== CLUB FIAT ROMANIA==: Ambreiaj-rulment Presiune - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Ambreiaj-rulment Presiune

#1 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 12 June 2008 - 11:18 AM

Salutare,

Revin cu o noua intrebare.....am cautat pe forum si nu am gait prea multe discutii pe tema asta.
De ceva vreme aud un "huruit", e adevarat ca deocamdata nu e foarte enervant si nu l-am sesizat decat in momentul in care nu a fost prea multa galagie in jur. Am fost la un mecanic asa... pt linistea mea sufleteasca si se pare ca acel zgomot vine de la rulmentul de presiune de la ambreiaj. Mecanicul(dupa ce ne-am plimbat putin si a ascultat) imi zice ca deocamdata nu e cazul sa imi fac griji ca mai merge....acu intrebarea este daca sa m-apuc sa schimb rulmentul sau ce-o mai fi de schimbat..... sau sa mai stau.....mi-e sa nu crape candva si sa ma lase-n drum......
a mai avut cineva probleme asemanatoare?......sa mai merg asa?...sa-l schimb?
0

#2 User is offline   Oby™ 

  • Tata Oby
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 550
  • Joined: 08-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Fuck this life!
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Grande Punto 1.3 Mjt 75 CP
  • An: 2007

Posted 12 June 2008 - 01:34 PM

View Postlaur_mihai, on Jun 12 2008, 12:18 PM, said:

Salutare,
a mai avut cineva probleme asemanatoare?......sa mai merg asa?...sa-l schimb?

Da eu am mai avut probleme,ma sacaia la creier si l-am schimbat(pe garantie)cu peripetii.De lasat in drum nu te lasa dar trebuie sa-l ai pe lista de prioritati. :thumbl:

This post has been edited by Oby: 12 June 2008 - 01:35 PM

Oby
PERCUSSIVE MAINTENANCE. The fine art of whacking the crap out of a piece of kit to get it to work again.
You should always give 100% at work...
12% Monday; 23% Tuesday; 40% Wednesday; 20% Thursday; 5% Friday
0

#3 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 12 June 2008 - 02:26 PM

e pe lista de prioritati.......ideea e ca ma gandeam sa aman schimbarea lui pana dupa concediu(adica undeva prin august)....acum de mers...merge, deocamdata nu e foarte deranjant.....dar nu stiu cum se va comporta in timp
0

#4 User is offline   petronelduca 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 90
  • Joined: 24-February 08
  • Gender:Male
  • Location:slobozia
  • Locatie: slobozia
  • Marca: stilo dinamic 1.6l
  • Model: stilo
  • An: 2001

Posted 12 June 2008 - 02:53 PM

salut. intra pe autokarma.ro, iti faci cont si comanzi de acolo rulmentul. reducere 15%, pt comanda online si pret si servicii f bune.
0

#5 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 09 July 2008 - 02:58 PM

Am reusit pana la urma sa schimb tot kit'ul de ambeiaj, acum nu mai sunt probleme, totul e ok, dar a aparut o mica problema pe care nu stiu cum sa o interpretez: uneori(nu mereu, ocazional) pedala de ambreiaj devine mai tare si nu stiu de ce. Am aerisit inca odata ambreiajul(pt orice eventualitate) dar problema a reaparut. Acum stau si ma intreb de la ce ar putea fi. Faza ciudata e ca la drum lung nu am sesizat probleme, pedala devine mai tare mai ales cand circul prin oras si folosesti ambreiajul mai des. V-ati lovit de astfel de probleme?ce parere aveti?
0

#6 User is offline   marsuleu 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 524
  • Joined: 11-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: STILO 1.2 16V
  • An: 2003

