== CLUB FIAT ROMANIA==: Servo-directie - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

  • 40 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Servo-directie martor aprins si nu mai merge

#86 User is offline   DanielB 

  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Brad-HD
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto SX
  • An: 2002

Posted 28 November 2007 - 01:04 PM

Vezi postarearadueugenp, la Nov 22 2007, 08:10 AM, a spus:

Stau in Bacau.
Se da motorul de la servodirectie jos (se afla in partea stanga a coloanei de dir, ca in schema) prin desurubarea a 3 suruburi. Apoi se desface motorul (nu mai stiu exact fiecare pas mic ca l-am facut demult ;) dar trebuie un pic de atentie la fire) si se curata de pilitura. Are o garnitura de cauciuc care e lipita - sa aveti grija sa nu o rupeti. Apoi se protejeaza lipiturile de pe placuta cu un lac izolator sau cu orice solutie mai buna gasiti (un pistol cu plastic de ex.) a.i. sa nu mai faca scurt (pilitura va dati seama ca se va mai aduna acolo).
Poze nu am cum sa va dau ca ar insemna sa desfac din nou tot si nu e cazul. Am sa pun doar o schema sa vedeti unde e motorul.



Cum ai desfacut motorul ? Al meu este capsat ! Si nu pricep de unde ajunge acolo pilitura. La mine nu l-a desfacut nimeni de 90000 km si nu am gasit nici macar praf acolo (de aia este garnitura de cauciuc).
0

#87 User is offline   radub 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,294
  • Joined: 02-July 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat Punto 16V
  • Model: Emotion
  • An: 2003

Posted 28 November 2007 - 01:54 PM

Daniel tot mai ai probleme?
Nu s-a rezolvat dupa schimbarea coloanei de directie?
0

#88 User is offline   radueugenp 

  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 19-October 06
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto, 1.2 16V
  • An: 2001

Posted 28 November 2007 - 04:14 PM

Motorul se poate desface (cel putin al meu) pe partea unde intra firele in el. Pilitura este in interior si nu in exterior. Ea provine de la magnetul motorului. De fapt sunt bucatele f mici din magnet care se aduna acolo.

Daca ai drum prin Bacau il desfacem si vedem.

Daca deja l-ai scos de pe masina da o poza cu partea cu firele, fara garnitura si vedem. Eu nu il mai scot pe-al meu doar sa fac poze.

Ma poti gasi si pe mess (da un mesaj).

This post has been edited by radueugenp: 28 November 2007 - 04:20 PM

0

#89 User is offline   DanielB 

  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Brad-HD
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto SX
  • An: 2002

Posted 28 November 2007 - 05:54 PM

Vezi postarearadueugenp, la Nov 28 2007, 04:14 PM, a spus:

Motorul se poate desface (cel putin al meu) pe partea unde intra firele in el. Pilitura este in interior si nu in exterior. Ea provine de la magnetul motorului. De fapt sunt bucatele f mici din magnet care se aduna acolo.

Daca ai drum prin Bacau il desfacem si vedem.

Daca deja l-ai scos de pe masina da o poza cu partea cu firele, fara garnitura si vedem. Eu nu il mai scot pe-al meu doar sa fac poze.

Ma poti gasi si pe mess (da un mesaj).



De cand am schimbat coloana nu mai am nici o problema.
Doar ca sunt contrariat. Sa vb. de lucruri diferite? Sa fie vorba de modele diferite de motorase ? Pentru ca al meu este (si a fost cel anterior) motor asincron trifazic. Adica un motor fara magneti si perii (motor de curent alternativ!). Trebuie sa ne interesam daca pe Punto s-au montat modele diferite de coloane de directie (in functie de ani de fabricatie, model).Pentru ca atunci se va termina cu aceste confuzii. Altfel cineva va incerca sa curete pilitura de la magnetii care de fapt nu exista !

nu mai cita in totalitate mesajul anterior

This post has been edited by icet: 28 November 2007 - 06:15 PM

0

#90 User is offline   radueugenp 

  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 19-October 06
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto, 1.2 16V
  • An: 2001

Posted 29 November 2007 - 08:43 AM

Nu vreau sa intram in dispute, contradictii, etc. Daca dadeai o poza era super. De altfel eu am vrut sa ajut, nicidecum sa ne contrazicem aici. Imi pare sincer rau ca nu ai reusit sa rezolvi decat schimband coloana. Mai si castigi mai si pierzi in viata. Dar macar cei care se vor confrunta cu problema asta sa poa sa faca ceva ;)
Din putina electronica (electrotehnica) pe care o stiu, trifazic inseamna trei faze... de unde la masina 3 faze? Motorul pe care l-am desfacut eu avea sigur magnet (statorul), din care se si desprindea pilitura, asa cum am mai spus.
Eu am vorbit de o placuta cu piese care e intr-o extremitate a motorului, care nu insemna sa desfaci propriu-zis tot motorul.
Nu stiu daca firma Delphi a facut modele diferite de servo pt masini Punto in acelasi an...

