== CLUB FIAT ROMANIA==: Martor Sonda Lambda Aprins - == CLUB FIAT ROMANIA==

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Martor Sonda Lambda Aprins

#31 User is offline   mikhdmi 

  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:italy(bo)
  • Locatie: Italy(BO)
  • Marca: FiaT PuntO_2
  • Model: 1.2_8v
  • An: 2001

  Posted 19 April 2009 - 06:57 PM

View Postmariusl82, on Apr 18 2009, 05:55 PM, said:

O sondă lambda uzată poate cauza un consum excesiv de benzină, emisii de noxe crescute, uzură excesivă a catalizatorului şi scăderea performanţei motorului.




Sal !! pai sa fie aia problema..... :-? daca motoru-l consuma mai mult ??? :scarpin:

Eeee atunci...daca este asa ma gand sa o schimb :mrgreen: cam cat o sa coste..20 de euro ??? :scarpin:
Visit My Website sau fati o idee aiciCampanie impotriva Accidentelor Rutiere


Autostrazi ca in Austria ..si drum_ee fara RADARE!!!! Va Doresc !!
0

#32 User is offline   iriman05 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Joined: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Peugeot
  • Model: 307
  • An: 2008

Posted 19 April 2009 - 07:10 PM

gandestete la vreo suta si ceva de euro :scarpin:
0

#33 User is offline   mikhdmi 

  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:italy(bo)
  • Locatie: Italy(BO)
  • Marca: FiaT PuntO_2
  • Model: 1.2_8v
  • An: 2001

  Posted 19 April 2009 - 07:19 PM

View Postguliver, on Apr 19 2009, 06:10 PM, said:

gandestete la vreo suta si ceva de euro :scarpin:



EEEEE..pai daca este asa :spumelagura: anulam schimbarea!!!
nu are nimic sonda mea..doar ca mi se pare mie ca polueaza cam mult motoru-l :excl:
sta becu-l aprins cand bag cheia in contact dar dupa ce pornesc motoru-l se stinge!!

multumesc pt raspuns !!!ciao

This post has been edited by mikhdmi: 19 April 2009 - 07:20 PM

Visit My Website sau fati o idee aiciCampanie impotriva Accidentelor Rutiere


Autostrazi ca in Austria ..si drum_ee fara RADARE!!!! Va Doresc !!
0

#34 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,221
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 19 April 2009 - 07:54 PM

View Postmikhdmi, on Apr 19 2009, 08:19 PM, said:

sta becu-l aprins cand bag cheia in contact dar dupa ce pornesc motoru-l se stinge!!


Pai asa e si normal sa se intample si asta e valabil pentru toti martorii din bord nu doar pt sonda :)
P.S. martorul sub forma de motor nu se refera doar la sonda lambda.... :D
Cat despre poluare cum ti-ai dat tu seama ca masina ta polueaza mai mult si ce intelegi tu prin consum marit??

This post has been edited by mariusl82: 19 April 2009 - 08:04 PM

0

#35 User is offline   mikhdmi 

  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:italy(bo)
  • Locatie: Italy(BO)
  • Marca: FiaT PuntO_2
  • Model: 1.2_8v
  • An: 2001

  Posted 24 April 2009 - 07:22 PM

View PostSlevin, on Mar 15 2009, 07:54 AM, said:

...cum ziceam..problema e ca la un demaraj mai nervos :lavolan: >:) mi s-a aprins martorul de la sonda lambda si asa a ramas...nu mi se mai stinge. Stie cineva care ar fi problema si ce ar trebui sa fac?

...masina e fiat punto 1.2, 8v, 60'jde ponei




Cam asta am patit eu ieri..am dat doua trei scarturi ,,mrgreen,, si astazi de dimineata cand sa plec la munca nu pornea ..10 min am incercat so o pornesc :wallbanger:

In cele din urma am ridicat capota am miscat de toate filele de pe motor.. ca am pus un filtru sportiv si acum se vad toate..dupa incerc sa o pronesc si a doua oara
porneste !!!,dar a ramas aprinsa eroarea aia sau ce o fi de seamana cu un motor..

