== CLUB FIAT ROMANIA==: Lipsa De Putere La Plecarea De Pe Loc - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Lipsa De Putere La Plecarea De Pe Loc se ingana la plecare

#1 User is offline   posesor fiat 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 17-July 08
  • Locatie: zimnicea
  • Marca: fiat brava
  • Model: fiat brava
  • An: 1997

Posted 19 February 2009 - 10:31 AM

Salut baieti ! Am mai cautat pe forum si nu am gasit ceva care sa ma multumeasca,deci postez aici.Am un fiat brava de 1.6 din '97.Dupa ce am schimbat mai multe pe la el,filtre,distributie,bujii, ma deranjeaza un lucru-se tot ingana la plecare,da sa moara motorul,trebuie mereu sa accelerez mai tare.Lucrul acesta mi se pare mai nepotrivit cand ma gandesc ca motorul e 1.6 benzina,ma astept la mai multa putere de la ea.Mi s-a spus ca e de la benzina,am bagat de 2 ori in ea aditiv pentru a curata injectoare,etc,s-a simtit putin ,apoi revine la starea ei.Am curatat clapeta de acceleratie,din nou s-a simtit putin si atat.Sa fiu eu prea pretentios ,sau???Am prieteni care au tot fiat brava de capacitate mai mica,nu au aceasta problema,dimpotriva,au demaraj foarte bun,sa nu mai spun ca daca am ceva greutate, e mai greu la plecare.Cel mai mult simt lipsa de putere in vitezele mici,1,2,3-a.S-a mai lovit cineva de aceasta problema,a gasit o rezolvare buna?Uneori imi consuma 12 % la un combinat,alteori 7,5% la un mers foarte moderat,e fluctuant asa.Nici nu stiu ce sa mai cred.Inca un amanunt,cateodata se tureaza singura,cu 2 , 300de turatii peste cat sta ea la relanti,mai mult trebuie sa o turez destul de mult( mi se pare mie) pentru viteza cu care merge,adica la 3000 de turatii am undeva la 85/h.(am curatat de curand la service senzorul de turatii).Cine ma poate ajuta cu un sfat,o solutie,e binevenit.Multumesc . Toate cele bune tuturor !
0

#2 User is offline   popescucris 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 18-February 09
  • Locatie: bocsa
  • Marca: fiat
  • Model: brava
  • An: 1996

Posted 19 February 2009 - 12:10 PM

Salut! poate sa fie infundat catalizatorul!
0

#3 User is offline   posesor fiat 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 17-July 08
  • Locatie: zimnicea
  • Marca: fiat brava
  • Model: fiat brava
  • An: 1997

Posted 19 February 2009 - 12:57 PM

salut ! Multumesc de raspuns.Stii cumva cum se poate verifica?Se da jos greu? In ce consta curatarea lui?
Daca mai imi poti da amanunte,ar fi de folos.Multumesc


View Postpopescucris, on Feb 19 2009, 12:10 PM, said:

Salut! poate sa fie infundat catalizatorul!

0

#4 User is offline   ardei 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 84
  • Joined: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: resita
  • Marca: opel
  • Model: astra j
  • An: 2011

Posted 19 February 2009 - 03:43 PM

salut! daca nu e catalizatorul infundat,incearca sa scoti mufa de la sonda lambda si las-o pornita cateva minute dupa care fa o tura cu ea si vezi ce se intampla.bafta!
0

#5 User is offline   cosma 

  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 10-November 08
  • Locatie: resita
  • Marca: fiat
  • Model: bravo
  • An: 1996

Posted 19 February 2009 - 05:24 PM

View Postposesor fiat, on Feb 19 2009, 12:57 PM, said:

salut ! Multumesc de raspuns.Stii cumva cum se poate verifica?Se da jos greu? In ce consta curatarea lui?
Daca mai imi poti da amanunte,ar fi de folos.Multumesc

sorry nu stiu cum se curata!
0

#6 User is offline   popescucris 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 18-February 09
  • Locatie: bocsa
  • Marca: fiat
  • Model: brava
  • An: 1996