Daca mai ai mototasul vechi fa-i o poza din partea cu firele si pune aici sa vedem daca o fi alt tip.
0

#91 User is offline   DanielB 

  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Brad-HD
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto SX
  • An: 2002

Posted 29 November 2007 - 11:10 AM

Dar nu am intrat in dispute! Eu nu contest ca motorasul tau are magneti. Dar in acest caz vreau sa inteleaga restul lumii ca pe punto pot fi 2 tipuri de motorase si in atunci va trebuii sa vorbim de alte metode de diagnostic si reparare. Cum am zis, al meu este trifazic (alternatoarele auto sunt trifazate - deci poti avea 3 faze pe masina! ) si se vede si dupa cele 3 fire care il alimenteaza. Poze nu mai pot sa-i fac fiindca am predat coloana veche. Cat despre castig/pierdere, eu consider ca am castigat inlocuind toata coloana cu 1000 RON in situatia in care Fiatul imi cerea 5000 RON, sau 2000 RON doar pe motoras.
Trebuie sa adunam mai multa informatie si sa ne lamurim daca poate fi vorba de 2 tipuri de motorase. Deci cine il mai desface sa vina cu poze si informatii in acest sens.
0

#92 User is offline   slefbb 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 191
  • Joined: 10-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Otopeni
  • Locatie: OTOPENI
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto 1.2 8v
  • An: 2000

Posted 29 November 2007 - 06:22 PM

de ce nu ati spus ca vreti poze ca va puneam de cand am deschis topicu!

oricum,pozele ar fi fost bune dupa desfacere si eventual...pas cu pas ...ce tre facut pt rezolvare!

poate o sa incerc sa fac eu treaba asta ;)
daca va ajuta o rezolutie mai mare ... pot face "update" dar nu cred ca va ajuta la ceva...pozele :)

Attached File(s)


This post has been edited by icet: 29 November 2007 - 06:42 PM

ce-i facut cu mana ta,e bun facut :D

Contact: 0726 91 88 98 Y!M: slefbb
0

#93 User is offline   radueugenp 

  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 19-October 06
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto, 1.2 16V
  • An: 2001

Posted 30 November 2007 - 08:12 AM

SUPER!
Asa arata si al meu. Deci se desfac suruburile care tin placuta, se trage usor avand grija la fire, si apoi ... dca il desfaci mai pune o poza sa vedem ce are inauntru. Eu cred ca e la fel cu al meu care avea pilitura de la magnet ;)

Asta voiam sa adaug, ca trebuie dezlipite firele, merci de completare.
Eu stiam ca daca nu e magnet tre sa fie o bobina statoru asta, dar nu am vazut asa ceva. In fine, materialul care e pe post de stator e dat cu un strat de ceva probabil tocmai ca sa nu permita aceasta pilitura sa se desprinda din el. Stratu asta era desprins in unele locuri de unde se desprindea pilitura.

DanielB: tu nu ai gasit pilitura acolo?

This post has been edited by radueugenp: 30 November 2007 - 08:43 AM

0

#94 User is offline   DanielB 

  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Brad-HD
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto SX
  • An: 2002

Posted 30 November 2007 - 08:13 AM

Exact asa este si al meu.
Eugen, al tau este diferit ? Mai are cineva alt model ? Sa vina cu poze. O sa ne lamurim daca avem de a face cu 2 modele.
Din cate imi amintesc, cand l-am desfacut pe al meu a fost nevoie sa dezlipesc cele 6 fire groase (3+3) altfel nu poti scoate placuta respectiva.
Cele 3+3 fire duc la statorul motorasului care este o bobina (electromagnet) si nu magnet !
Poate sa fie pilitura acolo, daca s-a descentrat rotorul si freaca pe stator (putin probabil).
Deci s-a lamurit, acest motor nu are magneti!

foloseste butonul "Edit"