Ma duc la munca cam 10 km.. dau gass ..am prins si 140km\h..deci mergea si asa,,
ajung la munca becul ala portocaliu era inca aprins..o opresc o pornesc de vro 3 \ 4 ori nimic,,o las si intru la munca..dupa 12.00 am vorbit cu unu
si a spus sa incerc sa curat pe unde prinde aer pe la carburator unde este orificiu-l ala de se deschide si se inchide ca poate o fi de acolo..
Ok ajung la masina desfac
toate mufele de la toti senzori si surpriza erau toate ca noi..dupa desfac si la carburator unde este ''guleru-l de se prinde tubul de la filtru de aer'' sterg putin cu o carpa putin umezita
ma uit inauntru era ceva lichid ,,cred ca era benzina sau ceva ,,montez la loc si pornescde 2 ori a 3 oara dispareacel bec.. bucuros inchid capota fac 2 \ 3 ture si constat ca motoru-l nu prea ar merge cum mergea inainte..

Acum capitol inchis, bec aprins in bord nu mai este ,,dar nu inteleg ce a fost ..scarpin

Deci motivele ar putea fi:
1. demaraje puternice in urma cu o zi..ca de ceva timp o tin numai asa
2.sters motor cu o carpa mai mult uscata decat uda peste toate firele pacolo pe la motor am miscat ceva
3.masina este din 2001 cred ca are km cate fire de par am eu in cap..ca sigur are km dati inapoi(se vede dupa motor si dupa reparatiile facute in timp de mine)


:offtopic: Intrebarea mea este..acel bec portocaliu galben care seamana cu un motor..la voi cum se stinge si cand??
Ca la mine inainte de treaba asta nasoala ,,bagam cheia in contact si pana sa pornesc motoru-l nu disparea,,disparea numai dupa ce porneam motoru
Problema este ca si acum dispare dar mi se pare ca are 2 sec intarziere de cum era inainte..acum sa vedem maine de dimineata cum se comporta ..sad
Visit My Website sau fati o idee aiciCampanie impotriva Accidentelor Rutiere


Autostrazi ca in Austria ..si drum_ee fara RADARE!!!! Va Doresc !!
0

#36 User is offline   Slevin 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 142
  • Joined: 04-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Locatie: Turda
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto
  • An: 2004

Posted 24 April 2009 - 08:13 PM

View Postmikhdmi, on Apr 24 2009, 08:22 PM, said:

:offtopic: Intrebarea mea este..acel bec portocaliu galben care seamana cu un motor..la voi cum se stinge si cand??
Ca la mine inainte de treaba asta nasoala ,,bagam cheia in contact si pana sa pornesc motoru-l nu disparea,,disparea numai dupa ce porneam motoru
Problema este ca si acum dispare dar mi se pare ca are 2 sec intarziere de cum era inainte..acum sa vedem maine de dimineata cum se comporta ..sad


...mie mi se aprinde cand pun contactul sta putin....sa zic 2 sec si se stinge....si cand am fost cu problema asta la service la tester mi-a zis ala de acolo ca s'ar putea sa fi fost de la benzina ce am bagat-o....mie dupa un timp....dupa ce s-a gatat benzina aceea si am bagat de care bagam eu de obicei....mi s-a stins singur becul...deci...am ramas si eu la concluzia ca a fost din cauza la benzina...
0

#37 User is offline   mihaz 

  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 12-September 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Alba Iulia
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto 1.2 16v
  • An: 2002

Posted 09 May 2009 - 09:03 AM

View Postalexstaicu, on Apr 10 2009, 09:49 PM, said:

si la mine s-a aprins de curand martorul, deobicei se aprindea cand bagam benzina proasta (petrom 95, mol 95) si se stingea cand ii dadeam top 99petrom sau 95 omv. Acum nu s-a mai stins... masina merge excelent nu a crescut nici consumul, demarajul e la fel. e 1.2 16 v 80cp