  Posted 10 July 2008 - 08:31 AM

1) esti sigur ca ai aerisit bine ambreiajul ??? repeta operatia pana o sa iasa DOAR lichid de frana pe orificiul de aerisire de la cilindrul receptor...
2) unde ai schimbat ambreiajul ( la ce service ) ?
3) esti sigur ca ti-au schimbat tot kitul si nu doar rulemntul ? la nesimtitii de la autoitalia pleci cu ambreiajul altuia daca ai noroc, nicidecum cu unul nou... ce recomand eu : comanzi piesele, te duci cu ele in mana la un service ( altul decat cele autorizate fiat) si stai acolo cand ti-l schimba.
:offtopic: daca nu ma crezi , iti pot povesti alti baieti ce au patit la autoitalia : ulei de motor din galeata(consecinte : pompa de ulei a crapat la doar 25mii de km ) , placute de frana "aproape" noi ( consecinte : dupa mai putin de 10mii km frana era metal pe metal )...etc.
de ce nu vii la intalniri , ca afli multe lucruri pe care la service nu ti le zice nimeni ... ?
FIAT STILO 1.2 16V
0

#7 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 10 July 2008 - 12:16 PM

S-a schimbat tot kitul de ambreiaj si asta o pot spune cu certitudine deoarece am stat langa mecanic cand l-a dat jos pe cel vechi si cand l-a pus pe cel nou. Cunosc destul de bine ce se intampla prin service'uri deoarece am fost si eu patit si de aceea prefer sa merg la service'uri mai micute, unde poti sta langa mecanic si sa vezi efectiv ce face (asa poti fi sigur ca pe masina o sa ai ceea ce ai cumparat).Deci, in privinta asta sunt absolut sigur ca am tot kitul de ambreiaj schimbat.
De asemenea si aerisirea s-a facut zic eu corect, tocmai din aceasta cauza am intrebat daca mai poate fi si altceva la mijloc, ceva care poate ne-a scapat.
0

#8 User is offline   marsuleu 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 524
  • Joined: 11-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: STILO 1.2 16V
  • An: 2003

  Posted 10 July 2008 - 01:41 PM

pai nu prea avea ce sa va scape, in conditiile in care s-a montat corect ambreiaju... cauza pedalei grele la utilizare intensa nu cred ca poate sa fie decat de la pompa de ambreiaj(sau cilindrul receptor)... nu garantez...dar e bine de luat in calcul. eu am patit-o , dar la mine pedala tare s-a accentuat , pana intr-o zi cand nu mai debraia deloc, si parca apasam in zid... pret pompa: 230RON .

This post has been edited by marsuleu: 10 July 2008 - 01:43 PM

FIAT STILO 1.2 16V
0

#9 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 16 July 2008 - 09:23 AM

revin cu un scurt feed-back in legatura cu problema pedalei tari de ambreiaj......
dupa aprox. 2 saptamani de la aerisire problema s-a rezolvat de la sine, pur si simplu pedala functioneaza normala, nu se mai intareste ocasional si e ok. Totusi pt mine ramane un oarecare semn de intrebare cu privire la acest aspect, desi am mai auzit pe cineva zicand ca la masinile cu ambreiaj hidraulic (ca si in cazul meu) acesta s-ar mai aerisi si singur ...pe parcurs...!!!!??? eu nu stiu, asa ca nu ma pronunt :)
0

#10 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 24 March 2009 - 09:37 AM

View Postmarsuleu, on Jul 10 2008, 01:41 PM, said:

... cauza pedalei grele la utilizare intensa nu cred ca poate sa fie decat de la pompa de ambreiaj(sau cilindrul receptor)... nu garantez...dar e bine de luat in calcul. eu am patit-o , dar la mine pedala tare s-a accentuat , pana intr-o zi cand nu mai debraia deloc.


asa este, pedala se intarea de cauza cilindrului pe care l-am si schimbat pana la urma. am luat un cilindru nou nout l-am montat pe masina, toate bune si frumoase pana cand observ ca dupa cca 6 luni istoria se repeta si din nou am probleme cu pedalal in sensul in care se intareste din nou. acu intrebarea ar fi..chiar sunt atat de proaste acum piesele noi sau poate o fi alta problema care duce la defectarea cilindrului de la pedala?
0

#11 User is offline   cox 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 359
  • Joined: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: bravo sx, 1.9 jtd
  • An: 2001

Posted 24 March 2009 - 03:24 PM

View Postlaur_mihai, on Jul 16 2008, 09:23 AM, said:

dupa aprox. 2 saptamani de la aerisire problema s-a rezolvat de la sine, pur si simplu pedala functioneaza normala, nu se mai intareste ocasional si e ok.


