu, tensiunea necesara acestor relee este de 12V.
Acum vine si intrebarea mea: ati mai intalnit asa ceva?

Poate stie cineva.

P.S: stie cineva un soft bun de test pentru Fiat? (am cablul pentru interfata OBD, azi am gasit soft-urile Finalist si Fist ECU Scan, le voi testa mia tarziu...daca mai stiti si aveti un link de unde sa-l/sa le downloadez nu ma supar)

P.S 2: am schimbat de 1 saptamana bateria (e noua, din magazin) si alternatorul tot de 1 saptamana; bateria e buna, la fel si incarcarea care e undeva la 14V(nu mai stiu exact)
0

#786 User is offline   robylup 

  • Membru al Asociatiei ClubFiat Romania
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Moderators
  • Posts: 3,786
  • Joined: 08-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Orasul celor 7 coline
  • Locatie: acasa
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto Sx , Pegasso Gtr50 6 caluti chinezesti:)
  • An: 2002

Posted 28 October 2011 - 02:29 PM

Foloseste FiatEcu Scan!
"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." Jeremy Clarkson - Top gear
Posted Image
Link-uri Utile Pt Cei Ce Zic Ca " Nu Gasesc " Dar Ei Nu Se Obosesc Sa Caute
Link-uri Catre Topicele Cu Problemele Cele Mai Des Intalnite La Punto
0

#787 User is offline   xlucyano 

  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 12-September 11
  • Gender:Male
  • Locatie: anywhere
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto

Posted 28 October 2011 - 02:42 PM

@robylup: merci, am sa-l testez.
0

#788 User is offline   tony2 

  • Group: Members
  • Posts: 35
  • Joined: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:-
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto mk2

Posted 01 November 2011 - 01:01 AM

in bucuresti este cineva care poate schimba acele relee?daca da, pe la ce pret? imi vand masina si nu vreau ca potentialul cumparator sa ramana cu un volan de piatra la test sau dupa ce o cumpara sa ma injure. mie mi-a facut probleme dupa o saptamana de la cumparare si m-am cam speriat, dar nu prea am mai avut probleme asa mari.la umezeala se mai blocheaza in principiu

This post has been edited by tony2: 01 November 2011 - 01:03 AM

0

#789 User is offline   alexzyo 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 01-December 10
  • Locatie: Targoviste
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto 1.9
  • An: 2001

Posted 05 November 2011 - 12:51 PM

pentru cei care au refacut lipiturile la motoras si au schimbat releele, dar inca au problema verificati continuitatea de la calculatorul servodirectiei la ecu( cel de langa baterie )
Deasemena, verificati si releul albastru tot de la ecu de langa baterie.Sper sa ajute .bafta :)
0

#790 User is offline   suaraz 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 14-January 10
  • Locatie: cluj
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2 SX
  • An: 2000

Posted 11 November 2011 - 05:11 PM

Prieteni! Am avut si eu aceeasi problema cu servodirectia, dar am REZOLVAT-O!!!! Murea din cand in cand, masina pornea fara servo, dadeam din nou cheie si mergea, sau murea in mers, sau murea la viraje maxime, revenea la schimbari mari de temperatura, etc. Am apelat la un domn din Alba care m-a rezolvat in 60 de minute! Demontare motoras 5 minute, reparatie 45 minute, montare motoras 10 minute. Problema consta in alterarea si desprinderea (din cauza incalzirii perpetue) a doua relee de pe motoras, care pot fi inlocuite cu relativa usurinta de catre cineva care se pricepe cat de cat la electrice. Aceste 2 relee pot fi comandate de la respectivul domn sau chiar de pe ebay unde le puteti gasi la jumatate de pret, dar dureaza pana ajung si mai costa si transportul... Modelul de releu se numeste V23072-C1061-A308, este produs de Siemens sau de chinezi, dar nu conteaza. Se vand perechi, domnul de la AB le vinde cu 80 de lei perechea, iar pe ebay se gasesc intre 10 si 30 euro (tot perechea). Daca reusiti sa ajungeti la Alba, eu zic ca merita, reparatia costa doar 150ron si dureaza doar o ora dupa cum ziceam si mai sus. Daca doriti sa intrati in legatura cu tipul din Alba, va rog sa-mi scrieti pe privat si va dau numarul de telefon al acestuia. Ultima jumatate de an am mers tot fara servo, eram deja obisnuit cu senzatia de Roman Diesel, dar acum, micul meu Punto agil is back!