Si eu am un Punto 1.2 16v de una an am patit si eu acelasi lucru, la inceput se aprindea si se stingea martorul din bord, dupa un timp a ramas aprins permanent. am fost la testare cu ea si mi sa spus "Incalzire sonda lambda". Am mai fost si la altii si acelasi lucru, apoi la service unde mi-au schimbat prima sonda apoi a dou-a si tot la fel martorul aprins. Au spus sa ma duc sa vada ca e ceva probleme cu firele si trebuie sa le desfaca sa vada.....bla bla bla... ca nici ei nu stiau ce sa mai zica (mentionez era service fiat). Dupa un timp un prieten mi-a recamandat un tip beton in testari, si asa a fost el a fost singurul care a folosit si aparatul de masura la sonde si a gasit problema, plusul care vine la incalzirea sondelor vine de pe un releu iar minusul e dat de ECU. Ei bine mie nu imi vine decat 9.8V fata de 12V cat ar trebuii. Mi-a aratat ca sonda lucreaza perfect cand ajunge la temperatura de 60C. Nu mi-a afectat performantele motorului sau consumul acest lucru, si asa merg cu ea. Singura modalitate e de schimbare ECU mi-a zis el. Asa ca mare grija la tensiune care vine pe incalzire ca sar putea sa dati bani degeaba pe sonde care sunt scumpe + manopera.
0

#38 User is offline   mihaz 

  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 12-September 07
  • Gender:Male
  • Locatie: Alba Iulia
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto 1.2 16v
  • An: 2002

Posted 09 May 2009 - 09:05 AM

View Postalexstaicu, on Apr 10 2009, 09:49 PM, said:

si la mine s-a aprins de curand martorul, deobicei se aprindea cand bagam benzina proasta (petrom 95, mol 95) si se stingea cand ii dadeam top 99petrom sau 95 omv. Acum nu s-a mai stins... masina merge excelent nu a crescut nici consumul, demarajul e la fel. e 1.2 16 v 80cp

Si eu am un Punto 1.2 16v de una an am patit si eu acelasi lucru, la inceput se aprindea si se stingea martorul din bord, dupa un timp a ramas aprins permanent. am fost la testare cu ea si mi sa spus "Incalzire sonda lambda". Am mai fost si la altii si acelasi lucru, apoi la service unde mi-au schimbat prima sonda apoi a dou-a si tot la fel martorul aprins. Au spus sa ma duc sa vada ca e ceva probleme cu firele si trebuie sa le desfaca sa vada.....bla bla bla... ca nici ei nu stiau ce sa mai zica (mentionez era service fiat). Dupa un timp un prieten mi-a recamandat un tip beton in testari, si asa a fost el a fost singurul care a folosit si aparatul de masura la sonde si a gasit problema, plusul care vine la incalzirea sondelor vine de pe un releu iar minusul e dat de ECU. Ei bine mie nu imi vine decat 9.8V fata de 12V cat ar trebuii. Mi-a aratat ca sonda lucreaza perfect cand ajunge la temperatura de 60C. Nu mi-a afectat performantele motorului sau consumul acest lucru, si asa merg cu ea. Singura modalitate e de schimbare ECU mi-a zis el. Asa ca mare grija la tensiune care vine pe incalzire ca sar putea sa dati bani degeaba pe sonde care sunt scumpe + manopera.
0

#39 User is offline   adriandoru 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 433
  • Joined: 19-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Dr.taberei
  • Marca: Fiat
  • Model: Albea 1.2 16v + GPL
  • An: 2007

Posted 09 May 2009 - 11:28 AM

O intrebare? am motorul de 1.2 16v si ieri pe autostrada nu mai trecea de 3500 rpm,cand am ajuns in BUcuresti la semafor motorul tragea sa moara toata chestia asta e de la sonda lamda.I-am scos borna de la baterie si vad ca acuma si-a revenit,mentionez ca martorul sta aprins de aproape un an.
Pleaca odata din Ghencea
Free Steaua
0

#40 User is offline   boboaca.adelin 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 220
  • Joined: 06-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Locatie: Targu Mures
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto MK2 JTD
  • An: 2001

Posted 09 May 2009 - 12:43 PM

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...77-sonda-lambda
ceva detalii - despre aceasta sonda ;)
0

#41 User is offline   adriandoru 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 433
  • Joined: 19-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Dr.taberei
  • Marca: Fiat
  • Model: Albea 1.2 16v + GPL
  • An: 2007

Posted 09 May 2009 - 12:47 PM

Bun mersi,cel mai mult m-ar ajuta sa stiu si unde vine aceasta sonda la motoarele noastre sa stiu unde ma uit
Pleaca odata din Ghencea
Free Steaua
0