This post has been edited by icet: 30 November 2007 - 10:00 AM

0

#95 User is offline   slefbb 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 191
  • Joined: 10-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Otopeni
  • Locatie: OTOPENI
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto 1.2 8v
  • An: 2000

Posted 30 November 2007 - 08:39 AM

intradevar,trebuie dezlipite firele(cele 6)...

o sa incerc sa il desfac eu si sa fac poze pas cu pas,imediat ce o sa am putin timp
ce-i facut cu mana ta,e bun facut :D

Contact: 0726 91 88 98 Y!M: slefbb
0

#96 User is offline   ZaiR 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,356
  • Joined: 20-October 06
  • Gender:Male
  • Location:192.168.2.200
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto 1,2 16V 81Cp 5 usi
  • An: 2000

Posted 30 November 2007 - 04:00 PM

Vezi postareaslefbb, la Nov 30 2007, 08:39 AM, a spus:

o sa incerc sa il desfac eu si sa fac poze pas cu pas


SUPER ar fi ok pentru foarte multi detinatori de Punto.
0

#97 User is offline   gogutehnologu 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 65
  • Joined: 08-September 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Locatie: iasi
  • Marca: fiat
  • Model: fiat punto
  • An: 2001

Posted 02 December 2007 - 11:21 AM

View PostZaiR, on Nov 30 2007, 04:00 PM, said:

SUPER ar fi ok pentru foarte multi detinatori de Punto.



Am impresia ca dimineatza sau cand e rece masina am o usoara zumzaiala cand fac viraje. E slaba abia sesizabila dar sunt stresat ca e prima masinica pe care o conduc. In aara de asta am cautat ce scrie in carte. Unde se pune lichidul hidraulic de la directie. De fapt noi avem directia asistata numai electric? Acel city servo e de fapt inca o faza pe motorul acela ?
:osanale:

nu mai folosi scriee IRC!(tz,sh,k,etc...)

This post has been edited by icet: 02 December 2007 - 06:45 PM

0

#98 User is offline   stors2002 

  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 11-December 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2005

Posted 12 December 2007 - 09:30 AM

View Postgogutehnologu, on Dec 2 2007, 11:21 AM, said:

Am impresia ca dimineatza sau cand e rece masina am o usoara zumzaiala cand fac viraje. E slaba abia sesizabila dar sunt stresat ca e prima masinica pe care o conduc. In aara de asta am cautat ce scrie in carte. Unde se pune lichidul hidraulic de la directie. De fapt noi avem directia asistata numai electric? Acel city servo e de fapt inca o faza pe motorul acela ?
:osanale:

nu mai folosi scriee IRC!(tz,sh,k,etc...)

Dimineata am avut si eu probleme (in sensul ca a cazut servo)daca am plecat imediat pe frig .Daca am lasat-o 10-15 min.pornita fara sa umblu la volan nu a facut nici o problema.Am un multijet 2005 adus din Franta 63000Km.Oricum citind ma puneti pe ganduri.Prima data am oprit masina si am pornit-o deupa cca.1 min a mers un pic si iar a cazut apoi dupa amiaza cand s-a mai incalzit a mers corect.Unii spun ca city la peste 20Km/h dispare dar nu este asa.

nu mai cita mesajul anterior in totalitate

This post has been edited by icet: 12 December 2007 - 09:34 PM

0

#99 User is offline   StefanCelMare 

  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-September 07
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto
  • An: 2000

Posted 17 December 2007 - 10:01 PM

E o intrebare buna. Am un prieten cu un Ford Fiesta, si la el am remarcat cand am ridicat capota ca pe langa antigel, ulei, lichid de frana si lichid de sters parbrize avea si un recipient cu lichid hidraulic ptr servo. La Fiat se schimba asa ceva? Exista? Eu nu am vazut nici pe lista de operatii ce sa fac la service la reviziile periodice schimb de lichid ptr servo...

View Postgogutehnologu, on Dec 2 2007, 11:21 AM, said:

Unde se pune lichidul hidraulic de la directie. De fapt noi avem directia asistata numai electric? Acel city servo e de fapt inca o faza pe motorul acela ?
:osanale:

nu mai folosi scriee IRC!(tz,sh,k,etc...)

0

#100 User is offline   radub 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,294
  • Joined: 02-July 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat Punto 16V
  • Model: Emotion
  • An: 2003

Posted 18 December 2007 - 08:39 AM

Servo la Punto e electrica ceea ce inseamna ca nu trebuie niciun lichid.