0

#791 User is offline   irinaririna 

  • Membru de ONOARE CLUBFIAT ROMANIA
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,159
  • Joined: 13-October 07
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:CALATORIILE
  • Locatie: Suceava
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto, 1.4 16 valve 95 CP
  • An: 2003

Posted 14 November 2011 - 04:20 PM

Exista posibilitatea sa nu existe acele relee? Fiatul meu e din 2003.
0

#792 User is offline   robylup 

  • Membru al Asociatiei ClubFiat Romania
  • PipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: Moderators
  • Posts: 3,786
  • Joined: 08-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Orasul celor 7 coline
  • Locatie: acasa
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto Sx , Pegasso Gtr50 6 caluti chinezesti:)
  • An: 2002

Posted 15 November 2011 - 12:26 PM

Nu au cum sa nu existe Irina!
"My Punto is terrible. I hate it. It is always going wrong. So I shall buy another." Jeremy Clarkson - Top gear
Posted Image
Link-uri Utile Pt Cei Ce Zic Ca " Nu Gasesc " Dar Ei Nu Se Obosesc Sa Caute
Link-uri Catre Topicele Cu Problemele Cele Mai Des Intalnite La Punto
0

#793 User is offline   mitty 

  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 17-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:PC : depanare hardware/software
  • Locatie: cluj-napoca
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto ELX 1.2/16V.....80 ponei

Posted 18 November 2011 - 05:27 PM

Deocamdata am scapat doar cu relipirea releie-lor, mersi baieti de pont ;)....pt cei din Cluj care au aceasta problema ii pot ajuta cu placere :)

This post has been edited by mitty: 18 November 2011 - 05:31 PM

LiVe oN LiNe NoN-sToP :)
0

#794 User is offline   xlucyano 

  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 12-September 11
  • Gender:Male
  • Locatie: anywhere
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto

Posted 21 November 2011 - 12:19 PM

@suaraz:
1. Nu are nicio logica pentru care sa se vanda "pereche" releele, ele functioneaza independent unul fata de celalalt, doar daca nu le schimba asa "just in case", dar nici atunci nu vad relevanta, de ce sa arunci ceva bun care inca functioneaza? Doar asa ca e vechi sau sa fie "obosit"? Si atunci il schimbi cand se defecteaza.
2. A pus un tester pe masina 'nainte sa iti dea mototorul de servo jos? Ce eroare iti dadea? (ca aveai becul martor aprins in bord)
3. Vezi ca pe Roman ai servo :))))))

Anyhow,e bine de stiut ca mai e cate un ezermester din loc in loc care mai lipeste si el cate un releu.
Intreaba-l, daca crezi tu ca e asa bun nenea, care este rezolvarea la problema mea, postarea mea de mai sus din de 28 October 2011 - 09:54 AM

This post has been edited by xlucyano: 21 November 2011 - 12:24 PM

0

#795 User is offline   irinaririna 

  • Membru de ONOARE CLUBFIAT ROMANIA
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,159
  • Joined: 13-October 07
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:CALATORIILE
  • Locatie: Suceava
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto, 1.4 16 valve 95 CP
  • An: 2003

Posted 22 November 2011 - 11:52 AM

Am fost saptamana trecuta la fiat la constatare si este adevarat ce am spus eu... masina mea nu are acele relee. Mentionez ca e din 2003.
La constatare s-a dovedit senzorul vinovat de acel blocaj. Mi-au dat cu un spray degresant si nu am mai avut nici o problema cu masina... Sper sa nici nu mai am ca mi-au spus un pret la el de m-a durut capul.....
0

#796 User is offline   gustyx 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 23-February 09
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: punto go!
  • An: 2002

Posted 24 November 2011 - 06:19 PM

Salutare!
Am citit pana mi-au iesit peri albi, mii de scuze daca s-a mai discutat problema asta, da' eu n-am gasit-o...