Posted 19 February 2009 - 05:29 PM

View Postposesor fiat, on Feb 19 2009, 12:57 PM, said:

salut ! Multumesc de raspuns.Stii cumva cum se poate verifica?Se da jos greu? In ce consta curatarea lui?
Daca mai imi poti da amanunte,ar fi de folos.Multumesc

Sorry nu stiu!
0

#7 User is offline   onassis 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:craiova
  • Locatie: craiova
  • Marca: fiat
  • Model: bravo hgt
  • An: 2000

Posted 02 March 2009 - 01:16 PM

Pai daca ai 85 km/h la 3000 rpm in treapta a 5 a nu cred ca e de la vreun senzor! Asta e de la ambreiaj s-a cam dus daca se tureaza in gol ! Cu plecarea de pe loc daca masina nu pleaca cum ar trebui si da sa cada in genunchi ca nu are putere cred ca e de pe la debitul de aer , verifica si bujiile si tot ce tine de alimentare & aprindere! succes ! ! !
0

#8 User is offline   posesor fiat 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 17-July 08
  • Locatie: zimnicea
  • Marca: fiat brava
  • Model: fiat brava
  • An: 1997

Posted 02 March 2009 - 02:21 PM

salut ! pentru "onassis" si nu numai...am schimbat la ea mai tot,adica,distributia toata,filtru aer si benzina,ulei si filtru ulei,bujii exact ca la carte,curele accesorii,pompa apa,am curatat senzorul turatie,clapeta de acceleratie...hmmmm,nici eu nu mai stiu,singura varianta ramasa,cred eu, e sa dau jos catalizatorul si sa merg cu ea putin sa vad cum se comporta.Ce as putea sa mai fac?


View Postonassis, on Mar 2 2009, 01:16 PM, said:

Pai daca ai 85 km/h la 3000 rpm in treapta a 5 a nu cred ca e de la vreun senzor! Asta e de la ambreiaj s-a cam dus daca se tureaza in gol ! Cu plecarea de pe loc daca masina nu pleaca cum ar trebui si da sa cada in genunchi ca nu are putere cred ca e de pe la debitul de aer , verifica si bujiile si tot ce tine de alimentare & aprindere! succes ! ! !



nu mai cita mesajul anterior in totalitate!
0

#9 User is offline   onassis 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:craiova
  • Locatie: craiova
  • Marca: fiat
  • Model: bravo hgt
  • An: 2000

Posted 03 March 2009 - 12:40 AM

Daca ai achimbat toate astea....! nush ! incearca si chestia cu catalizatoru si vezi! poate e vreo diferentza!
daca nici de acolo nu e atunci nu ai decat sa te duci la un tester , poate ii dau ei de cap ! consumul cum il ai?

Foloseste majuscula la inceput de propozitie.
0

#10 User is offline   posesor fiat 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 17-July 08
  • Locatie: zimnicea
  • Marca: fiat brava
  • Model: fiat brava
  • An: 1997

  Posted 12 March 2009 - 03:33 PM

Pentru toti cei care au postat aici..multumesc pentru sfaturi.Consumul la masina e fluctuant,daca ma dau putin la ea sare de 12/% , mers foarte grijuliu cu ea ,nu scade sub 8.Astazi am fost umilit...am un concetatean in oras care are o masina la fel ca a mea la culoare dar e 1.4,12 V.Am intrat in vorba cu el si printre altele i-am spus si problema care ma framanta destul de mult,cea cu demarajul ei,cu lipsa ei de viata.Am mers o tura cu a mea apoi una cu a lui,am crezut ca eu am o masina de maxim 700 cm3 pe langa a lui care are 1400 cm3.Sincer,nu mai vreau sa aud expresia legata de fiat ca"rupeeee" ...nu o mai cred(la mine).E posibil ca o distributie care sa fie deplasata de la punct(poate) un dinte sa influenteze lipsa ei de putere si consumul ei exagerat?Inca nu am reusit sa desfac la catalizator,abia astept un prieten sa ma ajute pe o rampa,apoi voi vedea ce va fi.Am ramas uimit cu se infigea masina la prietenul meu,cu toate ca a mea e 1.6 fata de a lui 1.4.Pot spune ca de multe ori in trafic am fost umilit de multe dacii,dar...asta e,sper sa o rezolv pana la urma.Repet,e posibil distributia sa faca o astfel de problema? cel care a schimbat-o e baiat serios si priceput,a zis ca nu poate sa o puna altfel ca nu ii dadea voie ceva pe acolo,si ca nu mai pornea.Ma gandesc...daca cel care a schimbat-o inaintea lui nu a pus-o corect si el a pus la semn dar semnul nu era bun?,nu stiu ce sa mai spun...e posibil?



