== CLUB FIAT ROMANIA==: Problema La Pornire(fiat Bravo 1.6 16v Din '98) - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema La Pornire(fiat Bravo 1.6 16v Din '98)

#1 User is offline   vuselo 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 101
  • Joined: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1998

Posted 22 January 2009 - 02:00 PM

Va salut!
Am o problema cu pornirea dimineata si nu numai, mai bine zis pornirea dupa un timp mai indelungat, inclusiv vara facea la fel deci nu va ganditi la frig.Trebuie sa amorsez pompa de 3-4 ori dupa care sa dau la automat ca sa porneasca ca daca dau din prima invarte in gol si nu porneste.Revizia abia am facut-o(bujii, ulei+filtru, filtru de aer si filtru de polen) dar problema este ca nu am gasit filtrul de benzina si asta nu e schimbat.Mi s-a spus ca ar fi ba presiunea scazuta, deci sa piarda pe undeva presiune, ba pompa de benzina, ba nush ce senzor la apa care nush ce legatura are.
Ce are, vreau si parerile voastre ca poate stiti voi?
Va multumesc anticipat!
Viata e frumoasa, dar daca nu o putem face mai lunga, macar sa o facem LATA! ;)

Drive safe...
0

#2 User is offline   posesor fiat 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 17-July 08
  • Locatie: zimnicea
  • Marca: fiat brava
  • Model: fiat brava
  • An: 1997

Posted 22 January 2009 - 04:51 PM

salut ! Eu nu am avut probleme cu pornirea ,dar am un prieten care are un fiat marea si a avut o problema cu pornirea.La inceput ii pornea mai greu,apoi deloc.Ce se intampla...cand se incalzea masina atunci era mai greu cu pornitul.La el a fost o chestie pe la bobina ca s-a spart de la caldura (contact imperfect) si ii dadea rateuri la pornire.
A cumparat un senzor ceva ce l-a costat 1 mil. si acum nu mai are probleme.Sper ca nu gresesc...ce problema a avut el se gaseste pe undeva pe sub masina la partea din fata.Cauta si tu pe acolo,verifica contactele,poate la tine e alta cauza,eu am vrut doar sa iti dau o mica idee.Succes !
Filtrul de benzina este sub masina la partea din dreapta spate,asa e la mine,brava,1.6 , '97

This post has been edited by posesor fiat: 22 January 2009 - 04:53 PM

0

#3 User is offline   vuselo 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 101
  • Joined: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1998

Posted 23 January 2009 - 08:46 AM

Ms. ''posesor fiat'' dar la mine se intampla cand e motorul rece:(...cred ca o voi pune pe tester, poate i-mi zice calculatorul ce are, apropo a-ti mai pus pe tester un bravo din anul asta, da ceva rezultate faza cu testerul sau dau banii degeaba?
Iar legat de filtru am fost ieri cu ea si sa uitat pe sub masina in partea dreapta spate si a zis ca nu are(a 4-a persoana care face asta).
Viata e frumoasa, dar daca nu o putem face mai lunga, macar sa o facem LATA! ;)

Drive safe...
0

#4 User is offline   mandax 

  • User sters definitiv
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 279
  • Joined: 11-December 07
  • Gender:Male
  • Location:DISABLE
  • Locatie: DISABLE
  • Marca: DISABLE
  • Model: DISABLE

Posted 23 January 2009 - 10:42 AM

Verifica "sonda de apa".Este pe termostat .Mai precis sunt doua sonde,,,,cea dinspre motor daca este "dusa" nu-ti porneste masina sau porneste ffff greu /.Ai verificat daca ai scanteie?Ai presiune pe returul de benzina?
0

#5 User is offline   ady_glinciu 

  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 27-December 08
  • Locatie: craiova
  • Marca: fiat bravo
  • Model: fiat bravo
  • An: 1998

Posted 23 January 2009 - 12:01 PM

View Postvuselo, on Jan 22 2009, 02:00 PM, said:

Va salut!
Am o problema cu pornirea dimineata si nu numai, mai bine zis pornirea dupa un timp mai indelungat, inclusiv vara facea la fel deci nu va ganditi la frig.Trebuie sa amorsez pompa de 3-4 ori dupa care sa dau la automat ca sa porneasca ca daca dau din prima invarte in gol si nu porneste.Revizia abia am facut-o(bujii, ulei+filtru, filtru de aer si filtru de polen) dar problema este ca nu am gasit filtrul de benzina si asta nu e schimbat.Mi s-a spus ca ar fi ba presiunea scazuta, deci sa piarda pe undeva presiune, ba pompa de benzina, ba nush ce senzor la apa care nush ce legatura are.
Ce are, vreau si parerile voastre ca poate stiti voi?
Va multumesc anticipat!