Dupa 3 zile de stat in frig(Fiat-ul punto, 1.2, 2001), azi cand am pornit masina am constatat ca am ramas fara servo, mi s-a mai intamplat o singura data, acum 1 an, dar dupa oprit-pornit si-a revenit servo si s-a stins martorul cu volan.

Problema de azi e diferita, nu am servo si singurul martor aprins e cel cu bateria. Motorul a pornit si porneste la sfert de cheie.
Nu sunt nici pe departe mecanic, dar dupa logica mea, ma gandesc ca o fi ceva legatura intre martorul cu bataria(aprins) si lipsa servo. SAU?

Multumesc pt timpul acordat :)
0

#797 User is offline   bebeluka 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,340
  • Joined: 08-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Stilo Coupe 1,6 16 v
  • An: 2002

Posted 24 November 2011 - 06:44 PM

View Postgustyx, on 24 November 2011 - 06:19 PM, said:

.
Nu sunt nici pe departe mecanic, dar dupa logica mea, ma gandesc ca o fi ceva legatura intre martorul cu bataria(aprins) si lipsa servo. SAU?



Da!Exista legatura!Managementul motorului "taie" pe rand consumatorii electrici cand sesizeaza o baterie slaba,pentru a mentine motorul in limite de functionare corecte..Primul pe "lista" este motorasul servodirectiei.Ori baterie slaba,ori alternator care nu mai incarca corespunzator.Verifica bateria mai intai.

Succes!

This post has been edited by bebeluka: 24 November 2011 - 06:45 PM

0

#798 User is offline   masinuta2usi 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 937
  • Joined: 07-November 09
  • Gender:Male
  • Interests:motociclete, carti, SF
  • Locatie: gaiesti
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2
  • An: 2001

Posted 24 November 2011 - 07:10 PM

cam asta e punctul slab la fiat-uri: bateria si dupa asta electronica.
Abia astept sa se lege careva de mine...
0

#799 User is offline   luck33ro 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 288
  • Joined: 01-September 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto Classico 1,2 8v
  • An: 2004

Posted 24 November 2011 - 07:59 PM

Baterie care sa tina 7 ani ca la Fiat eu nu am mai avut niciodata :biggrin: si mi-a mers si servoul fara probleme :happy:
0

#800 User is offline   alin2o 

  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 04-June 10
  • Locatie: deva
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2004

Posted 24 November 2011 - 08:43 PM

dupa ce am citit tot topicul si cu ceva cunostinte de electronica am ajuns la o concluzie;
motorasul este unul trifazat asincron,iar cele 2 releee comandate de senzori de pe coloana de directie schimba sensul de rotatie a motorului prin schimbarea a doua faze intre ele.
in functie de manifestare defectul poate fi la alternator,senzor,relee,motoras sau cel mai probabil contact imperfect.
la mine s-a defectat de 2 ori in mers la viraj spre dreapta de aceea banuiesc un releu(contact)
de asemenea trebuie sa iau in calcul o problema la incarcare ,problemele au aparut de cand am schimbat uleiul si am scapat ceva ulei pe cureaua de la alternator!
cand se mai lasa frigul o sa desfac motorasul sa refac lipiturile.
0

#801 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,221
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 24 November 2011 - 10:37 PM

nu e trifazat, sunt 2 relee automotive de curenti mari care pur si simplu schimba sensul curentului prin motoras,implicit schimband directia, acum eu zic ca aceste relee sunt putin cam la limita, dac maai folosesti si functia city si daca mai si vreo lipitura rece.....efectele sunt previzibile
in cei aproape 4 ani de cand am masina mi-a aparut si mie iarna trecuta faimosul martor in bord, dar la mine era problema cu incarcarea

Bafta multa
0

#802 User is offline   gustyx 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 23-February 09
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: punto go!
  • An: 2002

Posted 25 November 2011 - 02:45 PM

@bebeluka
...Ori baterie slaba,ori alternator care nu mai incarca corespunzator.Verifica bateria mai intai.

