== CLUB FIAT ROMANIA==: Revizie Fiat Bravo - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

• 21 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Revizie Fiat Bravo Operatii, Costuri, Consumabile, Tehnica, Personal

#1 User is offline   adrian.tanasa 

• membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-Jet 150 CP SPORT
  • An: 2008

Posted 10 June 2008 - 07:41 PM

Am deschis acest subiect pentru ca ma intereseaza "starea" service-urilor FIAT din tara, cat de dotate sunt, care sunt operatiile care se fac la o revizie banala (in afara de schimbarea uleiului, filtrelor s.a.m.d.), costul orei de manopera, cat de calificati sunt mecanicii etc.
0

#2 User is offline   adrian.tanasa 

• membru aventurier
  • PipPipPip

Posted 15 June 2008 - 09:49 PM

Chiar nimeni nu a facut revizia de un an?
Sau macar cei care au avut ceva probleme cu bravo... :(
0

#3 User is offline   motor 

• Model: Bravo 1.9 multijet

Posted 16 June 2008 - 10:38 AM

View Postadrian.tanasa, on Jun 10 2008, 08:41 PM, said:

Am deschis acest subiect pentru ca ma intereseaza "starea" service-urilor FIAT din tara, cat de dotate sunt, care sunt operatiile care se fac la o revizie banala (in afara de schimbarea uleiului, filtrelor s.a.m.d.), costul orei de manopera, cat de calificati sunt mecanicii etc.

E am o problema de aseara. Inchid geamul si cand ajunge sus de loveste usa, se deschide inapoi pana la jumate.
cat despre revizii, dat fiind faptul ca bravo e un model de anu trecut nu-s multi care au facut 30000 km sau au facut un an.
Respect a man's car, a man respects you
0

#4 User is offline   adrian.tanasa 

• membru aventurier
  • PipPipPip

Posted 16 June 2008 - 02:53 PM

@motor: Sper sa-ti rezolvi problema repede.

Ma intereseaza la ce service te duci si cum te "trateaza".