eu cred ca e de vina pompa de benzina... incearca sa o verifici..dc nu ma insel este bagata in rezervor, poti avea acces la ea prin masina, sub bancheta din spate... trage furtunul de la ea si apoi pui contactul si dc nu sare benzina din prima asta e problema...succes!
0

#6 User is offline   vuselo 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 101
  • Joined: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1998

Posted 26 January 2009 - 05:10 PM

Multumesc mult pt parerile voastre.Scanteie am, o sa verific presiunea la pompa de benzina...alte pareri pls?

This post has been edited by vuselo: 26 January 2009 - 05:11 PM

Viata e frumoasa, dar daca nu o putem face mai lunga, macar sa o facem LATA! ;)

Drive safe...
0

#7 User is offline   puntomk1 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 04-March 08
  • Locatie: Bacau
  • Marca: Fiat
  • Model: punto
  • An: 1995

Posted 27 January 2009 - 06:16 AM

View Postvuselo, on Jan 26 2009, 05:10 PM, said:

Multumesc mult pt parerile voastre.Scanteie am, o sa verific presiunea la pompa de benzina...alte pareri pls?

Daca pui contactul de mai multe ori pentru a porni, inseamna ca nu ai presiune pe rampa injectoarelor. posibil ca pompa sa fie defecta (sub parametri) sau regulatorul de presiune defect. Acesta mentine presiune pe rampa si dupa ce opresti masina.


nu mai cita in totalitate mesajul anterior
0

#8 User is offline   thegantza666 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 432
  • Joined: 10-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu
  • Locatie: Giurgiu/Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: Stilo 1.9 JTD 115cp, Linea 1.4TJet; EX: Bravo 1.6 16V model '98
  • An: 2002

Posted 05 February 2009 - 11:08 PM

Poti incerca sa schimbi si filtru de benzina. Poate fi asta un lucru care impiedica benzina sa ajunga in rampa injectoare. Daca este prea vechi sigur a strans mizerie, apa si alte chestii care se gasesc in benzina de pe la noi. Vezi ca se afla undeva la roata din spate stanga . Ridici masina pe cric si trebuie sa vezi un scut de protectie din plastic cu 3 sau 4 suruburi. Desfaci si dai de filtru. Bafta! Si eu am patit la fel, ba chiar mai mult incepuse sa varieze usor de tot relantiul.
0

#9 User is offline   Robert_G 

  • Group: Members
  • Posts: 25
  • Joined: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Cugir
  • Locatie: Jud. ALBA
  • Marca: Fiat
  • Model: Brava
  • An: 1996

Posted 20 February 2009 - 08:09 PM

Si eu am inceput sa am o problema asemanatoare. Nu are legatura daca e motorul cald sau rece. Am observat ca nu-i place sa il pornesc si sa-l opresc repetat la intervale relativ scurte de timp, daca fac asta, cam dupa a-3-a repornire incepe sa nu mai vrea sa porneasca. Electromotorul invarteste motorul dar nici un semn de aprindere. Daca o apuca damblaua asta, nu mai porneste decat daca o las minim 3-5 minute dupa ce mai dau de cateva ori cheie, in final porneste. De asemenea am observat si eu fluctuatii de turatie la ralantiu. Pompa de benzina e noua, schimbata cam acum 5 luni, problema mi-a aparut cam de 1 luna. A mea e 1,4 12V

This post has been edited by Robert_G: 20 February 2009 - 08:10 PM

0

#10 User is offline   vuselo 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 101
  • Joined: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1998

Posted 23 February 2009 - 10:48 AM

View PostRobert_G, on Feb 20 2009, 08:09 PM, said:

Si eu am inceput sa am o problema asemanatoare. Nu are legatura daca e motorul cald sau rece. Am observat ca nu-i place sa il pornesc si sa-l opresc repetat la intervale relativ scurte de timp, daca fac asta, cam dupa a-3-a repornire incepe sa nu mai vrea sa porneasca. Electromotorul invarteste motorul dar nici un semn de aprindere. Daca o apuca damblaua asta, nu mai porneste decat daca o las minim 3-5 minute dupa ce mai dau de cateva ori cheie, in final porneste. De asemenea am observat si eu fluctuatii de turatie la ralantiu. Pompa de benzina e noua, schimbata cam acum 5 luni, problema mi-a aparut cam de 1 luna. A mea e 1,4 12V