#42 User is offline   boboaca.adelin 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 220
  • Joined: 06-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Locatie: Targu Mures
  • Marca: FIAT
  • Model: Punto MK2 JTD
  • An: 2001

Posted 09 May 2009 - 12:58 PM

citeste tot articolul.
e undeva la evacuare
cica ar fi 2 la motoarele mai noi.
0

#43 User is offline   fiatUNOd 

  • membru pasionat FIAT
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 646
  • Joined: 03-May 08
  • Gender:Male
  • Location:tg mures
  • Locatie: Tg Mures
  • Marca: FIAT
  • Model: UNO D & PUNTO 1.2 8V& 1.2 16V
  • An: 1985

Posted 10 May 2009 - 09:12 AM

View Postadriandoru, on May 9 2009, 01:47 PM, said:

....unde vine aceasta sonda ....

Imediat pe galeria de evacuare , protejat de o tabla de aluminiu e prima sonda.
Mai jos, tot pe evacuare, undeva in dreptul cutiei d eviteze e a doua.
Din pacate nu prea ai la ce sa te uiti..
Ledul de eroare motor, sta aprins sau pilpie?
" Ori sa sa revizuiasca, primesc! dar sa nu se schimbe nimica; ori sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele esentiale ! ILC "
0

#44 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,221
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 10 May 2009 - 09:29 AM

salut
singurul lucru care il poti verifica este conexiunea,eventual ca cureti cu un spray-contact si sa reconectezi mufele
Din cate am citit de pe forum am inteles ca daca dai sonda jos nu o mai poti pune inapoi deoarece se distruge :(
0

#45 User is offline   treft 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 293
  • Joined: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: grande punto 1.4 dynamic 8v 77cp
  • An: 2007

Posted 10 May 2009 - 10:59 AM

View Postmihaz, on May 9 2009, 10:05 AM, said:

Si eu am un Punto 1.2 16v de una an am patit si eu acelasi lucru, la inceput se aprindea si se stingea martorul din bord, dupa un timp a ramas aprins permanent. am fost la testare cu ea si mi sa spus "Incalzire sonda lambda". Am mai fost si la altii si acelasi lucru, apoi la service unde mi-au schimbat prima sonda apoi a dou-a si tot la fel martorul aprins. Au spus sa ma duc sa vada ca e ceva probleme cu firele si trebuie sa le desfaca sa vada.....bla bla bla... ca nici ei nu stiau ce sa mai zica (mentionez era service fiat). Dupa un timp un prieten mi-a recamandat un tip beton in testari, si asa a fost el a fost singurul care a folosit si aparatul de masura la sonde si a gasit problema, plusul care vine la incalzirea sondelor vine de pe un releu iar minusul e dat de ECU. Ei bine mie nu imi vine decat 9.8V fata de 12V cat ar trebuii. Mi-a aratat ca sonda lucreaza perfect cand ajunge la temperatura de 60C. Nu mi-a afectat performantele motorului sau consumul acest lucru, si asa merg cu ea. Singura modalitate e de schimbare ECU mi-a zis el. Asa ca mare grija la tensiune care vine pe incalzire ca sar putea sa dati bani degeaba pe sonde care sunt scumpe + manopera.



...era sa fac si eu aceeasi gresala,adica sa cumpar sonda degeaba...am fost cu masina la testare si initital mi-a spus ca am sonda lamba stricata...mi-a sters eroare din computer si implicit si martorul de pe bord...dupa 2zile acel martor s-a aprins la loc...am zis ca este firesc sa se aprinda pentru ca este sonda lambda defecta...si m-am dus sa cumpar acea sonda,dar spre norocul meu mecanicul care imi descoperise eroarea a insistat sa repete testul facut cu doua zile in urma....si spre surprinderea mea a constat dupa N-teste ca una din sonde era blocata pe valoare 92.2 fast ...desi acea valoare trebuia sa oscileze la fel ca cea de la sonda nr1....acest mecanic a decis sa schimbe sondele intre ele pentru a vedea daca chiar este defecta o sonda sau este o cauza electrica.......zis si facut,a schimbat sondele intre ele si spre norocul meu sonda schimba si teoretic buna reactiona la fel...ramanea constant pe 92.2 fast...deci foarte mare atentie la aceste sonde pentru ca sunt foarte scumpe ceva de genul 820ron...+mana de lucru....nu merita sa dam banii pe ele degeaba.....
in prezent am marotorul stins dar trebuie sa ma duc maine in service pentru a vedea care este acel contact imperfect...
in prezent am consumul masinii mele este foarte mare,dar sper ca odata rezolvata problema sa ma scot mai ieftin....(computer bord indica 13.5 L)
0