Poti sa-mi spui si mie te rog cum se aeriseste cilindrul de la pedala?
Multumesc.
0

#12 User is offline   venom 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 943
  • Joined: 22-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Locatie: Suceava
  • Marca: VW
  • Model: Passat 1,8 141CP
  • An: 2000

Posted 24 March 2009 - 05:08 PM

Si la mine era pedala de ambreiaj tare, am schimbat cilindrul dar tot tare a ramas...si la cateva luni a crapat rulmentul de ambreiaj si altele odata cu el. Va sfatuiesc sa verificati kitul cand e tare pedala.
0

#13 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 24 March 2009 - 10:18 PM

View Postvenom, on Mar 24 2009, 05:08 PM, said:

am schimbat cilindrul dar tot tare a ramas...si la cateva luni a crapat rulmentul de ambreiaj si altele odata cu el. Va sfatuiesc sa verificati kitul cand e tare pedala.


pai tocmai ca la mine a fost invers...am schimbat tot kitul de ambreiaj dupa care a aparut problema cu cilindrul. as vrea sa stiu daca ar putea fi si de la altceva desi ma indoiesc.
0

#14 User is offline   marsuleu 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 524
  • Joined: 11-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: STILO 1.2 16V
  • An: 2003

  Posted 25 March 2009 - 08:54 AM

View Postcox, on Mar 24 2009, 03:24 PM, said:

Poti sa-mi spui si mie te rog cum se aeriseste cilindrul de la pedala?


coxane ... cilindrul de la pedala nu se aeriseste... ala e "master"... se aeriseste ala "slave" sau "cilindrul receptor" , cel care impinge furca de la ambreiaj ( are un piston care culiseaza la aparasarea pedalei... ). in el intra un furtun care vine de la pompa de ambreiaj(master)/rezervorul cu lichid de frana . scoti clema de siguranta care-l tine blocat ( cu un spit, patent ) si tragi usor de furtun cca 1cm in afara, dupa care il impingi la loc. pe orificiul situat deasupra cilindrului receptor tre sa iasa lichid de frana. in prima faza o sa iasa doar aer daca e neaerisit de mult ... continui sa tragi/impingi de furtun pana incepe sa curga doar lichid, fara bule de aer. montezi clema la loc...si gata !
FIAT STILO 1.2 16V
0

#15 User is offline   cox 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 359
  • Joined: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: bravo sx, 1.9 jtd
  • An: 2001

Posted 25 March 2009 - 12:06 PM

View Postmarsuleu, on Mar 25 2009, 08:54 AM, said:

continui sa tragi/impingi de furtun pana incepe sa curga doar lichid, fara bule de aer.

Sa trag si sa imping de furtun? o sa caut cilindrul acela, credeam ca e doar unul. Ms de informatie. :happywave:
0

#16 User is offline   marsuleu 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 524
  • Joined: 11-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: STILO 1.2 16V
  • An: 2003

  Posted 25 March 2009 - 12:40 PM

View Postcox, on Mar 25 2009, 12:06 PM, said:

Sa trag si sa imping de furtun?


dupa ce eliberezi clema de siguranta, tragi cam 1cm de furtun , el nu o sa iasa de tot, dar nu forta nici tu . dupa care il impingi la loc . faci asta pana cand pe orificiul de aerisire de pe cilindru va iesi doar lichid de frana . cilindrul se afla deaspupra cutiei de viteze ( e montat pe ea ) , si impinge furca de la ambreiaj...deci nu are cum sa iti scape, doar ca la tine avand 1.9JTD s-ar putea sa fie mai greu accesul la el ...
FIAT STILO 1.2 16V
0

#17 User is offline   dboyr 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 22-January 08
  • Locatie: buc
  • Marca: fiat
  • Model: stilo
  • An: 2001