Bujiile sunt bune?Ia si o pune pe tester ca la tine nu e din pompa sau filtrele, tu ai o problema cu computerul de bord din cate i-mi dau eu seama.Multa bafta!
Tot nu am rezolvat problema...:(


nu mai cita mesajul anterior in totalitate

This post has been edited by Ice T: 23 February 2009 - 03:22 PM

Viata e frumoasa, dar daca nu o putem face mai lunga, macar sa o facem LATA! ;)

Drive safe...
0

#11 User is offline   vuselo 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 101
  • Joined: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1998

Posted 12 March 2009 - 01:23 PM

Revin cu noutati, am pus masina pe tester si a avut doar o erroare de cand a mers in 3 bujii, in rest nu are nimic, senzor apa=OK, sonda landa=OK, pompa de benzina=OK, dar problema este modulul de acceleratie care trebuie curatat (cel care comunica cu filtrul de aer) si dupa aia sper sa spun adio consum de 15l/100km in orash si adio pornire grea.Daca mai intervine ceva postez noutatile.
Scuze pt inca un post dar pe cel anterior nu pot sa il modific.
Viata e frumoasa, dar daca nu o putem face mai lunga, macar sa o facem LATA! ;)

Drive safe...
0

#12 User is offline   vuselo 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 101
  • Joined: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Locatie: Iasi
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo
  • An: 1998

Posted 04 May 2009 - 09:00 AM

NU se rezolvase atunci nimic :( dar acum problema mea cu pornirea si consumul am remediat-o curatand si izoland knock senzorul care la mine e cam varza(e fisurat si senzorul si cablul lui), urmeaza sa il schimb cand voi avea bani, apropo, cam cat costa?
Deci care mai aveti probleme asemanatoare cu a mea bagati in seama sonda lambda si senzorul de detonatie care face cam acelasi lucru ;)
Viata e frumoasa, dar daca nu o putem face mai lunga, macar sa o facem LATA! ;)

Drive safe...
0

#13 User is offline   balaur28 

  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 03-July 08
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: FIAT
  • Model: BRAVA
  • An: 2001

Posted 18 July 2009 - 12:06 AM

View Postvuselo, on May 4 2009, 10:00 AM, said:

NU se rezolvase atunci nimic :( dar acum problema mea cu pornirea si consumul am remediat-o curatand si izoland knock senzorul care la mine e cam varza(e fisurat si senzorul si cablul lui), urmeaza sa il schimb cand voi avea bani, apropo, cam cat costa?
Deci care mai aveti probleme asemanatoare cu a mea bagati in seama sonda lambda si senzorul de detonatie care face cam acelasi lucru ;)

mai e cineva pe aici??????
cine ma poate ajuta....
am un fiat brava din 2001 si nu mai porneste deloc.nu ii baga pompa benzina in injectoare...
siguranta e buna,speeer sa nu fie pompa stricata....
am mers pe rosu cu masina,cam mult si e posibil sa fi intrat apa,gunoaie prin injectoare???
cine stie unde se afla senzorul de la pompa de benzina?
vreun manual cu scheme de la motor fiat brava unde gasesc si eu???
0

#14 User is offline   ktalinu 

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 28-October 08
  • Locatie: brasov
  • Marca: fiat
  • Model: coupe
  • An: 1994

Posted 27 August 2009 - 09:04 AM

View Postbalaur28, on Jul 18 2009, 12:06 AM, said:

mai e cineva pe aici??????
cine ma poate ajuta....
am un fiat brava din 2001 si nu mai porneste deloc.nu ii baga pompa benzina in injectoare...
siguranta e buna,speeer sa nu fie pompa stricata....
am mers pe rosu cu masina,cam mult si e posibil sa fi intrat apa,gunoaie prin injectoare???
cine stie unde se afla senzorul de la pompa de benzina?
vreun manual cu scheme de la motor fiat brava unde gasesc si eu???