#46 User is offline   adriandoru 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 433
  • Joined: 19-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Dr.taberei
  • Marca: Fiat
  • Model: Albea 1.2 16v + GPL
  • An: 2007

Posted 10 May 2009 - 11:55 AM

verificat ieri la intalnire problema, se pare ca nu era de la sonda,multumesc tuturor baietilor pentru promtitudine
Pleaca odata din Ghencea
Free Steaua
0

#47 User is offline   modjo 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 16-May 09
  • Locatie: vatra dornei
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2009

Posted 20 May 2009 - 06:41 PM

am si eu o problema cu martorul de sonda lambda
de curand am schimbat distributia la"un prieten al unui prieten"si masina nu mai trage.Fiat punto din 2002,1.2,16v
am fost la tester si mi s-a spus ca e dus senzorul de pozitie la arborele cu came si ambele sonde lambda
am sunat un mecanic si mi-a spus ca e din cauza distributiei care cica nu a fost pusa bine(la punct).
ma puteti ajuta
0

#48 User is offline   pinball27 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 250
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:vs
  • Locatie: vaslui
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 20 May 2009 - 07:21 PM

Distributie dereglata , amestec ars incomplet , martor aprins. Pune la punct distributia si ai scapat de probleme.
0

#49 User is offline   edith 

  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 26-May 09
  • Locatie: sibiu
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2001

  Posted 27 May 2009 - 10:54 AM

aceeasi problema am avut si eu si mi-au zis sa scimb bezina de 98 cu cea de 100 de la petrom si gata s-a rezolvat problema si acuma pot alimenta si cu 98 , 95 ca nu se mai aprinde :biggrin:
0

#50 User is offline   sorin-gj 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 21-January 09
  • Locatie: targu jiu
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2001

Posted 04 June 2009 - 03:50 PM

[exista vreo diferenta intre cele doua sonde?
0

#51 User is offline   sorin-gj 

  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 21-January 09
  • Locatie: targu jiu
  • Marca: fiat
  • Model: punto
  • An: 2001

Posted 04 June 2009 - 03:54 PM

Salutare.Am facut test pe calc si mi-a aratat sonda lamda defecta.
exista vreo diferenta intre cele doua sonde?am gasit sonda lamda bosh la 340 ron
0

#52 User is offline   pinball27 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 250
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:vs
  • Locatie: vaslui
  • Marca: fiat
  • Model: punto 1.2 8v
  • An: 2001

Posted 04 June 2009 - 06:10 PM

Sunt identice cele doua sonde .
0

#53 User is offline   treft 

  • Membru interesat
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 293
  • Joined: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Locatie: bucuresti
  • Marca: fiat
  • Model: grande punto 1.4 dynamic 8v 77cp
  • An: 2007

Posted 04 June 2009 - 06:49 PM

View Postsorin-gj, on Jun 4 2009, 04:54 PM, said:

Salutare.Am facut test pe calc si mi-a aratat sonda lamda defecta.
exista vreo diferenta intre cele doua sonde?am gasit sonda lamda bosh la 340 ron


daca ai gasit sonda lamda la 340ron,eu spun ca merita s-o cumperi...desi ma indoiesc ca este asa...pentru ca acum o luna doua...am fost sa imi cumpar si eu,dar costa 820ron si trebuia sa astept doua saptamani pana o aduceau....spre norocul meu am dat peste un mecanic bun si m-a scutit de acei 820ron...si mie imi dadea aceeasi eroare si totusi nu a fost asa...aveam un contact imperfect la una din sonde...s-a rezolvat cu sprei de contacte...
oricum,eu spun ca merita sa o cumperi daca chiar este 340 ron...
0

#54 User is offline   fsinek 

  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 25-May 09
  • Locatie: deva
  • Marca: fiat
  • Model: Stilo