Azi dimineata a pornit instant, a mai ramas aprins martorul cu bateria 20 secunde, apoi s-a stins si si-a revenit servo. Aparatul de masura imi arata incarcare de maxim 13,4...asa imi arata si acum un an cand am schimbat bateria.
O sa incerc sa vad ce probleme are alternatorul.

Merci!

This post has been edited by gustyx: 25 November 2011 - 02:46 PM

0

#803 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,221
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 25 November 2011 - 09:15 PM

:offtopic:
incearca asta
masoara cu motor pornit intre + baterie si - baterie, intre + baterie si - motor (un surub de la bobinele de inductie), vezi ce tensiuni ai.Eu asa am gasit ca aveam imtrerupt firul de masa intre motor(alternator) si baterie

daca e asa rezulvi repede si faar stres

Bafta
0

#804 User is offline   gustyx 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 23-February 09
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: punto go!
  • An: 2002

Posted 25 November 2011 - 11:53 PM

Merci mult, asta chiar trebuie incercata :)
0

#805 User is offline   ebible47 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 15-November 11
  • Gender:Male
  • Locatie: oradea
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto 1.9jtd
  • An: 2000

Posted 26 November 2011 - 11:00 AM

View Postgustyx, on 25 November 2011 - 02:45 PM, said:

@bebeluka
...Ori baterie slaba,ori alternator care nu mai incarca corespunzator.Verifica bateria mai intai.

Azi dimineata a pornit instant, a mai ramas aprins martorul cu bateria 20 secunde, apoi s-a stins si si-a revenit servo. Aparatul de masura imi arata incarcare de maxim 13,4...asa imi arata si acum un an cand am schimbat bateria.
O sa incerc sa vad ce probleme are alternatorul.

Merci!


13,4 este foarte putin! la 13,4 volti ecu este fortat sa consume si din baterie , cea ce cu timpul deterioreaza bateria. Ar trebui sa ai minimum 14,2 - 14,8.

pt cei ce aveti inca probleme cu servo electric pot sa va ajut cu niste poze si niste relee foarte ieftine (max 15 ron va costa investitia) doar sa aveti minimum cunostinte in lipituri. :)

Nu mai cita mesajul anterior in totalitate!

This post has been edited by robylup: 27 November 2011 - 11:40 AM

0

#806 User is offline   LucianDLR 

  • GP ADVISOR
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 627
  • Joined: 03-March 09
  • Gender:Male
  • Location:7 Hills
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Grande Punto
  • An: 2007

Posted 26 November 2011 - 11:16 AM

View Postebible47, on 26 November 2011 - 11:00 AM, said:

13,4 este foarte putin! la 13,4 volti ecu este fortat sa consume si din baterie , cea ce cu timpul deterioreaza bateria. Ar trebui sa ai minimum 14,2 - 14,8.




Prietene, stii tu ceva de cat ar trebui sa fie tensiunea de incarcare, dar ai fost generos si ai mai pus 1 volt de la tine? sau cum? Intr-adevar, 13.4 e cam putin, normal e sa fie intre 13.8 V si 14.2 V.