Din cate stiu eu pompa e comandata de un releu, ar trebui sa verifici instalatia, sa vezi dak pompa mai lucreaza cand pui contactul, dak nu se aude zgomot in portbagaj inseamna k pompa nu e alimentata sau e arsa! eventual scoate mufa si masoara tensiunea... bafta
0

#15 User is offline   kmelleon 

  • Group: Members
  • Posts: 39
  • Joined: 30-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: bravo
  • An: 1999

Posted 12 September 2009 - 02:22 PM

salut .si eu la bravo-ul meu din 99 am uneori probleme cu pornirea,c-am infundata asa la pornire,cand plec parca nu are putere,dupa ce se incalzeste masina merge perfect,iar cu fluctuatia turometrului am o problema care nu reuseste nimeni sa-i dea de cap,variaza intre 1000 si 800 la relantii,la pornire uneori ramane turata la 2000,care ar putea sa fie problema?
0

#16 User is offline   dogarustfn 

  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 15-May 10
  • Locatie: braila
  • Marca: fiat
  • Model: bravo
  • An: 1998

Posted 10 November 2010 - 05:24 PM

View Postvuselo, on 23 January 2009 - 08:46 AM, said:

Ms. ''posesor fiat'' dar la mine se intampla cand e motorul rece:(...cred ca o voi pune pe tester, poate i-mi zice calculatorul ce are, apropo a-ti mai pus pe tester un bravo din anul asta, da ceva rezultate faza cu testerul sau dau banii degeaba?
Iar legat de filtru am fost ieri cu ea si sa uitat pe sub masina in partea dreapta spate si a zis ca nu are(a 4-a persoana care face asta).


Eu am pus o pe a mea pe tester si nimic,am dat un milion degeaba la fiat.Imi porneste greu cateodata,se tureaza singura.am curatat senzolul de turatie, nu stiu ce sa ii mai fac
senzorul de detonatie e ok curat

This post has been edited by dogarustfn: 10 November 2010 - 05:26 PM

0

#17 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,064
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 10 November 2010 - 07:03 PM

cine imi poaate spune si mie la cati Nm se strange surubul de la senzorul de detonatie?
L-am dat o data jos si nu parea a fi defect ( cel putin nu vizual ) asa ca l-am pus la loc, dar atunci nu aveam acces la o cheie dinamometrica.
din cate am inteles este vital sa fie strans cu forta corecta pentru o buna functionare.
0

#18 User is offline   dogarustfn 

  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 15-May 10
  • Locatie: braila
  • Marca: fiat
  • Model: bravo
  • An: 1998

Posted 11 November 2010 - 12:05 PM

Senzorul bat ar trebui să fie strânse la 25nm lbf ft / 18 Asiguraţi-vă că suprafaţa de montare este curata pe senzor, iar motorul, doar asiguraţi-vă că nu există nici un nisip sau debry pe oricare suprafaţă tot ce este nevoie să faceţi este să ştergeţi murdăria de pe .
"The knock sensor should be tightened to 25nm / 18 lbf ft. Make sure the mounting surface is clean on the sensor and the engine, just make sure there is no grit or debry on either surface all you should need to do is wipe any dirt off."
Am gasit pe un site,sper sa iti fie de folos:d

This post has been edited by dogarustfn: 11 November 2010 - 12:15 PM

0

#19 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,064
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 11 November 2010 - 01:25 PM

View Postdogarustfn, on 11 November 2010 - 12:05 PM, said:

Senzorul bat ar trebui să fie strânse la 25nm lbf ft / 18 Asiguraţi-vă că suprafaţa de montare este curata pe senzor, iar motorul, doar asiguraţi-vă că nu există nici un nisip sau debry pe oricare suprafaţă tot ce este nevoie să faceţi este să ştergeţi murdăria de pe .
"The knock sensor should be tightened to 25nm / 18 lbf ft. Make sure the mounting surface is clean on the sensor and the engine, just make sure there is no grit or debry on either surface all you should need to do is wipe any dirt off."
Am gasit pe un site,sper sa iti fie de folos:d



ai gasit pe site-ul unde am mai intrebat eu

multumesc :tongue: :tongue:


nu mai cita mesajul anterior in totalitate!
0

#20 User is offline   dogarustfn 

  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 15-May 10
  • Locatie: braila
  • Marca: fiat
  • Model: bravo
  • An: 1998

Posted 11 November 2010 - 03:22 PM

nu ai pentru ce.eu am umblat la el si l-am strans cu o cheie normala,nu se cunoaste vreo diferenta
0

#21 User is offline   dilimake 

  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 23-April 08
  • Locatie: Piatra neamtz
  • Marca: Fiat
  • Model: seicento
  • An: 1998