Posted 08 August 2009 - 11:55 AM

View Postsorin-gj, on Jun 4 2009, 04:54 PM, said:

Salutare.Am facut test pe calc si mi-a aratat sonda lamda defecta.
exista vreo diferenta intre cele doua sonde?am gasit sonda lamda bosh la 340 ron

nu exista nici o diferenta.Cele 2 sonde sunt identice.Problema cu sondele bosch e ca mufa la acestea difera, cel putin la Stilo.Mecanicii mi-au legat sonda pe direct adica au taiat firele si le-au innadit(romaneste...)>de atunci martor motor aprins eroare sonda lambda 2.Am aflat mai tarziu ca sondele lambda sunt foarte sensibile si nu trebuie sa te apropii de el ecu nimic ce inseamna pistol de lipit, magnet etc...
0

#55 User is offline   prodyro 

  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 24-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto JTD
  • An: 2002

Posted 24 August 2009 - 12:50 PM

salut
si la mine de dimineata, cand am mutat masina in parcare s-a aprins acest martor. (1.9 JDT, 80 CP, 2002)
poate fi cauzata de faptul ca am mers vreo 50km pe autostrada dupa ce s-a aprins becul de motorina (ceva gunoaie din rezervor desi am schimbat acum vreo 5000km filtul de motorina)? sau de faptul ca dupa ce ramasese aproape gol rezervorul am alimentat cu motorina euro5 de la MOL ? (de obicei pun omv sau rompetrol), sau de faptul ca am fortat putin urcarea unei borduri mai inalte (dar totusi ma gandesc ca un motor de 1.9 nu ar trebui sa se simta fortat la 1170 kg cat are masina).

multumesc frumos!
0

#56 User is offline   prodyro 

  • Group: Members
  • Posts: 29
  • Joined: 24-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Locatie: Bucuresti
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto JTD
  • An: 2002

Posted 26 August 2009 - 12:46 PM

salut!
am fost la tester, a gasit o eroare la o bujie incandescenta, a sters eroarea , a verificat bujiile (prin conectare cu un fir la baterie) - culmea! toate erau bune (foarte greu ai acces la ele)....
si acum asteptam sa vedem daca se mai aprinde iar martorul de eodb!

o zi buna!
0

#57 User is offline   maryus_fiat 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 532
  • Joined: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:targoviste
  • Locatie: Targoviste
  • Marca: Fiat Punto 1.2 8v
  • Model: Punto
  • An: 2001

Posted 26 August 2009 - 10:55 PM

Eu am avut o perioada de vreo 3 luni in care s-a stins martorul motor iar apoi s-a reaprins si asa a ramas.Eu tind sa cred ca la mine nu e problema de la sonda lambda pentru ca am un consum de 17.2 km/litru.Poate sa fie o sonda defecta si sa aiba consum bun?
0

#58 User is offline   mariusl82 

  • Specialist PUNTO
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 1,221
  • Joined: 06-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Fiat
  • Model: Punto MK2 1.2 SX
  • An: 2002

Posted 26 August 2009 - 11:04 PM

ai verificat nivel ulei? poate papa ulei si ai emisii mari

This post has been edited by mariusl82: 26 August 2009 - 11:04 PM

0

#59 User is offline   iriman05 

  • micut cu 600
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Joined: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Locatie: Timisoara
  • Marca: Peugeot
  • Model: 307
  • An: 2008

Posted 27 August 2009 - 08:17 AM

mai nou am si eu o problema de genu am martoru aprins in bord si am un consum de 7.7km/l plus de asta am un miros urat de benzina, trepidati usoare la relanti.

This post has been edited by guliver: 27 August 2009 - 08:26 AM

0

#60 User is offline   maryus_fiat 

  • membru aventurier
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 532
  • Joined: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:targoviste
  • Locatie: Targoviste
  • Marca: Fiat Punto 1.2 8v
  • Model: Punto
  • An: 2001

Posted 27 August 2009 - 01:23 PM

Am verificat.Ulei nu papa deloc.Am facut schimbul acum 2 luni si nivelul de ulei a ramas exact ca atunci.Am facut 2000 km de atunci.
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


Auto rulate recuperate din leasing