Posted 08 April 2009 - 05:02 PM

la mine pedala de ambreiaj era cam moale si a ramas de 2 ori blocata, nu mai revenea dupa ce debreiam.
Am suspectat pompa de ambreiaj, pentru ca lichid de ambreiaj (frana) aveam, deci nu aveam cilidrul fisurat.
Am fost in service la Autoitalia (bd-Timisoara) (cea mai mare greseala pe care o tot repet se pare) si mi s-a zis ca e posibil sa fie de la chitul de ambreiaj si ca ar trebui sa fac un test. Test care evident ma va costa 70ron.
Buuun. Am zis ca e mai bine sa fac testul ca nu se stie ce e stricat. Masina tragea ok, cel putin aparent, doar ca nu mai puteam sa schimb vitezele. Trebuia sa opresc motorul ca sa pot baga in viteze.
M-au sunat dupa 2 ore si mi-au zis ca sigur este de la discul de ambreiaj. I-am intrebat cum adica sigur? N-ati facut test? Mi s-a raspuns ca un test care sa-mi confirme ca problema intr-adevar este de la chitul de ambreiaj ar costa si mai mult, dar daca se inseala, imi repun vechiul chit inapoi fara sa ma coste nimic.
Masina avand 100.000km facuti, fara sa fi schimbat chitul, va dati seama ca nu era nici o sansa sa nu fie chitul stricat.
In total mi s-a zis ca o sa ma coste 700ron chitul de ambreiaj si 500ron manopera. Manopera fiind 4.5 ore iar ora de manopera este ... ati ghicit 110ron fara tva.

Le-am zis sa-mi schimbe chitul, pentru ca oricum nu aveam teoretic unde sa ma duc. Mare greseala cum am mai zis. O tractam si tot as fi economisit 200ron.
Seara m-au sunat sa-mi zica ca masina este gata si ca pot sa ma duc s-o iau.
Evident m-au pus sa semnez de primire inainte de a vedea masina.
In momentul in care m-am urcat in masina, impreuna cu reprezentatul Autoimola, am descoperit langa schimbatorul de viteze o siguranta. Il intreb de unde este siguranta si primesc un ridicat din umeri. Mi se zice ca probabil a lucrat un electrician (nu se stie ce a cautat un electrician cand eu aveam probleme cu ambreiajul) si ca pot sa o pastrez (probabil ca bonus la cei 500ron platiti pentru manopera).
Dupa ce dau un tur pana la Mall si inapoi la service, tur in care am testat primele 2 trepte de viteza sa vad ca intra si trage ok masina, incerc sa inchid masina cu telecomanda. Telecomanda este separat de cheia de la fiat. Evident ca nu mergea. Acea siguranta era de la alarma.

Ii dau evident cheia inapoi si il intreb de ce mi-a dezactivat alarma. Acelasi raspuns: un ridicat din umeri. Pana la urma se pare ca a fost nevoie sa dea jos bateria pentru a lucra la cutia de viteze. (sa zicem)

Am plecat din service multumit ca macar nu mi-am pierdut decat 1 zi, 500 ron, dar masina a fost reparata.
In weekend insa surprize surprize. Incercarea de a folosi toate treptele cu care a fost dotata masina a esuat cu brio. Viteza a 5-a nu putea fi folosita. Nici macar nu intra 1mm in directia respectiva.

Luni dimineata la prima ora in service inapoi la "meseriasii" de la Autoitalia. Foarte "amabil" noul reprezentant fiat (pentru ca de fiecare data a fost altcineva care mi-a predat/preluat masina) mi-a zis ca nu-i nici o problema, ca o sa faca un test, o sa ma coste 70ron si o sa imi zica care este problema. Mi s-a facut putin negru in fata ochilor in momentul in care mi-a zis ca o sa ma coste eroarea lor!!!!!!!!!!
Raspuns la reactia mea a fost ca e posibil (mai mult ca sigur) ca problema deja era si ca am venit cu masina stricata in prima instanta.
L-am intrebat de ce nu au verificat atunci cand au preluat masina si mi s-a zis ca nu el a fost cel care a preluat masina !!!!!!!!!!

inca imi apare in mine imaginea facturii de 500ron

pana la urma am lasat masina din nou in service. Dupa 3 ore am sunat sa vad daca s-a descoperit problema, in ce stadiu este. Evident ca inainte de plecarea din service i-am rugat sa ma sune sa-mi spuna care este situatia.
Cand am sunat, mi s-a zis ca s-a rezolvat problema cutiei de viteze si ca, surpriza (pentru ei probabil), nu trebuie sa mai platesc nimic !!!!!!!!!!! Uauuuuu ... pe bune!!!!!!???