PS. Din care stiu au fost facute si fara servo electrica
0

#101 User is offline   djman 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 24-October 07
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2000

  Posted 18 December 2007 - 10:19 PM

Buna seara,stie careva cum se poate remedia problema de dualdrive,am un punto 12v,2000,si mi-a mai aparut dar la oprirea masinii disparea,acum nu mai dispare,am intrebat la fiat in italia si mi-a zis ca sant 2 senzori sub volan ce nu se sincronizeaza,stie careva cat costa aceasta problema,acolo era cam 350 euro,va multumesc!

This post has been edited by djman: 18 December 2007 - 10:20 PM

0

#102 User is offline   radub 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,294
  • Joined: 02-July 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat Punto 16V
  • Model: Emotion
  • An: 2003

Posted 19 December 2007 - 09:11 AM

View Postdjman, on Dec 18 2007, 10:19 PM, said:

am intrebat la fiat in italia si mi-a zis ca sant 2 senzori sub volan ce nu se sincronizeaza


Hmmm...pana acum nu s-a vorbit de niciun senzor. Toata lumea dadea vina pe coloana sau motor.
0

#103 User is offline   djman 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 24-October 07
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2000

  Posted 19 December 2007 - 09:44 PM

am aflat mai multe daca sant dusi senzorii se schimba coloana,asta 1 sau daca e de la motorasul de servo,l-am reconditionat cu 4 mil,acum merge,asta e decat cu volan greoi?!!!
0

#104 User is offline   radub 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,294
  • Joined: 02-July 07
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat Punto 16V
  • Model: Emotion
  • An: 2003

Posted 20 December 2007 - 08:44 AM

View Postdjman, on Dec 19 2007, 09:44 PM, said:

motorasul de servo,l-am reconditionat cu 4 mil,acum merge

Poti, te rog, sa fii mai explicit?
In ce a constat reconditionarea?
0

#105 User is offline   djman 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 24-October 07
  • Locatie: timisoara
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2000

Posted 23 December 2007 - 12:00 AM

View Postradub, on Dec 20 2007, 08:44 AM, said:

Poti, te rog, sa fii mai explicit?
In ce a constat reconditionarea?


reconditionarea din cate am inteles a schimbat din motoras ceva releu ars,tipu de la fiat a zis ca daca tii volan maxim mult timp alea se incalzesc repede,cine reseteaza km stie despre ce e vb.!!!!!!!!!
0

#106 User is offline   carmen dibu 

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 07-January 08
  • Locatie: mangalia
  • Marca: fiat punto
  • Model: fiat punto
  • An: 2000

Posted 07 January 2008 - 10:55 PM

[quote name='slefbb' date='Mar 10 2007, 01:08 AM' post='3091']
Salutari
Am si eu un Punto din 2000 si am patit aceeasi probl ca si tine si uite rezolvarea..mers service...stabilit defectiunea..100ron...sugestie service : o servo noua care inseamna cam 100 euro sau la dezmembrari cu 2-300 euro.Bineinteles ca am ales varianta cea mai putin costisitoare si acum e ok...dar cand si cand cand iau maxim stanga se blocheaza volanul..trag de el mult mai rau ca la dacie...sau cand urc pe bordura din fata blocului aceeasi probl..se blocheaza volanu...scot contactu si repun si e ok..!!! bafta!!!!
0

#107 User is offline   mihai_mag 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 886
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Grande Punto 1,3 MJet 75
  • An: 2007

Posted 08 January 2008 - 07:52 AM

View Postcarmen dibu, on Jan 7 2008, 11:55 PM, said:

dar cand si cand cand iau maxim stanga se blocheaza volanul..

Nu e bine... Gandeste-te ca te afli in mers si patesti una ca asta. Nu lasa problema nerezolvata! :happywave:
Respect the forum staff
0

#108 User is offline   slefbb 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 191
  • Joined: 10-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Otopeni
  • Locatie: OTOPENI
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto 1.2 8v
  • An: 2000

Posted 08 January 2008 - 11:18 AM

carmen dibu incearca sa nu mai virezi maxim maxim...adica invarte de volan la maxim,dar nu il tine acolo,lasa l sa se duca un pic inapoi...pt ca se intampla "ceva",nu stiu ce,atunci cand se vireaza maxim maxim...se aude si un zumzait dak esti atent...de la motoras,dar dak nu mai e maxim,nu se mai aude.