Scuze de off-topic.
"Sunt romāni care n-au fost niciodată la Iași, deși n-ar trebui să fie nici unul, căci cine n-a fost aici nu poate să străbată cu īnțelegere foile celor mai frumoase cronici, nu se poate pătrunde după cuviință de spiritul trecutului nostru care trăiește īn acest loc mai viu și mai bogat decāt oriunde aiurea [...]. Īn conștiința lui naționala ar fi o lipsa dacă el n-ar fi vazut orașul care a fost și-și zice īncă astăzi, cu māndrie, capitala Moldovei..." Nicolae Iorga
0

#807 User is offline   gustyx 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 23-February 09
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: punto go!
  • An: 2002

Posted 26 November 2011 - 02:18 PM

Undeva la 14.2 stiam si eu ca ar fi ideal...
In alta ordine de ideei, poate sa-mi spuna cineva, cam ce ar fi de schimbat la alternator ca sa functioneze in parametri normali si eventual bugetul pt treaba asta?
In mare stiu ce, si cum trebuie schimbate, dar sfaturile in plus pot fi de folos ( sau nu :) )

Multumesc, weekend fain!
0

#808 User is offline   ebible47 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 60
  • Joined: 15-November 11
  • Gender:Male
  • Locatie: oradea
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto 1.9jtd
  • An: 2000

Posted 26 November 2011 - 05:19 PM

View PostLucianDLR, on 26 November 2011 - 11:16 AM, said:

Prietene, stii tu ceva de cat ar trebui sa fie tensiunea de incarcare, dar ai fost generos si ai mai pus 1 volt de la tine? sau cum? Intr-adevar, 13.4 e cam putin, normal e sa fie intre 13.8 V si 14.2 V.



Scuze de off-topic.


Nu stiu ce sa zic mai prietene :) la dacie cred ca ai dreptate dar la fiat iti spun eu ca sub 14,2 nu e bine. Adica pana la urma nu cred sa aibe ceva doar in timp bateria nu va mai vi aceiasi si daca mai ai si servo electric total (adica nu servo asistat electric) si mai dai si drumu la AC ..etc..... nu stiu ce sa zic dar eu la toate fiat-urile la care am umblat minim-ul e undeva 14,1 -> 14,2. bafta

View Postgustyx, on 26 November 2011 - 02:18 PM, said:

.
In alta ordine de ideei, poate sa-mi spuna cineva, cam ce ar fi de schimbat la alternator ca sa functioneze in parametri normali si eventual bugetul pt treaba asta?
In mare stiu ce, si cum trebuie schimbate, dar sfaturile in plus pot fi de folos ( sau nu :) )

Multumesc, weekend fain!


Nu stiu ce sa zic , alternatorul cred ca e bun (daca nu e in scurt vre-o dioda) da-l jos curalat bine si schimba releul de incarcare cu perii cu tot ai vezi daca urca incarcarea , Asta daca nu cumva ai ceva modificare facuta la masina ce nu lasa incarcarea sa urce unde trebuie , gen -Xenon,Halogene, casetofon, tub bass etc...... si sa fie legat ceva aiurea pe acolo. Incearca prima data si deconecteaza tot ce ai legat pe instalatie, opreste toate farurile,.....etc si vezi cat iti scoate asa. sau ia un fir sanatos si refa legatura intre cutia de viteza si (-) pe baterie bafta


Foloseste butonul citare multipa pentru a raspunde mai multor useri si nu mai cita in intregime mesajul anterior!

This post has been edited by robylup: 27 November 2011 - 11:35 AM

0

#809 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,221
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 27 November 2011 - 02:10 PM

haideti sa continuam discutiile despre incarcare,tensiuni cuidate ,probleme alternator AICI
0

#810 User is offline   pcrlx 

  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 11-March 09
  • Gender:Male
  • Locatie: ORADEA
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto1,2 16V 2001

Posted 07 December 2011 - 11:34 PM

deci am pus azi masina pe tester si a aparut problema senzor..
cel de la service a zis ca nu e motorasul...
eu am cumparat relee..dar nu le am dus la lipit.
0

Share this topic:


  • 40 Pages +
  • « First
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Piese auto second-hand FIAT, Alfa Romeo