Ce ziceti de malpractice, "meseriasilor" de la Autoitalia??
0

#18 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 08 April 2009 - 08:29 PM

View Postdboyr, on Apr 8 2009, 06:02 PM, said:

Ce ziceti de malpractice, "meseriasilor" de la Autoitalia??


de service'urile fiat cred a auzit toata lumea de pe forum, in schimb cred ca tu esti un pic masochist. s-au scris o gramada pe tema asta inclusiv cu ceva service'uri de bun simt, arunca un ochi mai rau n-are cum sa fie :thumbl:
0

#19 User is offline   cris06 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 363
  • Joined: 17-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Sa fie toti multumiti.
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Ex Fiat/ DAEWOO
  • Model: Ex Panda Dyn 2007/ TF19Y Cielo Exe Plus 1.5, E3, 2006
  • An: 2006

Posted 08 April 2009 - 09:28 PM

dboyr: ma gandesc ca maimutele ti-au umblat la reglajul ambreiajului sa prinda (cupleze) ceva mai sus. Nu ai sesizat lucrul asta dupa interventie? Dupa fenomenul descris de tine eu as banui placa de presiune care, bineanteles tot se va schimba (face parte din kit-ul de ambreiaj). Nu se cunoaste dupa interventie faptul ca s-a umblat sau nu la cutia de viteze? Oricum, niste ratati "marii meseriasi" de la AI! :spumelagura: Poate iti va fi invatatura de minte sa nu te mai duci la cretinii aia!
0

#20 User is offline   stefanel 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 156
  • Joined: 12-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Computerele, autoturismele, calatoriile si fotografia.
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Fiat

Posted 08 April 2009 - 10:22 PM

@dboyr: La cate ture(rot/min) schimbati vitezele in treptele 1 si 2? si cu stupoare va spun ca a fost aceeasi persoana care v-a predat masina inainte si a ridicat din umeri cu siguranta, v-a luat si masina a doua oara. Surpriza nu?
In mesajul dvs e Autoimola sau Autoitalia?

Quote

In momentul in care m-am urcat in masina, impreuna cu reprezentatul Autoimola

De ce nu ati lasat telecomanda de la alarma la service?
Fac un apel la logica fiecaruia:
Daca va preia cineva o masina dimineata, reparatia tine mai multe ore si din cauze independente de noi se ridica masina dupa amiaza, ar insemna sa nu mai plecam de la serviciu pentru ca avem x masini de predat, ca proprietarii ajung de la serviciu dupa amiaza....oamenii sunt clarvazatori sa stie ce ati avut sau nu in masina cand ati adus-o la service?
Vi s-a spus ca e posibil sa fie ceva din ce s-a reparat sau sa fie ceva independent de ce s-a reparat. In cazul in care e din ce s-a reparat o sa se efectueze pe garantie si o sa se treaca acea comanda pe garantie. A fost nevoie de curatarea si reglarea cablurilor de timonerie. Surpriza a fost din partea dumneavoastra din cate se observa ca nu ati platit.

Quote

Acelasi raspuns: un ridicat din umeri. Pana la urma se pare ca a fost nevoie sa dea jos bateria pentru a lucra la cutia de viteze. (sa zicem)

Ca sa schimbi un far pe faza scurta la stilo pe partea stanga la diesel, nu prea ai acces la el si trebuie dat farul jos. Acelasi lucru cu bateria la CV.
Manopera e 95 RON+TVA

@cris06 daca se regla ambreiajul nu intra nici in celelalte viteze. La stilo nu intra in treapta a V a. In celelalte mergea

This post has been edited by stefanel: 08 April 2009 - 10:28 PM

A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
0

#21 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 09 April 2009 - 06:19 PM