deci,vireaza maxim, si lasa l sa se duca inapoi 1 cm :)

solutie romaneasca :))
ce-i facut cu mana ta,e bun facut :D

Contact: 0726 91 88 98 Y!M: slefbb
0

#109 User is offline   edy2005 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 50
  • Joined: 04-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto 1.2 ; 8V
  • An: 2002

Posted 08 January 2008 - 03:50 PM

Salut , in general prb la servo de fiat apar de la cei doi senzori de poz unu pt viraj stanga unu pt dreapta , si de la motoras dat faptului ca el se invarte in ambele sensuri uzand foarte puternic perile (carbuni) acestuia de aici rezultand multitudinea de erori . Verificati , curatiti aceste piese si poate masinile vor merge mai bine

Attached File(s)


0

#110 User is offline   Petre 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 09-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Locatie: Oradea
  • Marca: VW
  • Model: Passat 1,8 T
  • An: 2000

Posted 08 January 2008 - 04:30 PM

De obicei este cum zice edy2005 dar atentie la cat incarca alternatorul. Daca nu incarca minim 13.0 V atunci intra in avarie si nu fct electropower steering.

Bafta.
0

#111 User is offline   andrei_gun 

  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 15-November 07
  • Locatie: bucharest
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 08 January 2008 - 09:47 PM

Salutare. Datorita trepidatului cauzat de motoras...astazi m am decis sa il scot. Problema este urmatoarea: Nu stiu cum sa il desfac. Se desface desuruband cele 3 suruburi de sus?Sau prin desurubarea celor doua bucati ale motorului propriuzis?
0

#112 User is offline   DanielB 

  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Brad-HD
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto SX
  • An: 2002

Posted 09 January 2008 - 12:25 PM

View Postedy2005, on Jan 8 2008, 03:50 PM, said:

Salut , in general prb la servo de fiat apar de la cei doi senzori de poz unu pt viraj stanga unu pt dreapta , si de la motoras dat faptului ca el se invarte in ambele sensuri uzand foarte puternic perile (carbuni) acestuia de aici rezultand multitudinea de erori . Verificati , curatiti aceste piese si poate masinile vor merge mai bine


Salut.
Eu l-am desfacut si n-am gasit nici o perie...Daca il mai desface cineva si gaseste perii intr-un motor asincron (de curent alternativ) il rog sa m-i le trimita sa-mi fac un sandvis cu ele !

Dani
0

#113 User is offline   andrei_gun 

  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 15-November 07
  • Locatie: bucharest
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 10 January 2008 - 01:46 AM

Am discutat asta seara cu un italian. Aparent si ei au aceleasi probleme cu servodirectia. Mia spus ca problema este de la senzori. Ei sunt situati pe coloana de directie. A sugerat sa ii trimiti coloana..si ma costa 250 euro. Dar..as prefera sa nu.
Cine stie de senzorii astia?Pot fi scosi? Posted Image
0

#114 User is offline   DanielB 

  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Brad-HD
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto SX
  • An: 2002

Posted 11 January 2008 - 08:23 AM

View Postandrei_gun, on Jan 10 2008, 01:46 AM, said:

Am discutat asta seara cu un italian. Aparent si ei au aceleasi probleme cu servodirectia. Mia spus ca problema este de la senzori. Ei sunt situati pe coloana de directie. A sugerat sa ii trimiti coloana..si ma costa 250 euro. Dar..as prefera sa nu.
Cine stie de senzorii astia?Pot fi scosi? Posted Image


Din cate am inteles de la cineva care s-a chinuit cu senzorii, nu pot fi scosi. Sunt oarecum turanti acolo, de asta se recomanda inlocuirea intregii coloane.
0

#115 User is offline   andrei_gun 

  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 15-November 07
  • Locatie: bucharest
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2002

Posted 12 January 2008 - 02:03 PM

Am pus masina pe tester. Trebuie coloana de directie schimbata. Am intrebat pe tipul de la fiat si a spus ca nu se pot schimba doar senzorii :(.
Ce nu inteleg eu este chestia cu nr de pe calculatorul atasat coloanei. Am vazut ca sunt unele cu 69...etc ca in cazul meu. Si altele cu 10...etc. Din ce am inteles nu sunt compatibile intre ele.

This post has been edited by andrei_gun: 12 January 2008 - 02:09 PM

0

Share this topic:


  • 40 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Piese auto second-hand FIAT, Alfa Romeo