View Postonassis, on Mar 3 2009, 12:40 AM, said:

Daca ai achimbat toate astea....! nush ! incearca si chestia cu catalizatoru si vezi! poate e vreo diferentza!
daca nici de acolo nu e atunci nu ai decat sa te duci la un tester , poate ii dau ei de cap ! consumul cum il ai?

Foloseste majuscula la inceput de propozitie.



nu mai cita mesajul anterior in totalitate!
0

#11 User is offline   onassis 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:craiova
  • Locatie: craiova
  • Marca: fiat
  • Model: bravo hgt
  • An: 2000

Posted 18 March 2009 - 01:15 AM

[quote name='posesor fiat' date='Mar 12 2009, 03:33 PM' post='82738']
Pentru toti cei care au postat aici..multumesc pentru sfaturi.Consumul la masina e fluctuant,daca ma dau putin la ea sare de 12/% , mers foarte grijuliu cu ea ,nu scade sub 8.Astazi am fost umilit...am un concetatean in oras care are o masina la fel ca a mea la culoare dar e 1.4,12 V.Am intrat in vorba cu el si printre



Nu cred asta! daca distributzia nu e bine pusa nu o sa iti porneasca , si daca printr-o minune porneste o sa dea rateu dupa rateu ! problema e de altundeva! de 2 zile am si eu probleme cu fiatul meu , dupa 2 3 accelarai in blana sa plafoneze sa aprins becul la injectoare , si acum daca incerc sa accelarez brusc nu se accelereaza si da un semi rateu. Nush de unde poate sa vina problema daca stie cineva si s-a mai confruntat cu astfel de problema pls hellp me! ce e drept nici benzina nu prea aveam si am mai auzit pe la cineva ca poate nu am rezervoru curat si a fost ceva apa pe el sau gunoaie si asta ar provoca o problema la injectoare! pls hellp me ! ms
0

#12 User is offline   voodoo 

  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 09-January 08
  • Gender:Male
  • Location:bv
  • Locatie: Brasov
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.8 16v
  • An: 1997

  Posted 27 March 2009 - 01:08 PM

Nu e o problema atat de mare trebuie sa faci curat in admisie .. Clapeta ta de la admisie a fost curatata vreodata?
Am avut si eu o problema asemanatoare , am curatat clapeta de admisie ...
Fiat Bravo GT - I'm Lovin' It !
0

#13 User is offline   ardei 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 84
  • Joined: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Locatie: resita
  • Marca: opel
  • Model: astra j
  • An: 2011

Posted 29 March 2009 - 06:32 PM

salut posesor fiat!da poate fi si de la distributie.se poate ca unghiul de avans sa se fi modificat daca a sarit un dinte de la punct.am vazut o data un bravo cu aceeasi problema care pe langa faptul ca nu avea putere la demaraje se mai si tura ca nebuna la relantiu.avea oscilatii pana pe la 1200 de ture.ar fi indicat sa te duci la un service sa verifici. bafta! :drinkers: :drinkers: :drinkers:
0

#14 User is offline   posesor fiat 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 17-July 08
  • Locatie: zimnicea
  • Marca: fiat brava
  • Model: fiat brava
  • An: 1997

Posted 29 March 2009 - 07:20 PM

View Postardei, on Mar 29 2009, 06:32 PM, said:

salut posesor fiat!da poate fi si de la distributie.se poate ca unghiul de avans sa se fi modificat daca a sarit un dinte de la punct.am vazut o data un bravo cu aceeasi problema care pe langa faptul ca nu avea putere la demaraje se mai si tura ca nebuna la relantiu.avea oscilatii pana pe la 1200 de ture.ar fi indicat sa te duci la un service sa verifici. bafta! :drinkers: :drinkers: :drinkers:

Salut ! Multumesc tuturor care ati postat aici in dorinta de a ma ajuta.Pentru 'ardei' si 'voodoo' si numai ...am curatat la service clapeta de acceleratie ...s-a simtit putin atunci in cativa km si gata,de distributie ce sa spun...de la service mi-au spus ca e pusa foarte bine,ca nu avea cum sa o greseasca,baiatul de acolo e serios si priceput,nici nu indraznesc sa mai merg acolo pentru asa ceva,sincer...nici nu stiu ce sa mai fac.Azi am mers cu un ford mondeo,mai vechi,benzina 1.8,am plecat de pe loc de cateva ori,nu am avut aceasta problema deci nu e din 'talpa'mea :biggrin: ci de la masina.Toate cele bune tuturor !



nu mai cita mesajul anterior in totalitate!
0

#15 User is offline   aurick86 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,063
  • Joined: 15-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti / Buzau
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo 1.4 T-jet 120cp
  • An: 2008

Posted 31 March 2009 - 12:28 PM

Daca tot ati vorbit de distributie montata gresit cu un dinte ..
Eu cred ca masina va porni si daca e montata usor gresit cureaua ..
doar ca va pierde din putere deoarece gazele din cilindrii nu vor mai intra / iesii la momentul potrivit ci putin mai devreme sau mai tarziu?

Se poate ca din aceasta cauza sa fie si mai galagios motorul?

This post has been edited by aurick86: 31 March 2009 - 12:29 PM

0

#16 User is offline   marsel 

  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 31-July 09
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto 1,2
  • An: 2001

Posted 05 September 2010 - 09:31 AM

View Postposesor fiat, on 29 March 2009 - 07:20 PM, said:

Salut ! Multumesc tuturor care ati postat aici in dorinta de a ma ajuta.


Chiar daca a trecut un an si jumatate de la ultima postare, sunt curios daca ai reusit sa remediezi problema si daca da, in ce fel.
Merci!
0

#17 User is offline   alexandru1346 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 28-April 10
  • Gender:Male
  • Locatie: Novaci
  • Marca: Fiat
  • Model: Bravo sx
  • An: 1998

Posted 14 September 2010 - 08:20 PM

View Postposesor fiat, on 19 February 2009 - 10:31 AM, said:

Salut baieti ! Am mai cautat pe forum si nu am gasit ceva care sa ma multumeasca,deci postez aici.Am un fiat brava de 1.6 din '97.Dupa ce am schimbat mai multe pe la el,filtre,distributie,bujii, ma deranjeaza un lucru-se tot ingana la plecare,da sa moara motorul,trebuie mereu sa accelerez mai tare.Lucrul acesta mi se pare mai nepotrivit cand ma gandesc ca motorul e 1.6 benzina,ma astept la mai multa putere de la ea.Mi s-a spus ca e de la benzina,am bagat de 2 ori in ea aditiv pentru a curata injectoare,etc,s-a simtit putin ,apoi revine la starea ei.Am curatat clapeta de acceleratie,din nou s-a simtit putin si atat.Sa fiu eu prea pretentios ,sau???Am prieteni care au tot fiat brava de capacitate mai mica,nu au aceasta problema,dimpotriva,au demaraj foarte bun,sa nu mai spun ca daca am ceva greutate, e mai greu la plecare.Cel mai mult simt lipsa de putere in vitezele mici,1,2,3-a.S-a mai lovit cineva de aceasta problema,a gasit o rezolvare buna?Uneori imi consuma 12 % la un combinat,alteori 7,5% la un mers foarte moderat,e fluctuant asa.Nici nu stiu ce sa mai cred.Inca un amanunt,cateodata se tureaza singura,cu 2 , 300de turatii peste cat sta ea la relanti,mai mult trebuie sa o turez destul de mult( mi se pare mie) pentru viteza cu care merge,adica la 3000 de turatii am undeva la 85/h.(am curatat de curand la service senzorul de turatii).Cine ma poate ajuta cu un sfat,o solutie,e binevenit.Multumesc . Toate cele bune tuturor !

aceleasi probleme le-am avut si eu cu fiat bravo. catalizator infundat" lipsa putere la motor. eu am spart ceramica din interior....vezi topicul meu "pentru cei cu probleme la motor"
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Anunturi Gratuite Online