Pe mine nu ma mai mira nimic in romania. eu am fost sa-mi vopsesc bara spate pe spate intr-un service "serios" recomandat de firma de asigurari, pana aici nimic in neregula, insa cand am luat masina si am ajuns acasa am constatat ca scutul era desprins pe dreapta, nu am inteles de ce si cine a unmblat la scut masina fiind dusa pt vopsit bara spate, dar atunci mi-a incoltit in minte o idee .....care avea sa se adevereasca cateva zile mai tarziu....si ghici ce? imi bate ceva pe dreapta :mrgreen: bineinteles ca am sunat la service sa intreb cine si de ce a umblat la masina dar va asteptati sa recunoasca cineva ceva? ma duc sa vad ce au luat de pe masina si sunt hotarat sa-i calc apoi macar sa le fac "atmosfera", din pacate asa merg treburile pe la noi numai pe hotie, si tu ce poti face? sa scoti bani din buzunar? sa te faci ca nu vezi?
0

#22 User is offline   dboyr 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 22-January 08
  • Locatie: buc
  • Marca: fiat
  • Model: stilo
  • An: 2001

Posted 14 April 2009 - 10:25 PM

nu am lasat telecomanda pentru ca mi-o pierd. Telecomanda cu pager nu se poate lega de cheie. La ultima interventie am lasat si telecomanda in service, pentru ca urmau sa lucreze la cutia de viteze. La ridicare ghiciti surpriza. Telecomanda nu mai era impreuna cu cheia. Am intrebat de telecomanda si .... evident mi s-a ridicat din umeri. Pana la urma telecomanda era pe bancheta pasagerului din dreapta.
De aia n-am lasat si nu las telecomanda in service.
Dar daca au scos siguranta, de bun simt mi se parea sa mi se zica la predare ca nu am siguranta de la alarma pusa si eventual sa ma puna sa platesc sa mi se puna siguranta la loc. NU sa mi se zica ca pot s-o pastrez ca e in plus!!!

cris06: cred ca au umblat si la cutia de viteze, dar nu am simtit ca ambreiajul ar cupla mai sus decat in mod normal. Chiar nu stiu de ce nu mi-a intrat in viteza a 5-a, dar intentionez sa ma documentez. Oricum teoretic am garantie 24 de luni la chit si 6 luni la manopera. Sper sa nu am nevoie sa apelez nici la una nici la alta.

stefanel: de obicei schimb vitezele pe la 2-3000 de rpm. foarte rar la 4000. In treapta a 3-a sau a 4 in depasiri in afara localitatilor am schimbat si la 5000-5500rpm.

Ce m-a deranjat e in primul rand felul in care am fost tratat si mi s-au explicat interventiile de catre cei de la biroul de predare/primire. Deocamdata nu am avut probleme dupa ultima interventie a mecanicilor. Am fost si mi-au indreptat o aripa si schimbat bara din fata. Evident aceleasi probleme le-am avut si atunci la partea de interactionare cu reprezentantii Autoitalia (Adresa: Bd. Timisoara nr. 60D, sector 6, Bucuresti). As da si niste nume, dar nu cred ca e relevant.

Am fost la service-ul asta pentru ca e cel mai aproape de mine si am zis ca daca ma duc in alta parte sa nu-mi stric si altceva la masina. Nu stiam ca e de la chitul de ambreiaj, ca mi l-as fi schimbat oriunde in alta localitate si evident !!! nu la o reprezentanta fiat.


Reglarea timoneriei sau ce mai trebuia reglat, trebuia sa se faca in primul rand in costul manoperei pentru schimbat ambreiajul, ca de aia am platit sa mi se schimbe chitul de ambreiaj si mi s-a zis ca atata costa. Cand am iesit pe poarta service-ului trebuia sa am masina ok. Nu sa trebuiasca sa ma intorc pentru nu stiu ce reglaj. Dupa ce faci o treaba, o verifici sa vezi ca chiar ai facut-o!!!!!