Posted 22 November 2010 - 03:36 PM

Salut.....am un fiat brava din 97, 1.6 16v , am o problema cu pornirea si relantiul , dimineatza imi porneste binisor , nu la sfert dar bine, dupa ce se incalzeshte motorul imi porneste foarte greu cu pedala la fund . Am schimbat motorasul pas cu pas si nimic, nici o schimbare , am curatat toate mufele si filtrele ,am schimbat bobina si bujiile si tot nimic..... cand umblu la senzorul de pe clapeta de acceleratie merge pe moment si apoi iar face figuri , am schimbat senzoru si face exact la fel . am vrut so duc la un tester dar totzi imi zic ca e prea vechi modelul si nu se potriveste mufa . senzorul asta trebuie calibrat pe tester ? shtie cineva? relantiul se deregleaza singur , cand tzine, cand nu tzine . pare sami afecteze si franele, are vreo legatura senzoru asta cu pompa de frana? in mers masina se comporta ok , trage f bine. frana de motor nu merge deloc nu shtiu ce sai mai fac . pls ajutatima
0

#22 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,064
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 22 November 2010 - 05:49 PM

View Postdilimake, on 22 November 2010 - 03:36 PM, said:

are vreo legatura senzoru asta cu pompa de frana? in mers masina se comporta ok , trage f bine. frana de motor nu merge deloc nu shtiu ce sai mai fac . pls ajutatima


Pompa de frana este actionata si de un mecanism de servo care foloseste vacum creat de motor.
daca motorul nu merge bine la relanti, da sa moara, atunci cand actionezi frana,
vacumul folosit de servo s-ar putea sa fie suficient cat sa opreasca motorul.

Sau
daca e crapat un furtun de vacum, sau chiar servo de la frana atunci motorul va merge neregulat,
si cred ca asta ar influenta si franaa de motor, pentru ca motorul nu ar mai fi "sufocat" cu clapeta de acceleratie,
si aer ar veni pe furtunul rupt, direct in motor, astfel motorul isi continua miscarea de rotatie din inertie mai usor => frana de motor slaba.

Motorasul pas cu pas are legaatura in frana de motor in sensul ca atunci cand nu e folosita acceleratia, clapeta de acceleratie actioneaza un comutator
aflat in capul tijei de la motorasul pas cu pas. Cand acel contact e inchis ECU nu mai injecteaza benzina in motor pana cand turatiile motorului nu scad pana la 1500 rpm.

Ce inseamna la tine frana de motor?
Eu ca sa fac frana de motor trebuie sa schimb astfel in cat dupa ce an schimbat motorul sa aiba macar 3500-4000 rpm.

This post has been edited by aurick86: 22 November 2010 - 05:49 PM

0

#23 User is offline   dilimake 

  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 23-April 08
  • Locatie: Piatra neamtz
  • Marca: Fiat
  • Model: seicento
  • An: 1998

Posted 22 November 2010 - 10:11 PM

cand sunt in accelerare shi iau piciorul de pe acceleratie ar trebui sa scada turatia singura shi sa se auda acel sunet infundat...... mashina parca ramane accelerata continuu , daca schimb in viteza inferioara functioneaza frana de motor dar nu ca la o mashina normala , la schimbarea in viteza inferioara daca am o turatie destul de mare shi nu apas concomitent cu ridicarea ambreiajului shi frana, ar trebui "sa ma dea in bot".....o scadere de turatie foarte brusca..... a mea nu face asa ....coboara turatia foarte lin ...


nu mai folosi scriere tip IRC!
0

#24 User is offline   dilimake 

  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 23-April 08
  • Locatie: Piatra neamtz
  • Marca: Fiat
  • Model: seicento
  • An: 1998

Posted 15 December 2010 - 09:45 AM

s-a rezolvat problema, pana la urma am fost la reprezentanta dacia unde aveau adaptor pentru oricare mufa la tester... probema era la senzorul de la capeta de acceleratie, cand era a punctu maxim se reseta si dadea eronat informatia a caculator si imi baga ori prea multa benzina ori prea putina , acum masina merge perfect mai putin intr-o singura probema...... am reusit sa intru in pana prostului, am ramas fara benzina , am bagat 2 litri si nimic....am mai bagat inca 2 si nimic .....abia dupa 6 litri a prins sorbu .... stie careva daca se poate pune o prelungire cu un furtun in rezervor ? mai am un seicento si un ford fiesta si daca raman fara benzina 2 litri sunt deajuns pentru a pleca .....
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Auto rulate recuperate din leasing