Nu ma intereseaza cine preia masina. Eu discut cu un reprezentant fiat. Nu trebuie sa ma intereseze ce nume are persoana. Puteau fi 100 de persoane. De aia exista un dosar deschis, de aia se face un proces de predare primire, de aia exista un deviz al lucrarii, pentru ca cel care-mi preda masina SA STIE ce s-a lucrat la ea.

Si ca sa raspund si la intrebarea sau afirmatia mai corect, ca a fost aceeasi persoana care a preluat masina in ambele cazuri: nu a fost asa. De fiecare data am discutat cu alta persoana.

This post has been edited by dboyr: 14 April 2009 - 10:49 PM

0

#23 User is offline   razbur 

  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 20-May 09
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Marca: Fiat
  • Model: Stilo
  • An: 2009

Posted 13 June 2009 - 09:37 PM

de ceva vreme am si eu un scartait , ca un motoras mic, care dispare cand e ambreiajul la podea
in afara masinii sunetul e imposibil de perceput, doar in habitaclu se aude si la liber si in mers in momentul in care calc pedala de acceleratie un pic mai ferm
sa fie cutia de viteze , rulmentul de presiune de la ambreiaj?
va multumesc pentru orice sugestii
0

#24 User is offline   laur_mihai 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 21-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.2 16V/Doblo 1.3MJET
  • An: 2002

Posted 15 June 2009 - 03:09 PM

View Postrazbur, on Jun 13 2009, 10:37 PM, said:

doar in habitaclu se aude si la liber si in mers in momentul in care calc pedala de acceleratie un pic mai ferm
sa fie cutia de viteze , rulmentul de presiune de la ambreiaj?
va multumesc pentru orice sugestii


Nu cred totusi ca e de la rulmentul de presiune, eu am avut probleme cu el si se auzea un huruit doar cand calcai ambreiajul, normal, atunci "freca" in "soarele" de pe placa de presiune. Poate fi si cazul in care zgomotul sa fie continuu (fie ca ai calcat sau nu ambreiajul) doar daca rulmentul s-a gripat sau s-a spart, dar cu siguranta zgomotul ar fi mult mai pronuntat.
0

#25 User is offline   costas1989 

  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 25-May 09
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: stilo
  • An: 2002

Posted 29 September 2010 - 08:43 AM

cine vrea am eu un rulment presiune ambreiaj SHACS de stile 19 jtd ..... 0751...266...415... sau costas1989
0

#26 User is offline   biggynr3 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 13-January 11
  • Gender:Male
  • Locatie: Bucuresti/Targoviste
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 2010

Posted 27 July 2011 - 02:08 PM

Eu am patit-o cred cel mai rau...
Ieri de dimineata cand am plecat spre munca , dupa doar 2 Km parcursi, la plecarea de pe loc dupa o oprire am constatat ca nu mai intra II-a si ca se auzea un huruid dedesupt.

La ridicarea pe rampa s-a spart si ceva piesa de pe la cutia de viteza si a curs ulei si bile de marimea unei unghii.
(nu am asistat la ridicarea pe rampa a masinii deoarece a trebuit sa ajung la munca, a ramas un prieten sa astepte rampa)

Azi m-au sunat de la autoitalia sa imi comunice ca s-a spart rulmentul de presiune si ca a spart si capacul de la cutie.
O sa ajung la ei sa vad exact despre ce este vba dupa care dau un edit.

Pana atunci astept pareri..

Fiat bravo an 2010 - 8400Km parcursi....
0

#27 User is offline   biggynr3 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 13-January 11
  • Gender:Male
  • Locatie: Bucuresti/Targoviste
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 2010

Posted 28 July 2011 - 03:57 AM

Revin cu detalii:
- s-a spart un rulment din cutie... toata cutia este praf si pulbere.

Astept sa se rezolve totul pe garantie. Timp estimat de dansii = 3 saptamani.


Costul unei cutii noi este de aproximativ 5000E.
0

#28 User is offline   MariusEduard 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 277
  • Joined: 14-April 12
  • Gender:Male
  • Locatie: Targoviste
  • Marca: Daewoo, Fiat
  • Model: Matiz E/AC, Linea 1.4 T-jet Emotion +
  • An: 2008

Posted 05 November 2012 - 01:46 PM

View Postbiggynr3, on 28 July 2011 - 03:57 AM, said:

Revin cu detalii:
- s-a spart un rulment din cutie... toata cutia este praf si pulbere.

Astept sa se rezolve totul pe garantie. Timp estimat de dansii = 3 saptamani.


Costul unei cutii noi este de aproximativ 5000E.


Poti sa-mi dai si mie mai multe detalii? Cred ca am patit la fel. A verificat un mecanic si a zis ca s-a spart rulmentul de presiune. Dar n-a desfacut nimic, a dat doar scutul jos. Ai auzit vreun zgomot inainte sa nu-ti mai intre in viteza? Eu am auzit o pocnitura, iar la cateva ore pedala de ambreiaj a ramas la podea, cred ca atunci s-a spart ceva...

This post has been edited by MariusEduard: 05 November 2012 - 01:49 PM

Imagine postata

WwW.ClubFiat.Ro

1. Fiat Linea, 2008, 1.4 T-jet, 120CP, Emotion +
2. Daewoo Matiz, 2008, 0.8, 49CP, E/AC
3. Dacia 1310, 1999, 1.4, 62CP, L

0

#29 User is offline   aschiuta 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Moderators
  • Posts: 1,257
  • Joined: 30-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat Stilo 1.6 , 181000 Km
  • Model: Dynamic 5 usi
  • An: 2002

Posted 05 November 2012 - 05:28 PM

Rulmentul de presiune nu are treaba cu cutia de viteze. Actionarea furcii de ambreiaj este hidraulica la Stilo. Ce tip de motor ai ?
DA
0

#30 User is offline   MariusEduard 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 277
  • Joined: 14-April 12
  • Gender:Male
  • Locatie: Targoviste
  • Marca: Daewoo, Fiat
  • Model: Matiz E/AC, Linea 1.4 T-jet Emotion +
  • An: 2008

Posted 05 November 2012 - 09:58 PM

Am Linea, motor 1.4 T-jet. Am problema asemanatoare si de aceea n-am mai deschis topic separat. Pe mine ma intereseaza daca pot profita de garantia de 6 luni la motor si cutie pentru problema care o am, ca sa nu mai platesc piesele si manopera... Mai am cateva zile garantie, pana pe 11 noiembrie... Sa explic cum sta treaba: pedala de ambreiaj este moale(se duce si ramane la podea), nu pot baga in viteza, nu pot misca masina, pot sa pornesc masina, franele sunt bune. Ambreiajul nu este un subansamblu al cutiei? Si ca sa folosesc cutia, nu trebuie sa-mi repare ambreiajul? Nu are si el garantie impreuna cu motorul si cutia? Daca nu pot baga in viteza? Ce pot sa fac sau cum sa-i conving sa mi-o faca pe garantie? Ambreiajul este hidraulic.
Nu stiu sigur ce-o avea, sambata mi s-a intamplat. Am auzit o pocnitura la 2 min dupa ce am pornit motorul, chiar cand vroiam sa ies din parcare... S-au uitat cativa mecanici si au zis ca s-ar putea sa fie spart rulmentul de presiune al ambreiajului, dar nu s-a desfacut cutia, s-a dat jos doar scutul. Erau pline de lichid de frana si scutul si cutia de viteze. Am completat cu lichid de frana pana la maxim, am miscat cu mana de pedala de ambreiaj de cateva ori ca sa-si faca presiune si si-a revenit jumate de cursa, asa am putut s-o aduc acasa, dar dupa cateva ore il pierde si iar nu mai pot baga in viteza. Ce ma sfatuiti? Ce pot sa fac in avantajul meu?
Multumesc!

Nimeni nu stie?
Am nevoie urgent de niste idei/sfaturi...
Imagine postata

WwW.ClubFiat.Ro

1. Fiat Linea, 2008, 1.4 T-jet, 120CP, Emotion +
2. Daewoo Matiz, 2008, 0.8, 49CP, E/AC
3. Dacia 1310, 1999, 1.4, 62CP, L

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Auto rulate recuperate din leasing